NOD in oktober

Bedankt lieve meiden. Was inderdaad snel mis, ik denk dat dat voor je lichaam dan ook makkelijker is. Voelt dan als een gewone ongi.
De volgende keer wacht ik met testen tot ik 2 weken overtijd ben  , dan ken het natuurlijk ook mis gaan, maar heb je niet dat je net blij bent en dan een klap krijgt.

Iedereen veel succes nog en anders tot november.  

hoi poeh5
het is erg balen dat het mis is gegaan.
mag ik vragen of je krampen had en bloedverlies?
of was het iets anders.
ik duim voor je dat het binnenkort weer raak is en dat het dan goed gaat,en je na 9 maanden dan een gezonde baby vast hebt.

liefs,

hallo dames

Er mag weer een  bij!! Ik heb vanmorgen positief getest! Al sta ik niet op de lijst, maar heb wel de hele maand meegelezen. En diegene die ook meegeschreven hebben op het "NOD in augustus"-topic kennen mij misschien nog. Daar heb ik afscheid genomen omdat mijn man toch nog niet wilde. Nu nog steeds niet helemaal, maar hij wilde wel bij de sex iets meer risico nemen. Dus hebben we het één keer gedaan 3 dagen voor de eisprong en... RAAK! Had er helemaal geen rekening mee gehouden! Zou eigenlijk komende maandag eigenlijk pas NOD hebben. Maar vannacht werd ik ongie en deed een tampon in. Toen ik die 's morgens wilde verwisselen, bleek deze nog bijna helemaal schoon! Ik vroeg me af of het misschien een innestellingsbloeding geweest zou kunnen zijn en heb er een zwangerschapstest tegenaan gegooid. En JAAAA!! Ik stond helemaal te trillen en manlief vond het gelukkig ook toch helemaal leuk!!

Liefs!

Hallo,

Ik ben nieuw hier en probeer me een beetje wegwijs te maken maar pfff wat moeilijk. Ik snap er nog niet veel van. Wat bedoelen jullie met ronde, nod enz
Ik ben net gestopt met de pil. Ik ben 1x ongi geworden en ben nu aan het wachten wat het resultaat over 1,5 week is. Spannend!!
Ik woon trouwens in limburg en ben 24 jaar oud.

Groetjes Sandra

hoi Meiden
Hier nog even een update...
Nog steeds geen rd'tjes te zien! Heb woensdag een test gedaan, maar die was helaas negatief. Zit nu een beetje tussen hoop en twijfel.. Aan de ene kant voel ik steeds vanalles, krampjes onder in m 'n   buik enzo, maar  met momenten is dat best wel heftig, en dan denk ik toch...als ik zwanger zou zijn, dan zouden die krampen toch niet zo erg zijn??? Ook begint  soms de gedachte te spelen  dat de pregnyl z 'n werk niet goed gedaan heeft, en ik helemaal geen eisprong heb gehad. Maar ja, waarom dan die krampjes en soms wat stekerig gevoel in   m''n borsten. Vanmorgen voelde ik me zelfs niet helemaal lekker, ging richting misselijkheid, maar dat kan ook van de spanning komen. Daarnaast heb ik ook snel een vol gevoel, en verminderde eetlust??!!?
Nou, dit weekend nog maar eens testen,
Hou jullie op de hoogte,
Groet, MOON

Ha Moon,
Wat ontzettend spannend...
Klinkt wel goed die klachtjes!
Ik duim voor je
X Siem

hoi moon.
ik hoop voor je dat het een zwangerschap is.
ik had ook last van mijn borsten en was misselijk.
ik heb pas een week na mijn nod positief getest.
dus wie weet.
en nu ben ik nog misselijk en zere borsten en erg moe.

liefs

hallo allemaal,

poeh helaas meid, hoop dat je volgende ronde meer suc6 hebt

moon ik hoop zo dat het deze keer raak is. we duimen!

Hier nog geen nieuws. NOD is volgende week vrijdag. Ene dag denk ik ja,
t is raak en de andere dag ben ik ervan overtuigd dat er niets aan de
hand is. wel last van druk op mijn maag en ander eetpatroon maar dat
heb ik ook als ik zenuwachtig ben. borsten iets voller en misschien
zijn de adertjes iets meer zichtbaar? ik kan t me ook gerust
verbeelden. kortom ik weet nog nix. wachten tot volgende week dus. en
ik ga niet testen totdat ik echt overtijd ben en dan niet eerder dan
zondag. wil geen teleurstelling!

vreemd eigenlijk, dacht nooit hier zo mee bezig te zullen zijn. maar
alles in mijn omgeving ademt babies en als je eenmaal de beslissing
hebt genomen (ben 31) wil je het ook nu!

anyway, suc6 allemaal en ik duim voor ons allemaal.

groet,

Mary

pff hebben jullie ook problemen met t plaatsen van berichten? heb ik net mijn hele verhaal opgeschreven kan ik niet plaatsen en is alles weg!

Terug
Bovenaan