NOD in oktober

hoi meiden.
hier nog steeds geen ongi te bekennen,en ook geen tekeken dat ik het straks ga worden.
ik heb vanochtend een test gedaan maar die was negatief maar ik heb voor die tijd ook nog geplast.
maar goed we zien het wel,misschien word ik vandaag of morgen alsnog ongi.
of test ik pas later positief.
ik hou jullie op de hoogte meiden.
zijn er trouwens nog meer die kunnen testen?

liefs

Hoi Meiden!

Suusmama; jammer joh! Hopenlijk de volgende ronde meer geluk.
Mutti; ik hoop dat de MM voor je gaat werken!

Maris; gefeliciteerd!
Ik zag dat Ilona en jij ook eerder dan NOD getest hebben.
k heb donderdag mijn NOD als ik uitga van 28 dagen cyclus maar de laatste drie keer had ik elke keer 25 dagen. En ik ben nog niet ongi....Mijn man vind dat we tot donderdag moeten wachten met testen maar eigelijk kan ik niet meer wachten! Ik heb al zo'n sensitest liggen dus het kriebelt wel....En tja, als ik negatief test koop  ik, als ik donderdag nog steeds niet ongi ben, toch gewoon een nieuwe?!  
Dus straks toch m'n mannetje maar proberen over te halen!

XXX

Hoi Allemaal,

Ik ben snoopy 24 jaar  ook weer ongesteld geworden vanochtend   en dus nu ook op naar ronde 2!!! Wel jammer maar ja we gaan ervoor voor ons 1 e kindje!!!!!!!!!

Heel veel succes iedereen!!!

hallo dames,

weer even bijgelezen, alle zwangere dames van harte! wat moet dat een gelukkig gevoel geven...ik zit nog in de afwachtende fase! zit op dag 24 van m'n (weet niet hoe lang) cylcys. (1e ronde 24 dagen, 2e ronde 14 dagen). Ik heb werkelijk geen idee, heb geen kwalen behalve beetje rugpijn en af en toe wat gerommel...

dus wachten nog maar rustig af paar dagen, wie weet heb ik nu wel een hele lange cyclus...

in het lijstje staat nog steeds mijn NOD op 5 oktober, uiteraard klopt dit niet omdat ik tussentijds snel weer ongesteld ben geworden...

iedereen veel succes nog

groetjes

Hey allemaal!!

Hier ook nog geen ongi te bekennen!! Wel veel vage klachten haha, zal ik ze eens opsommen?? Komt ie:
-vaak misselijk (hele dag door)
-snel vol gevoel (echt erg!)
-misselijk als ik te lang wacht met eten
-misselijk als ik teveel heb gegeten (+ballon in buik, wat opgeblazen)
-rommelige darmen
-pijnlijke borsten (vanaf vanmorgen)
-belletjes/steekjes in onderbuik
-af en toe jeukende buik
Morgenochtend ga ik een 2de test doen (3 dagen overtijd)!!! Spannend!!!!
LIEFS

hallo! Kan ik nog op t lijstje? Mary, 31 jaar 1e kindje NOD 31 oktober

hey lesy87,

spannnend voor je! t lijkt er wel op...zeker als je al drie dagen overtijd bent! heb je al eerder getest?? op hoeveel dagen zit je nu? welke ronde?

zo wel heel veel vragen he? haha! ben benieuwd..

zelf zit ik op dag 24 en heb het idee rdtjes te krijgen...t is pas 3e ronde maar zou er echt flink van balen..

groetjes

Terug
Bovenaan