NOD in oktober

Hoi Meiden,

Nou denk dat ik ongi moet worden . Gister middag klein druppeltje bloed op wc papiertje. Ik huilen en huilen. Nou ja toen erover heen gezet en daarna niets meer gehad. Wat is dit nou weer. Dacht ik eindelijk mooi op naar de volgende ronde en nu zet het niet door. Nou hopelijk maar dat het vandaag nog doorzet. hebben jullie dit ook gehad voor je ongi, ik nog nooit.

Liefs,

MKO

Ha MKO,

Sorry meid, ik kan je niet helpen. Ik herken het zelf niet. Zelf had ik de afgelopen ongesteldheid eerst een paar dagen heel licht bruin bloed (sorry ) en daarna zette het door. Hopelijk kunnen andere meiden je vertellen wat er bij jou aan de hand kan zijn.

Sterkte, Suus

Hallo meiden, ik wil me ook toevoegen en met  jullie  meekletsen.
Wij zijn nu voor de 2e ronde bezig voor ons 2e kindje. morgen of overmorgen moet mijn NOD worden.
Denk zelf niet dat gelukt is, want dan moet het wel heel toevallig zijn.
Ben trouwens 28 jaar

Ik vind het knap al dat klussen, ik heb echt niet iedere dag zin, hoe is dat bij jullie. Het is soms gewoon echt zo dat het moet omdat het moet!

Nou meiden jullie horen het wel wat er van het weekend is gebeurt!!

hoi klusser mariska.
ik en mijn vriend hebben ook niet altijd zin hoor.
ik wist toevallig wat mijn vruchtbaarste dag was en op die dag hebben we ook sex gehad,maar dat was ook omdat we allebei zin hadden.
als ik of mijn vriend geen zin hebben dan doen we het ook niet.
je moet geen sex hebben omdat het moet,de sex moet nog wel leuk blijven.
en vaak als je sex hebt omdat het moet kan het ook zijn dat het niet lukt, omdat je dan misschien eigenlijk niet zoveel zin heb,of niet echt ontspannen bent.
dat is mij wel eens gezegd,dus ik zou het gewoon op momenten doen dat jullie allebei zin hebben. maar dat is mijn advies, en ik duim voor je dat je snel zwanger bent.

liefs,

hey meiden!!

Morgen is mijn nod! nou kon ik mij vanmorgen echt niet meer weerhouden
dus heb rond half 7 vanmorgen een test gedaan(sensitest midstream)

resultaat: een licht streepje ahhhhhhhhhhhhh

nou doe ik morgen nog een test,wil graag wat meer zekerheid.....

hou jullie op de hoogte

-X-

Hoi

Nieuw hier.
Ik heb morgen mijn NOD.
Voel nog niets geen krampjes......wel last van mij borsten...maar zegt nog niets. mijn lichaam heeft mij al een paar x voor de gek gehouden...vaak overtijd geweest...maar steeds negatief....mischien deze maand goed nieuws

Trijntje - 29 jaar - 2 de kindje - ronde 8

Hallo Ladies
Ik heb mijn Nod 31-10 of 1-11.
Heb vanaf gister al flinke buikpijn.
Dus denk niet dat het gelukt is...

Liss heb je vandaag al weer een test gedaan?
Maar als je gister al een heeeel licht streepje had dan zit dat denk ik wel goed.
Dus ga ik je voorzichtig alvast feliciteren.

Succes allemaal!!
Gr Wen.

hey hey

@ wen, ja vanmorgen weer een test gedaan en wederom weer een 2de lichte streep....
      moet ook wel zeggen dat ik me anders voel,heb ook een zeurende onderbuik...?
      samen met mijn vriend besloten om zondag nog maar een testje te doen!
      maar het streepje is er nog steeds!

Heb jij altijd flinke buikpijn voordat je ongi moet worden??
    su6 meis!

liss

Terug
Bovenaan