NOD in september

He hoi;

Even kort berichtje van mij, ik heb nog geen tijd gehad om alles terug te elzen want er zijn  zo te zien weer heel wat dames bij gekomen!!!!!!!!

Ben gisteren dus naar het ziekenhuis geweest! Ik had eerder al een bloedonderzoek gehad dit ging voor verklevingen en een uitstrijkje, dit was allemaal goed!!!!!! Heb nu een echo gehad, was mijn 10e dag! Op zoek naar eitjes maar er was nog niet veel te zien!!! Ook niet zo verwonderlijk want had deze maand een lange cycles van 37 dagen! OOk genoemd dat ik een wisselende cycles heb, dit heeft hij op geschreven! Dus ik mag donderdag weer naar het ziekenhuis voor een echo om op zoek te gaan naar de eitjes!!!!!!! Vreselijk dat wachten in de wachtkamer tussen allemaal zwangeren en je hoorde zelfs het hartje kloppen van diegene voor je!!!!!!!!!! Tot hoorns!!!!!!!!

Liefs Marie

Hey meiden,

Even nog een berichtje voordat ik onder de wol kruip.

> Maantje, je hebt je eisprong 14 dagen na eerste dag van menstruatie. Om een handig schemaatje te hebben moet je even bij google: vruchtbaarheidskalender intypen en meteen bovenste aanklikken (iets van babbybrabbel....) je kunt dan aangeven hoe lang je cyclus is, wanneer laatste menstruatie was en dan krijg je een volledig overzicht van je vruchtbare dagen dit jaar.
Heb ik ook gedaan en  volgens mijn schema zit ik nu in vruchtbare dagen (waarschijnlijk morgen eisprong, maar moet zeggen dat ik dat niet voel), de komende dagen dus eigenlijk flink klussen, maar zul je net zien dat zowel mijn vriend als ikzelf niet fit (beetje grieperig) zijn dus weet niet of dat gaat lukken. Wel super balen, maar op dit moment wil ik alleen maar slapen! Grrr!

> Sporty: alvast veel plezier en een vruchtbare vakantie gewenst!!

> Suzzy: veel succes, hopelijk is het snel raak!

> Marie: veel succes donderdag, zal voor je duimen!!

> Voor de rest hoop ik op veel smileys in September!! We gaan er allemaal weer voor!

Liefs Lien.

Hallo ladies....

Is mijn 1ste x hier, maar mijn NOD is ook 01-09.
Ben mama van mijn jongetje van 4 en in okt.'07 gestopt om te kijken of we nog een klein wondertje konden krijgen.
Ben nu 3x zwanger geweest 2x een miskraam en tot nog toe NOG niet zwanger...pffff.
Met alle stres en onzekerheden erbij. Nu is deze maand voor ons de laatste kans dit jaar. Gaan volgend jaar nl trouwen en dan wil ik niet met een dikke TUMMIE TUB voor het altaar staan....dus op hoop van zegen dat het geen losse flodders waren dit x

Ben ook benieuwd voor jullie ladies -x-

Haallloo

Lien9 bedankt voor de uitleg,heb al even gekeken op de vruchtbaarheidskalender! is idd heel erg makkelijk! Ben benieuwd volgende maand!

Hoi lien,

Bedankt voor je berichtje....hopen inderdaad op veel smileys de komende tijd!

Dus jij zit nu ook in je "klus" periode?? Wij ook, alleen is mijn man vanavond én morgenavond weg en moeten we overdag ook nog eens werken...maar goed, ergens zullen we een gaatje vinden om ons best te gaan doen
Jullie ook veel plezier!

Voor de rest: succes allemaal met alles!

x Sporty

Goedeavond allen! Beetje down vandaag na een babybezoek... Beetje die jaloezie die me te pakken heeft. Maar ga straks lopen, dat zal wel goed doen!

Maantje, wij klussen eigenlijk alleen extra tijdens de vruchtbare periode (nu ja, ik denk toch in onze vruchtbare periode, ga dat deze maand een keer uizoeken met ovutesten)

Sporty, welkom! Jij bent idd ook al even bezig, hopelijk slaat de bahandeling aan! Alvast SUCCES!

Suzzy, hihi idd beetje vreemd dat je blij bent met de ongi! Hopelijk was dat meteen ook de laatste keer hé!

Marie, hopelijk donderdag wel eitjes te zien hé! Succes!

Dusssss, amai 2 maal mk, wel hevig! Ik duim alvast dat je zwanger mag zijn, want ik denk dat het moeilijk is om het uit te stellen tot na de trouw...

Groetjes en tot later!

Babeken

Hoi meiden

Babeken wat vervelend dat je down bent..
zeker na babybezoek kan dat heftig zijn he..
We hopen zo dat september onze maand zal zijn!!!!!
Duimen duimen.

Ik heb het idee dat ik vandaag (voor het eerst ooit!!) de eisprong
heb gevoeld. Zijn er meer van jullie die dat duidelijk voelen???
Ik zat op mijn werk en kreeg ineens zo'n rare buikpijn, een soort hevige steek rechtsonderin de buik... nooit eerder gevoeld.
Was na een uur ongeveer voorbij.... !!??
Als het wel de eisprong is dan zou mijn NOD nu 3 sept zijn...
haha ik heb het meteen genoteerd want een beetje duidelijkheid en
inzicht in mijn cyclus zou   welkom zijn!!!!!

Hoe voelen jullie je? Ik vandaag wel prima maar op de vruchtbare dagen ben ik meestal wel in mn hum, dan schijnt een vrouw zich ook het beste te voelen vaak he,.. en er het beste uit te zien!!
hmm maar ja, als we het van die 3 a 4 daagjes moeten hebben per maand, hahahh

Nou tot horens maar weer meiden

Hey allemaal,

Babeken herken je verhaal, ik moet zeggen dat bij mij die jaloerse trekjes toch ook af en toe de kop op steken!! Maar dat is normaal (ik gun het anderen tuurlijk ook, maar wil het zelf ook zo graag!).

Als het goed is zit ik nu in vruchtbare periode (als cyclus net zo als afgelopen 2 maanden was vandaag mij ei-sprong (niks gevoeld...), normaal voel ik me rond deze tijd ook altijd opperbest, maar helaas nu niet. Ben me toch een partij chagerijnig echt niet te geloven!! Mijn vriend wordt er niet goed van (begrijpelijk) en we zijn ook nog eens allebei niet helemaal fit dus dat klussen wordt niks (Grr erg balen weer een maand verder). Ik heb vandaag ook ontzettend last van een knorrende buik (echt niet normaal meer, zelfs mijn collega's op mijn werk hadden er last van, en mijn vriend lag net met zijn hoofd vlakbij mijn buik maar ging gewoon aan de andere kant zitten omdat hij de t.v. niet meer kon verstaan!!). Geen idee wat het is (heb geen honger en hoef ook niet naar de w.c.) en het duurt dus echt al de hele dag! Toevallig iemand die dit rare verschijnsel kent?????

Nou meiden, hopelijk morgen weer een vrolijker berichtje van mij!!

Liefs Lien.

Terug
Bovenaan