NOD in november

hey mama van aimee,

wat grappig dat je datzelfde gevoel hebt!
volgens mij waren dat tijdens mijn zwangerschap de bandjes waaraan de baarmoeder vast zit die onder spanning kwamen te staan.
wie weet dat een innesteling ook zorgt dat er wat druk op die bandjes komt en dat ik dat dan voelde vannacht...
maar ik weet 't niet hoor, ik probeer maar wat te verzinnen om mezelf (en jou!) hoop te geven. misschien  zijn die bandjes/je baarmoeder bij  een tweede  zwangerschap gevoeliger??
anyway, ik duim voor je zo rond de 29e en we horen het wel van elkaar!

ik ga nu maar gauw  mijn kleine mannetje uit bed halen want ik hoor wat gemopper boven :)

groetjes!

hallo allemaal

wow wat een zwangere echt super leuk genieten jullie er maar lekker van

ook een hoop die weer door zijn naar de volgende ronde das balen maar nieuwe rondes nieuwe kansen dus veel  succes daar mee.

mijn nod is ook in aantocht en lees hier net over trekken/steekjes links onder in je buik heb dat van de week ook gehad dus jullie hebben wel een beetje hoop gekweekt bij mij haha en heb ook ontzettende huilbuien gehad zaterdag en gisteren kan dat ook een teken zijn? nou zit mezelf al weer helemaal gek te maken hahaha maar ik weet dat ik niet de enige ben dus spannendddd en veel succes iedereen en dat de ongi maar weg mag blijven
liefs leintje

Hey Debby en Kim,

@ Debby: ja wat is alles duur hè. En wat er precies goed is en wat niet? Daar kom je vanzelf wel achter de komende maanden. Ik had tot een paar jaar geleden (voor de zwangerschap van ons zoontje) nog nooit van een Quinny of Bugaboo gehoord en dan gaat er echt een wereld open. En voor je het weet, weet je er alles van en ben je een expert. Let maar op :).

23 juli, dat is inderdaad maar 3 dagen verschil. Ik weet het uiteraard nog niet zeker (van 20 juli), want dat zullen ze denk ik pas echt kunnen zeggen (de uitgerekende datum bedoel ik) als ik een echo krijg. Nog eventjes afwachten dus.

@ Kim. Mijn testen bleven inderdaad hetzelfde. Lichte strepen. Ik ga nu ook geen test meer doen hoor (hoewel ik er nog wel eentje heb liggen ...). Als ik nu niet zwanger ben, weet ik het niet meer. Er gebeurt van alles in mijn buik. Zeker aan het einde van de middag voel ik dat. Vanavond net na het eten kreeg ik alleen kramp in mijn buik en toen schrok ik wel. Vind al die onbekende pijntjes maar niets. Herken jij dit?

Wanneer ben jij precies uitgerekend?

Er staan nog veelste veel  in het lijstje. Had gehoopt op veel meer , dus kom maar op. Ik duim voor jullie allemaal hoor. En de maand is nog niet om!!

Liefs en truste, Suus

Hoi Allen,

Ik hoor meerdere mensen over een pijnlijke buik, krampjes, steekjes onderin de buik. Voornamelijk als ik mijn zoontje van 2 op moet tillen voor een of ander.  Bij mijn eerste zwangerschap van mijn zoontje had ik hier geen last van voor zover ik mij herrinneren kan. Momenteel ervaar ik wel wat pijntjes in mijn buik zoals ik eerder omschreef, dit maakt me nogal onzeker. Maar wat ik begrijp uit de verhalen zijn er dus meerdere die dit ervaren, dus hoef ik me niet al te veel zorgen te maken?

Ik hoor ook een aantal meiden over onzekerheid omtrent de streepjes op de test. Ik heb zelf de test van clear blue gebruikt daarop wordt digitaal aangegeven zwanger of niet zwanger. Is dit mogelijk geen optie om de onzekerheid weg te nemen over wel of niet zwanger zijn?

Groetjes Lin.

Hoi dames!
Had me deze maand niet laten toevoegen omdat ik het proberen zwanger worden wat van me af wou zetten en dat heeft blijkbaar zijn vruchten afgeworpen!
Maandag was mijn NOD, deze avond nog niet ongi dus maar een testje gedaan en wat bleek: 2 STREPEN! Kan het nog niet goed vatten dus ga morgenochtend nog eens testen...
Bij deze wil ik de meiden die er iets langer over doen ook moed inspreken, want bij dit is bij ons nu ronde 12 en begon al een aantal maanden te denken dat het ons nooit ging lukken. Maar geduld loont echt! Hoe moeilijk dat ook is! Dus dames veel succes!

De andere dames die deze ook geluk hadden: GEFELICITEERD!

Groetjes Babeken

@suus ik heb nog weer een test besteldof ben ik nu heel erg.....
ik heb er 2 gedaan van mat care en nu heb ik er een besteld van claer bleu....
hopelijk een dikke streep al resultaat!!! Knap van je dat je hem kunt laten liggen!!

Nou eigenlijk laat mijn lichaam het ook wel duidelijk merken..mijn borsten jeuken enorm,maar ik heb ook steeds steken in m ´n buik en dan voornamelijk aan de linkerkant......laat de tijd maar iets harder vliegen dan hebben we iets meer duidelijkheid!

Heb jij de VK dan al gebeld?

succes allemaal weer!!!!

xxx

ha ha was ik weer...volgens mijn berekening ben ik 22 juli uitgerekend!
maar ons zoontje was ook te vroeg dus ik ga al helemaal uit van juni....moet ik niet doen he!!! weet ik maar ja.....

Hallo Allemaal

Heb gisterochten een test gedaan en gaf aan negatief dus dacht gisteren kom maar op met die ongie.
Maar tot nu nog steeds niets geen druppel.
Ook voel ik net als de anderen steekjes in mijn onder buik en ben smiddags misselijk.
Dus ga wachten tot vrijdag en dan weer testen en hopen dat vrijdag de dag is.
Dus zit nu op de wachtbank
ik hou jullie op de hoogte
Allemaal heel veel succes

liefs

Terug
Bovenaan