NOD in oktober

Hoi Meiden,

Ik merk dat er behoorlijk wat van die onzekere toestanden zijn.Bij mij hetzelfde.
Ik heb de laatste drie keer een cyclus van 25 dagen gehad. Als ik daarvan uitga had ik maandag ongi moeten worden. Maar tot nu toe nog niets. Gisteren een test gedaan, negatief! Als ik uitga van een normale 28 dagen cyclus zou ik morgen ongi moeten worden. Ik merk er nog niets van maar heb ook net een behoorlijke buikgriep gehad waar ik nog niet helemaal van hersteld ben. Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben maar mocht ik in het weekend nog niet ongesteld zijn dan ga ik een nieuwe test doen!
Ik moet wel zeggen dat ik me niet zwanger voel hoor, maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen. Gewoon nog een paar dagen afwachten!

Liefs

Oh helpie ...

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende. Ik heb jullie al gemeld dat ik maandag ineens ongesteld werd, terwijl ik pas aan het einde van de week mijn NOD had verwacht. Nu heb ik eigenlijk vanaf maandag tot nu alleen maar een beetje oud bruin bloed (sorry niet zo'n lekker verhaal) en maar een klein beetje rood gekleurd bloed. Normaal gesproken heb ik als ik ongesteld het veel heftiger dan nu. Kennen jullie dit? Is dit nu een echte ongesteldheid of moet het nog doorzetten. Ik ken dit helemaal niet namelijk en wordt er een beetje onzeker en dus zenuwachtig van.

Ik hoop dat jullie zouden willen reageren.

P.S. Ondertussen heb ik mij al aangemeld bij 'NOD November', maar ik moet geduld hebben ...

Heyy meiden....

Vanmorgen test gedaan, was negatief. Nog geen RDtjes te bekennen en ook geen gevoel van dat het voor de deur staat. Als dit zo blijft dan zondag maar weer even een testje doen.....

Groetjes lesy.

hoi meiden,

ook hier nog geen rdtjes!en ook een negatieve test! het enige wat ik nu opmerk is dat ik totaal geen afscheiding heb (sorry voor het melden haha) echt kurkdroog.

lesy, spannend he? ben zo benieuwd voor je!!

groetjes

Haha jaa heel spannend..en ik moet juist zeggen dat ik supernat ben hihi (sorry voor 't taalgebruik). Het is net water! Dus ik neem de keukenrol overal mee naartoe haha ;) Het loopt er gewoon uit.

Hoop op een positiefe test polleke...wanneer ga jij weer testen??

Groetjes lesy.

En.... lukt het nog een beetje om geduldig te zijn...... NEEEE natuurlijk niet, wat een domme vraag!

Net als iedereen die graag een kindje wil, ben ik natuurlijk altijd te nieuwsgierig naar of het deze maand gelukt is. Maar nu zei mijn schoonzus, die huisarts is, dat het helemaal niet goed is om er zo mee bezig te zijn. Want het schijnt zo te zijn dat je op die manier je cyclus kan beinvloeden. Ineens word je onregelmatig ongesteld, je voelt van alles wat je voorheen nooit voelde, je let op afscheiding, pijntjes en alle andere tekenen van een mogelijke zwangerschap.... en nou juist dat werkt averechts!!!!! Je kunt met je psyche je vruchtbaarheid enorm beinvloeden. Haar advies is: moeder natuurl geeft aan wanneer je vruchtbaar bent, doordat de vrouw dan veel meer zin in sex heeft dan normaal. En voor de rest moet je zo ontspannen mogelijk zijn. Iets voelen voor het testmoment is uitzonderlijk, dus eigenlijk alles wat je voelt wordt gestuurd door je gedachte. Natuurlijk bestaan er uitzonderingen op de regel!

In haar praktijk ziet ze veel vrouwen met een onbeantwoorde kinderwens. En zij vertelde mij, dat bijna alle van deze vrouwen vanaf de eerste maand van proberen aan niets anders meer dachten. Volgens haar en haar collega's werkt de natuur niet meer zoals het zou moeten en word je veel minder snel zwanger.

Natuurlijk een heel mooi praatje, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Als je een nieuwe broek wil dan koop je dat, als je zin in thee hebt dan zet je dat en als je een kleurtje wil dan ga je onder de zonnenbank, maar een babietje.... nee zo makkelijk is die wens niet te vervullen.

Maar om bovenstaand gezwets samen te vatten: Haar advies is om de natuur te volgen en alleen sex te hebben wanneer je daar gruwelijk veel zin in hebt  en verder geduld als een hele schone zaak te zien en vooral vertrouwen dat het goed komt. 80% van de stellen is binnen 6 maanden zwanger, 95 binnen een jaar...... Ik denk dat alle -tjes van deze maand zich daar maar aan vast moeten houden.

Ik in ieder geval wel!!!! En om eertlijk te zijn: ik hoop nergens op en het lukt me aardig er niet mee bezig ze zijn. Ik heb de testen aan mn man gegeven en doe niets meer voor NOD!

Meiden het gaat helemaal goed komen met ons: no worries!!!!!!!

Kan ik er weer op voor 28 okt????

Liefs, Juul

Hey meiden,

Ook voor mij zijn de rd'tjes gearriveerd dus achter mijn naam kan een

Ik vind het advies van Juul super en ga daar ook echt aan proberen te denken.
Ik ga proberen om niet meer zo bezig te zijn met het plannen en analyseren van elk pijntje en steekje. Ik stop voorlopig ook met het forum zodat ik me eventjes op wat anderen dingen kan gaan richten. Ik wens iedereen heel veel succes en hoop echt dat we allemaal snel zwanger zijn!

Liefs  

Hoi dames
Even vlug reageren, want ga seffes lopen!

Zie nog enkele   erbij... Dames hopelijk meer succes de volgende ronde!

Siem, ik heb ook allerlei rare klachten hoor, dus heb stilletjes hoop dat het mss eindelijk zo ver is.
Maar wil ook niet te veel hopen, want tis die teleurstelling erna altijd hé!
Ik voel me sinds maandag echt wel moe en heb constant steken in mijn buik, bovendien soms beetje misselijk.
Ook mijn buik is veel harder dan anders (bij de ongi) en borsten zijn supergevoelig.
Ik hoop echt dat ik het me niet inbeeldt, al die klachten hoor!
Wordt dus idd spannend afwachten!

Och ja, morgen ben ik 9 jaar samen met mijn mannetje! Zou dus wel tof zijn, mocht ik maandag een pos test hebben...

Suusmama, kan mss innestelingsbloed zijn...Heb je getest?

Juultje, hopelijk werkt die tacktiek voor jou hoor! Ik ben al langer dan een jaar bezig en nog steeds geen geluk. Eerste 7 ronden ook op goedgeluk gewerkt, zonder ergens bij stil te staan, maar helaas zonder resultaat. Dus ik hou me toch maar even vast aan de hulpmiddelen en de berekeningetjes.

Groetjes

Terug
Bovenaan