NOD in juni

Het begint nu echt spannend te worden. Maandag is t 1 juni!!!

Ilona

Hoi ladies,

Ik ben er ook weer... Niet echt een verrassing aangezien "de klusjesman" niet langs is geweest in de meimaand  (snif)

Maar goed... nieuwe maand, nieuwe kansen!

Succes maar weer...

Liefs,
Delmira

P.S. Oh ja... het lukte weer niet met het lijstje... Kan iemand even weer???... hihi

Delmira                35                1                        4 na mk          /

Hallo allemaal!

Op aanvraag van Delmira  willen wij ons graag bij jullie lijst aansluiten. Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte. Wil je wat over ons en onze situatie lezen, kijk dan even in de vorige topics "wie heeft er geklust rond eisprong in mei" en "NOD Juni 2009!!!" Ik hoop dat er komende maand veel goed nieuws is komt, en  duim voor allemaal!

Naam                       leeftijd                           kindje                           ronde                           NOD                          /

Liset12                            27                                     1                                           1                                     10 juni
AS83                                26                                      1                                           7                                        9 juni
Anna                                 30                                       3                                         3                                      26 juni
Mirjam                             36                                       1                                         5                                     10  juni

Wil iemand ons ertussen zetten, want krijg het niet voor elkaar. Dank je!

Hoi meiden,

@loontje... morgeeeeeen!!! Ik duim voor je!!!

@liset... ja, anders moet je steeds meer naar elkaar zoeken als we zo verspreid over allerlei topics zitten. Inderdaad, hoe meer zielen hoe meer vreugd. (En gedeelde smart...)

Het pinksterweekend is in ieder geval prachtig wat betreft het weer!!! Geniet van de zon. Doe ik zeker. Met mn buik- en hoofdpijn kan ik toch weinig anders...

Liefs,
Delmira

Tja... pas eergisteren mijn NOD van mei, dus weet nu helaas dat ik nu voor de NOD in juni ga! Dat is pas de 26e!
Ik ben Anna, 30 jaar. Ik heb al 2 kinderen. Wij zijn in april langzaam aan voor de 3e gegaan en hebben in mei hard 'geklust'. Helaas is het hem niet geworden deze maand! Dus op naar juni!

Hallo allemaal!

Hallo meiden,

ook ik laat hier even wat van mij horen (ben ook al actief bij het topic "stoppen met de pil in augustus en "eisprong in mei").

Ik ben kristel 23 jaar en we hebben besloten om ipv augustus nu al te stoppen met  de pil. Eerst wilden we ontpillen ( ben sinds 9 mei gestopt met de pil) en eerst even mijn cyclus afwachten, maar eigenlijk waren we het er beiden over eens om toch een soort van "proef te klussen".

afgelopen week zijn we dus heel actief geweest met klussen, maar weet niet zeker wanneer mij NOD en eisprong was.  afgelopen vrijdag had ik slijm gehad welke een kenmerk was bij een eisprong en daarna nog even geklust, maar weet niet zeker of dit mijn eisprong was of dat ik hem al eerder had. Met  een  regelmatige daagse cyclus (nog van mijn pil) zou ik tussen 9 juni en 12 juni mijn NOD hebben. Eigenlijk hoop ik er stiekem al op om over 1,5 week positief te testen, maar denk het uiteindelijk niet.

Ik doe graag mee met het lijstje

Kristel, 23 jaar ,1e kind, 1e ronde, NOD 12 juni (voor de zekerheid)

groetjes

Terug
Bovenaan