NOD in oktober

Hallo meiden,

Nou hier een negatieve test, mss ook wel te vroeg getest. Maar ook nog geen RD dus op naar woensdag!
iedereen succes met testen van de week, en dat er maar veel  bijkomen...
Babeken, hoe is het bij jou? Wanneer ga je testen?

X Siem

Hallo meiden,

Ik had 5 oktober mijn NOD, helaas niet zwanger!
Maar ben afgelopen woensdag weer voor een follikelmeting naar het zh geweest, en mocht metten pregnyl spuiten, had met pregnyl dus mijn eisprong op dag 12!!!Nog nooit gehad, we hebben flink geklust, dus weer afwachten!!!Nou is mijn NOD dus 30 oktober, wie zou mij erin willen zetten??
Mamavanjesse 26 jaar ronde 15 tweede kindje!
Thanks!!
En we blijven duimen!!!

Liefs mamavanjesse

hallo allemaal,

1e ronde mislukt, gisteravond ongi geworden.

Door naar de 2e ronde.

heee dames! wat spannend allemaal t afwachten op de datum van je NOD!   Ik heb mijn NOD op 25 oktober! Ik vind het heel spannend want ik voel me heel erg anders dan anders. Ben Met het eten en er na heel erg misselijk. Het zou wel heel erg mooi zijn, want dit is nog maar onze 1e ronde!

Iedereen heel erg veel succes gewenst!

X

hallo Allemaal

Bij mij mag er een  ben het vanochtend geworden ook had ik mijn nod verkeerd uitgerekend inplaats van 30 dagen had ik 28 dagen dus had gisteren nog hoop maar is in een put gevallen.
Maar goed op naar de volgende ronde ga me zoo aanmelden in november
Allemaal heel veel succes

Dag allemaal,

Bij mij mag er helaas  ook een  bij.
Zou eigenlijk 8 oktober mijn NOD hebben,maar zoals gebruikelijk lijkt te worden, was het ruim een week later.
Begon echt te hopen dat ik zwanger was, omdat mijn temperatuur 15 dagen hoog is geweest. Maar uiteindelijk is hij zaterdag gezakt en is het gisteren doorgebroken.

Op naar de 3e ronde met clomid....

Vind ook wel dat er bedroevende weinig zwangeren zijn deze maand tov de rd's.
Hoop dat november een betere maand wordt!!

Voor degene waarbij het wel is gelukt:   gefeliciteerd, geniet er van!

liefs
Laura

hoi meiden.
bij mag er een   achter.
vanochtend een test gedaan,want was een week overtijd.
er was een licht streepje dus de dokter gebeld,en daar nog een test gedaan en die was ook positief.
dus ben nu helemaal in de wolken.
hopen dat er nog meer meiden volgen.

liefs,

elmootje gefeliciteerd  
ik heb vandaag mijn nod, tot nu toe nog geen rd  hopen dat het zo blijft haha

Fijne avond allemaal

Terug
Bovenaan