NOD in november

Hey meiden,

ik denk dat het raak is maar donderdag pas NOD wat duurt het lang, heb weer zo'n raar gevoel in mijn buik, duizelig, vaker plassen en bruine tepels, ik hoop zo dat het gelukt is en blijft, na twee miskramen zit de schrik er toch een beetje in.

verder iedereen veel succes natuurlijk

Hey Marina,

Ik hoop voor je op een positieve uitslag!
Alle dames die zwanger zijn: GEFELICITEERD! Geniet er van!
Alle dames die NOD hebben/gehad; heel veel succes de volgende ronde!
Ik moet nog  9 dagen wachten voor mijn NOD. Vorige week mijn vruchtbare
periode die ik ook echt kon voelen. Het heeft van maandag tot en met donderdag geduurt. Weet iemand of je de eisprong ook voelt of is die later? We hebben iig flink geklust en ik heb al sinds mijn ovulatie pijnlijke, stevige borsten. Ik kan iig niet veel verdragen. Tijdens mijn ovu zijn ze altijd pijnlijk maar zo lang.. dat heb ik nog niet meegemaakt. Ik voel ook kleine prikjes van binnen, prikjes/kriebeltjes weet niet hoe ik het moet omschrijven. Ik ben echt heel benieuwd, ik heb dan ook wel een goed gevoel, maar durf dit nog niet echt hardop te uitten.. anders is de teleurstelling weer zo groot?
Je leest ook wel dat je lichaam signalen afgeeft die achteraf schijn lijken te zijn geweest. Hoeveel dagen voor de NOD kun je ook alweer testen en met welke test? of zal ik die  9 dagen gewoon afwachten? Dit heeft ook wel wat..

Liefs W

Hoi dames,
 Helaas hebben zich hier de  zich laten zien dus ga maar op naar het december forum!   Alle meiden die nog NOD moeten krijgen heel veel succes en ik hoop dat er nog veel zwangere bij mogem komen. voor degene bij wie het ook niet gelukt is, zie ik jullie weer in het december forum!

groetjes maaike

@suus hoe voel je je nu?
Kun je het al een beetje beseffen?? Heb jij inmiddels al een dikke streep gezien??
Ik hen nu ook 3 testen gedaan ha ha...maar allemaal wel met een lichte streep!!
Volgens mij ben jij net als ik...ha ha...ik kan het nog steeds niet geloven ik loop er ook de hele dag aan te denken......jeetje ik ben zwanger ik ben zwanger ik ben zwanger!!!

volgens mij ben ik de 22ste uitgeteld.....wanneer bel je de vk?
ik weet helemaal niet meer wanneer ik dat de vorige keer hen gedaan! Volgens mij was ik toen extreem vroeg met bellen....

ha ha

Nou in ieder geval iedereen die zwanger is GEFELICITEERD!!!!!
en voor diegene die ongi. zijn geworden kop op!!! Volgende maand feestmaand dus hou hoop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs xxx kim

hallo Allemaal
even een update nog niets geen druppel terwijl ik dat normaal wel heb.
Voel me nu wel misselijk maar dat kan ook van de zenuwen zijn.
heb het ook warm handen koud tjee wat heb ik??
Als er morgen niets is ga ik testen
liefs

hey wish,

klinkt misschien stom, maar je weet nu wel dat het allemaal werkt! ook al is het wat langer dan normaal bij je..hopelijk heb je de volgende ronde beter nieuws..Ik ben net als jou gestopt in augustus, ben nog wel 2x ongie geworden maar sinds 21 september niets meer...ga nu richting 60 dagen...snik...Ik ga inderdaad naar de HA hopelijk gaan ze er iets aan doen, al is het maar kijken van binnen...zo zonde om zo te blijven klungelen..Het gekke is dat ik op dit moment ontzettende gevoelig borsten heb..rara..

ga je naar het december forum? zie ik je daar misschien nog wel terug, ik laat het je weten..

groetjes en heel veel geluk gewenst..

@chanaty: wat spannend, weet je al meer?

@wish & polleke: veel succes, lijkt me heel naar als je niet weet hoe lang je cyclus gaat zijn. niet alleen kun je niet timen wanneer je 't moet proberen, maar je weet ook niet hoe lang je moet wachten op je NOD. veel sterkte dames!

@alle andere dames die nog op hun NOD wachten: ik duim voor jullie!

ik heb sinds vannacht een beetje hoop: ik had een soort trekkend gevoel links in mijn onderbuik dat ik herkende van de zwangerschap van mijn zoontje. daarvoor en daarna heb ik dat nooit gevoeld, het was echt alleen tijdens mijn zwangerschap. dus wie weet...
NOD is ergens tussen de 26e en de 29e, dus ik ga maar uit van de 29e testen als er dan nog niets is. nog best lang wachten...
gelukkig heb ik veel afleiding door mijn zoontje, dat maakt  het nu  toch anders dan toen we voor de eerste gingen.

jullie horen het tzt!

groetjes,
mama in amsterdam-zuid

Hai,

Mama in amsterdamzuid, ik heb precies hetzelfde denk ik, alleen heb het nooit gevoeld bij mijn andere zwangerschap, maar daar heb ik sowiezo van de eerste weken minder meegemaakt.
Nou laten we hopen dat het zo is. Mijn NOD is ook rond de 29ste, kunnen we samen afwachten hihi.
Succes meid.

Liefss

Terug
Bovenaan