A
Anoniem
Guest
hoi Lien<<BR>
Nee ik ken dat niet.. knorrende buik!
Ik lees dat je net je vruchtbare dagen hebt dus
een soort innesteling of iets wat op zwangerschap kan duiden
kan het (nog)niet zijn, helaas helaas!!!!
Vervelend dat je je niet lekker voelt en dat je weer een maand verder bent.. dat hebben wij ook wel eens.. als manlief ook 's avonds werkt bijvoorbeeld en erg laat thuis is en we elkaar overdag ook niet gezien hebben, tjaaa dan zijn de klusdagen alweer voorbij natuurlijk en dán zul je zien is er weer volop tijd, maar ja,niet meer vruchtbaar.
Nou hier zijn de klusdaagjes weer voorbij en deze keer volop benut!
ahhaha je hebt dan soms echt het idee van ''als dÃt niet lukt dan weet ik het niet meer'' he !!?? Nou we gaan er gewoon weer voor..is het al bijna september!?? haha kan niet wachten
x
Nee ik ken dat niet.. knorrende buik!
Ik lees dat je net je vruchtbare dagen hebt dus
een soort innesteling of iets wat op zwangerschap kan duiden
kan het (nog)niet zijn, helaas helaas!!!!
Vervelend dat je je niet lekker voelt en dat je weer een maand verder bent.. dat hebben wij ook wel eens.. als manlief ook 's avonds werkt bijvoorbeeld en erg laat thuis is en we elkaar overdag ook niet gezien hebben, tjaaa dan zijn de klusdagen alweer voorbij natuurlijk en dán zul je zien is er weer volop tijd, maar ja,niet meer vruchtbaar.
Nou hier zijn de klusdaagjes weer voorbij en deze keer volop benut!
ahhaha je hebt dan soms echt het idee van ''als dÃt niet lukt dan weet ik het niet meer'' he !!?? Nou we gaan er gewoon weer voor..is het al bijna september!?? haha kan niet wachten
x