NOD in juni

Meiden, ik moet ff m'n ei kwijt hoor... (tja hoewel, die was ik dinsdag natuurlijk al kwijt bij m'n eisprong )   Het was dit weekend zo prachtig mooi en heb ook vandaag weer heerlijk in de zon gezeten. Maar op de een of andere manier was ik vandaag toch bloedchagerijnig (!) en heb een kort lontje. Had ook vooral het idee dat ik niet zwanger ben, zeurend en mokkend  tegen mezelf "het is toch niet gelukt, dus waar maak je je druk om"  (terwijl ik van de week vanalles voelde of dacht te voelen) En net nu ik m'n strijk sta te doen voel ik een krampen in m'n onderbuik alsof ik ongesteld moet worden. (terwijl dat pas 10 juni, op z'n vroegst 9 juni  zou moeten zijn). Herkent iemand dit?
Je bent niet te genieten en menstruatieachtige krampen???

Liefs, Liset

Hallo meiden,

Graag zou ik mij willen aansluiten bij het rijtje
Ik ben Sylvana, 22 jaar, ga voor het 2de kindje, 1ste ronde en heb mijn NOD op 10 juni.

Groetjes!

Hey Liset,

Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar menstruatie-achtige krampen/gevoel in je buik kunnen wel degelijk een zwangerschapssymptoon zijn. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook. En dat kortje lontje??? Heeeel herkenbaar!!

Ik hoop voor je dat het raak is!!

Groetjes Karin

Hoi,

ik herken de verschijnselen van Liset ook bij mezelf. 'k Sta nog niet in het rijtje, maar kwam van het andere topic NOD juni, kan iemand mij hier toevoegen: 26 jaar, ronde 7, kindje 1, nod 9 juni.
Waar ik last van heb is dodelijke vermoeidheid, ook kort lontje, met name merk ik dit op mijn werk, wat ik niet van mezelf gewend ben! Verder af en toe een krampje vanuit mijn zij. Behalve dit zijn mijn borsten ook extra extra gevoelig , merk ik vooral onder de douche.
Nou ja, nog een weekje geduld....

quote: mir_jam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-06-2009 11:50:08'));

Hallo meiden,

Mirjam       36jaar       1ste kindje   ronde 5   nod     6juni

Zou iemand mij even in het rijtje willen zetten??

Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer..

Groetjes mirjam

En 1 mk

Hey liset,

Ook ik wil je geen valse hoop geven maar die verschijnselen had ik ook toen ik zwanger was...   hhhah verschrikkelijk KORT LONTJE.. en ook veel kramp dus ik dacht toen ook dat ik ongesteld moest worden..!!  

Nu heb ik ook weer iets vreemds mijn nod is ergens tussen zaterdag en volgende week dinsdag, en nu heb ik al 2 dagen wat licht roze afscheiding ( getver blijft een vies woord)
Heeft iemand daar ervaring mee misschien?

Fijne dag allemaal groetjes

Hi Mir_jam,

Dat herken ik dan weer van mijn vorige zwangerschap! Ik heb toen ongeveer een week na mijn eisprong ook wat roze afscheiding (inderdaad een vies woord...) gehad en jawel... een week later testte ik positief! Ik hoop voor je dat het raak is!

Verder: juni is begonnen, laat die positieve smilies maar komen!!!

Ik heb denk ik morgen of overmorgen mijn eisprong, ik heb al twee dagen een licht streepje op de ovulatietest gehad, dus wij zijn goed ons best aan het doen!

Liefs!

hoi mensen,

ik heb een vraag! misschien kan iemand me helpen...
vanaf december ben ik gestopt met de pil om zwanger te worden.
mijn   cyclus is 26 á 27 dagen.
op 23 mei ben ik ongesteld geworden, via menstruatiekalender zie ik dat ik ongeveer rond 4 juni mijn eisprong heb.
nu ben ik aan het tempen.
gisteren temperde ik 37.6 en vandaag 37.9...
kan het zijn dat dit mijn eisprong was of... kan het komen door het warme weer...
ik ben zo bang dat ik te laat ben... maar dat betekent dat mijn menstratie zo'n 17 dagen na mijn ei begint... kan dit???
ben benieuwd wat ik morgen temp...

groetjes en geniet van het mooie weer!

Terug
Bovenaan