NOD in november

Gabrielle, gefeliciteerd en alle andere meiden die zwanger zijn!

Ik weet nog niks, had gister mijn NOD, nog niet ongesteld, dus ik krijg na 10 rondes niet overtijd te zijn geweest een beetje hoop!
Ik durf nog niet te testen, omdat ik bang ben voor een teleurstelling. Hou me nog heel erg voor dat ik vast aankomende nacht/morgen ongesteld word!

Heb wel last van mijn onderbuik, een beetje een trekkend/zeurderig gevoel! En mijn borsten doen ook pijn, maar ik heb het allemaal wel eerder gehad, dus ik denk nog niks!

Mama van Aimee, weet je al wat?

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Joepie

@mam31: balen joh, ik had het je ook zo gegund!

@mama van aimee & dalia: jullie houden het spannend, ik ben echt benieuwd! blijf voor jullie duimen!

@edk: wat fijn!! ik ben zo blij voor je!

@gabrielle: wat ontzettend grappig je hier te zien! je hebt mij natuurlijk niet herkent, want ik zat op het november2007moeders-topic onder een andere naam, nl. bijnaeenbaby. volgens mij zijn jouw dochter en mijn zoon ongeveer op dezelfde dag (10 nov. 2007) geboren of waren we tegelijk utigerekend  (11 nov.)
echt superleuk dat we nu weer tegelijk lopen, hoop echt dat 't goed gaat... de komende weken zullen spannend worden! geniet er toch ook van!

@ alle anderen: veel geluk & succes!

groetjes,
mama in amsterdamzuid

@joepie: sorry, ik vergeet jou helemaal... komt omdat je de namen niet meer ziet als je een berichtje gaat typen en ik onthou helaas niet alles...
iig jij ook heel veel succes, ik hoop echt voor je dat het raak is!!! wie weet houdt je lichaam je voor de gek en krijg je toch een kindje over een maand of 8... ik duim!!!

valt het woordje 'niet' per ongeluk weg... houd je lichaam je niet voor de gek bedoelde ik dus!

Hoi Meiden,

Heb vanmiddag weer een test gedaan en weer negatief  Snap er niks van, maar hou me niet maar gewoon voor dat het echt niet zo is en dat mijn ongesteldheid wat langer op zich laat wachten.
Ik neem aan, mocht ik wel zwanger zijn dat er nu wel genoeg hcg hormoon in je lichaam zit om positief te testen. Het was wel vanmiddag maar goed bij de testen van tegenwoordig maakt dat ook niet heel veel meer uit, lees je overal. Maar goed nu dus wachten op mijn mensturatie .

Liefs Mama van Aimée

Hey mama...

Wat balen zeg, weer een negatieve test!
Ik bedoel dit niet lullig hoor, maar omdat je in ronde 1 zit, is het misschien nog mogelijk dat je cyclus nog niet goed op gang is. Ik duim natuurlijk nog steeds voor een positieve test voor je!!

Liefs Joepie

Nee snap ik hoor joepie ;-) Dat denk ik zelf ook maar ja is zo vervelend, je wilt dan eignelijk wel graag ongesteld worden zodat je het zeker weet haha. Maar goed we wachten rustig af. We zien het wel, hoe is het met jou? Kun je nog wachten hihi.

Liefs Mama v Aimée

Hey...

Kan me voorstellen dat je graag zekerheid wil. Een positieve test is natuurlijk het mooist, maar het is ook fijn voor je dat je weet hoe je cyclus loopt. En het kan, in de 1e ronde, we zien het vaker hier! Hoe lang heb je erover gedaan om zwanger te raken van je dochter?

Hier gaat het wel. Had nog één test thuis liggen, maar die heeft vriendjelief op mijn verzoek verstopt. haha! Ik vind het nog wel een beetje fijn zo, dat je nog tussen hoop en vrees leeft...ik bedoel, natuurlijk is het het fijnst als je een positieve test hebt, maar heb al zooooo vaak een test gedaan en allemaal negatief, dus kan me niet voorstellen dat hij ooit positief gaat worden. En straks doe ik die test en dan blijkt hij negatief te zijn en dan val ik van mijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lichtroze wolk (die nu nog één meter boven de grond zweeft, dus kan er zo vanaf stappen!)

Ik spring ff onder de douche en kruip dan lekker op de bank!

liefs Joepie

Terug
Bovenaan