NOD in juli

Hallo allemaal!

@ Bobbian, spannend hoor. Goed klussen van de week dan ;). Hoe was het bij je eerste 2 kindjes? WAs je toen snel zwanger?

@ Julia, balen zeg! :( Spannend dat onderzzoek inderdaad! Maar tis echt niet leuk dat t lang duurt. Veel succes en ik hoop voor je dat het komende maand wel lukt!

liefs!

Janna

Hoi Janna,

Ja bij onze eerste zoon was ik na 2 maanden zwanger ik was toen 29 jaar, misschien dat het daarom sneller ging??
Bij onze tweede zoon was ik 33 dat ik zwanger was
en toen heeft het 6 maanden geduurd.
Toen had ik al graag gelijk zwanger willen worden i.v.m. het overlijden van onze eerste zoon op 2 jarige leeftijd.
Äls je dan weer samen bent zonder je kindje dan klopt je hele leven niet meer en toen vond ik die 6 maanden zo onwijs lang duren.
We hebben dus nu nog 1 zoon bij ons van 13 maanden.
Nu zijn we dus in ronde 6 en sinds verleden maand gestart met ovulatietesten want normaal kon ik aan mijn slijm en pijn in de buik tijdens eisprong merken als het zo ver was maar nu heb ik deze 2 verschijnselen allebei niet meer, heel vaag.
Deze week was de maandag fel gekleurd terwijl verleden maand de dinsdag fel gekleurd was met de ovulatietesten.

Sjoh wat heftig joh Bobbian, het lijkt me vreselijk om je kind te verliezen! Gelukkig heb je nog zoon nu, maar dat is niet hetzelfde denk ik.

Ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten, maar het klinkt alsof je iig wel eisprong hebt bij felle kleuring.

Ik zal voor jullie duimen! Hopelijk lukt het deze maand wel!

Liefs,

Janna

Hoi Janna,

Nee natuurlijk is het niet hetzelfde dat we gelukkig nog een kindje hebben mogen krijgen maar het geeft wel weer zin aan je leven, je hebt weer een doel om voor de gaan.
Maar we hebben gewoon 2 kinderen, hij was tenslotte al 2 jaar toen hij overleed dus al een echt kindje die met je communiceerde en waarin je jezelf terugzag.
We hopen ook dat het deze maand raak mag zijn, ik wil zo graag voor mijn 36 bevallen zijn en dat zou precies kunnen als het nu raak zou zijn

Hallo allemaal!

@ Bobbian, heftig allemaal! Nou ik hoop echt voor je dat het lukt deze maand! 29 juli weet je t he?

Ik ben nog steeds niet ongi! Van de week wel krampen die bj leken op menstruatie krampen dus ik dacht eigenlijk dat het eraan kwam. VAndaag testje gedaan, negatief :(. Heeft iemand ervaring met testjes, welke goed zijn welke niet? Ik heb via internet paar gekocht (3 voor prijs van 2 weet je wel).

groetjes,

Janna

Hallo,

Ik heb een tijdje niet gereageerd, ik vond en vind nog steeds dat dit nieuwe forum zo moeilijk is om iets terug te vinden.
Maar goed, mijn NOD was 26 juli, maar ik denk dat de RD's eraan komen (verlies al bruine afscheiding).
Heel raar, want dat betekent dat mijn cyclus nu maar 21 dagen was. Wel erg kort hoor!
Maar goed, we gaan volgende week op vakantie dus liever nu.
Ik denk dat ik maar gewoon een cyclus van 27 dagen aanhoud voor de volgende x.
Nou, we hebben dus in ieder geval wat te doen in onze vakantie!!!!

Groetjes en succes iedereen.

Emma veel plezier op vakantie, ja als het zo moet zijn dat je ongesteld wordt dan maar graag voor de vakantie toch??!!
Ja Janna, 29 juli is het mijn NOD (hopelijk)
Ik heb meerdere merken van zwangerschapstesten gebruikt dus ik vond ze allemaal goed.

Hey hallo meiden,

Ik ben hier niet meer te vinden voorlopig, ben er veelste veel mee bezig en heb er nu voor gekozen om het een poosje van me af te zetten!

Wie weet helpt het wel! allemaal heel veel succes en wie weet tot snel..

Groetjes mirjam

Terug
Bovenaan