NOD in oktober

Helaas voor degenen die ongi zijn en alle zwangeren gefeliciteerd!
Hier nog geen rd'tjes, maar ook geen positiefe test, ik snap er niets van.    Heb tot nu toe alleen testen van sensitest gebruikt, zijn die misschien minder gevoelig???

We wachten nog maar even af!!!

Goedeavond dames!

SuusMama, bij mij weet 1 vriendin (zij heeft al een dochter van 5 en een tweeling van 3) van onze kinderwens, voor de rest is het een groot geheim en daar ben ik enerzijds wel blij om.
Zouden meer mensen van onze plannen weten, dan zouden ze zich mss al vragen beginnen stellen waarom het zo lang duurt bij ons...
Anderzijds is het hoe langer hoe moeilijker om het te verzwijgen. Maar tot nu toe is het toch gelukt!
Ook voor mij is dit forum dus een uitlaatklep.
Idd nog 1 nacht slapen... Bedankt voor je duim hé!

Polleke, het is toch ongelooflijk hé hoe ons lichaam het ons zo moeilijk kan maken! Hopelijk snel duidelijkheid vor jou, zodat je weet waar je staat!

Poeh, ook voor jou hopelijk snel meer nieuws (en het liefst pos nieuws hé!).

XXX

Babeken

SIEM: succes voor morgen meisje!

hallo dames,

toch weer ff kijken op het forum, vind het zo fijn vergelijkingsmateriaal!

poeh en babeken? heb niet alles terug gelezen op hoeveel dagen zitten jullie nu? hebben jullie een normale cyclus? ik weet namelijk niet wat m'n cylcus is, dus weet ook niet wanneer ik echt overtijd ben! vandaag dag 28 dus deze week zie ik maar als overtijd...(1e cyclus 24, 2e 14 dagen)

succes meiden....

Polleke, mijn cyclus varieert tussen de 28 en 38 dagen, maar ik gebruik ovutesten waardoor ik exacter kan berekenen wanneer mijn NOD is.
Al moet ik zeggen dat de laatste 4 rondes mijn cyclus regelmatiger is geworden (34 tot 38 dagen).

Gr

Hallo allemaal,
Spannend he, babeken... Ik mag morgenvroeg al testen van mezelf want moet daarna de nachtdienst in en dan heb ik pas woensdag weer ochtendurine.
We lopen wel heel erg gelijk: ik heb ook een cyclus van 36 dagen!
Polleke, klinkt alsof je nog aan t ontpillen bent (als dat kan), heb er ook last van gehad, duurde een maandje of 2, terwijl ik niet kon wachten om te beginnen! Succes!
Heb nog niet het idee dat er hier  aankomen. Voel vanalles in mijn buik, maar dat kan ook als ik ongi moet worden. We zien wel wat t wordt. Hou jullie uiteraard op de hoogte.

Bij mij weet mijn zus dat ik gestopt ben met de pil, zij is zelf al meer dan 2 jaar bezig. Wil t er niet te veel met haar over hebben, kan t nog een beetje een verassing zijn...

Iedereen weer veel succes, en ik laat t morgen ff weten!
Babeken, ik duim  voor je! Op een vruchtbare dag!
X Siem

Zit nu op dag 34, vorige periode was 30 dagen.
Weet niet echt waar ik aan toe ben, morgen doe ik nog een test, hopelijk dan meer nieuws.

hallo dames,

Poeh wat spannend voor je! hopelijk heb je morgen een positieve test...voel jij je anders dan anders, ik voel helemaal niets, geen komende Rdtjes en geen zwangerschap! Zit vandaag op dag 29, best wel eens kans dat dit gewoon een lange cyclus is!! pffff..
of niet natuurlijk! wacht deze hele week af...

Wat ga je doen als je nog steeds negatief test?? naar HA??

spannend duimen voor elkaar meiden..

groetjes

Terug
Bovenaan