NOD in oktober

Hallo meiden,

Ik heb al een tijdje niet meer meegelezen, omdat ik op dit moment geen idee heb waar ik aan toe ben! zit op 35 dagen en nog geen rdtjes te zien. Gisteren test gedaan en negatief! Ben wel misselijk constant....snap er geen pepernoot van...

Kan niet anders doen dan wachten en hopelijk wordt ik snel ongie, zodat we op naar de volgende ronde kunnen!!

Fijn dat er weer zwangere dames bij zijn gekomen. gefeliciteerd!!!

groetjes

Ha Polleke,

Succes met wachten. Ik leef met je mee hoor!

Liefs Suus

Ha Sandra,

Ja, dat had ik ook hoor toen ik hier net kwam. Even een korte uitleg en als het niet klopt, dan moeten anderen het maar aanvullen:

- NOD = niet ongesteld dag (dus de dag dat je hóópt niet ongesteld te worden)
- Ronde = letterlijk met welke ronde je bezig bent, dus meestal het aantal maanden / cyclussen  waarin je bezig bent om zwanger te raken, maar omdat cyclussen nogal verschillen kun je niet altijd spreken van maanden
- OV-test = ovulatietest

Nog meer vragen??

Succes en hopelijk snel positief nieuws!

Suus

Oh ja, en wat 'klussen' betekent begrijp je neem ik aan zelf wel .

Hoi Meiden...

Sorry dat ik niet zo veel van me heb laten horen maar heb het zo ontzettend druk.
En ben al helemaal niet zo'n verteller..
Lees wel alles van jullie bij..
Heb alleen nu wel even jullie hulp nodig..
Ik heb woensdag de 29e m'n NOD..
Kon alleen net echt de test niet laten liggen..
(Hij trok gewoon magnetisch naar me toe hihi)
Nu heb ik een heel heel licht streepje??
Weet echt niet wat ik er nu van moet denken?? Heb nu eigenlijk 5 dagen tevroeg getest met een test van test jezelf..

Waar kan ik nu vanuit gaan??
Heb wel een aantal klachten.. (Wat een woord)
* Ontzettend moe
* Pijn in onderrug
* Gele afscheiding (Sorry)
* Ontzettend pijnlijke borsten
* Hoofdpijn

Lieve meiden HELP ME!!!
Ik weet het echt niet...

Liefs x Mayka  

Hoi Myaka,
Een streep is een streep zou ik zeggen.
Spannend hoor!
Ik was een week voor mijn NOD ook al misselijk en zere borsten.
Nou succes!
Gr Anita

Dat lijkt mij ook!! Volgens mij was die telepathie met die test om een hele goede reden!!!

Ik kan mij herinneren toen ik zwanger was van mijn dochtertje, dat ik een test deed en zei: dat streepje is veelste licht, je ziet hem bijna niet. Maar ik werd ook niet ongesteld. Om verwarring te voorkomen heb ik zo'n digitale gekocht en ja hoor: ZWANGER! Later bedacht ik me dat een beetje zwanger natuurlijk niet bestaat en dat een streepje, hoe licht dan ook, een streepje is. Klachten had ik totaal niet, trouwens.

En nu gaan we voor een tweede: spannend hoor, nog spannender dan voor de eerste, heel vreemd!

We zijn nu vanaf junie "bezig", maar helaas nog zonder resultaat.

Ik moet woensdag ongesteld worden. Maar nu had ik vorige week het idee dat ik het al werd, een week te vroeg dus. Een dag of drie heb ik gekke pijntje gehad in mn onderbuik, maar gelukkig geen! Nu heb ik een beetje gevoelige tepels en dikkige afscheiding (SORRY!), maar in mn buik voel ik niets of nauwelijk meer wat. Verder een beetje moe, maar dat heb je met een meid van 14 maanden en een druk leventje. Ik hoop zooooooooooooo dat het ons gegeven is een tweede spruit op de wereld te zetten, en dan natuurlijk het liefst zo snel mogelijk! Herkent iemand de symptomen die ik ook heb?

Hopelijk sluiten we de maand af met een boel 's!

Succes iedereen en veel geluk mama's in spe!

Juul

sorry ga mij effe verwijderen uit de lijkst oktober, mijn ei was te laat,

Succes meiden van oktober!

Liefs Esther

Terug
Bovenaan