NOD in september

hoi Lien<<BR>
Nee ik ken dat niet.. knorrende buik!
Ik lees dat je net je vruchtbare dagen hebt dus
een soort innesteling of iets wat op zwangerschap kan duiden
kan het (nog)niet zijn, helaas helaas!!!!
Vervelend dat je je niet lekker voelt en dat je weer een maand verder bent.. dat hebben wij ook wel eens.. als manlief ook 's avonds werkt bijvoorbeeld en erg laat thuis is en we elkaar overdag ook niet gezien hebben, tjaaa dan zijn de klusdagen alweer voorbij natuurlijk en dán zul je zien is er weer volop tijd, maar ja,niet meer vruchtbaar.

Nou hier zijn de klusdaagjes weer voorbij en deze keer volop benut!
 ahhaha je hebt dan soms echt het idee van ''als dít niet lukt dan weet ik het niet meer'' he !!??     Nou we gaan er gewoon weer voor..is het al bijna september!?? haha kan niet wachten
x

Hee happy,
Ik heb vorige maand ook mijn eisprong gevoelt.
Ik kreeg een dag of 5 daarvoor pijn links onderin mijn buik.
Dat had ik een paar dagen en het leek net of dat steeds verder naar beneden ging zakken en was echt een rot gevoel.
Op dag 5 had ik de hele dag het gevoel dat ik ongi moest worden en een hele rare druk op mijn buik.
En dag 6 was het weg...
Ben ff een beetje gaan informeren en het schijnt dat ze dat ook wel middenpijn noemen (ofzoiets)
Dat betekend dus dat ik mijn eisprong heb gevoelt.
Precies 2 weken daarna werdt ik helaas ongi en toen wist ik dus zeker dat ik het had gevoelt.

Mijn klusdagen beginnen na het weekend.
Pfff wat duurt dat wachten elke keer lang zeg...
Snap je niet dat er heel veel vrouwen zwanger worden door een "ongelukje".
Wij klussen ons hier allemaal wezenloos en dan hoor je af en toe van dat soort verhalen.
Meisje bij ons om de hoek is 17 en is zwanger omdat ze het 1 keer niet veilig had gedaan.
Waarom hebben wij dat nou niet he...

Nou dames fijne dag allemaal!

Gr wen.

Hallo meiden!

Als er nog een plaatsje is, dan zou ik mij graag ook bij jullie aan willen sluiten! Het ziet er hier namelijk erg gezellig uit. Allereerst zal ik mij even voorstellen:

OneWish, 23 jaar, 1e kindje, 1e ronde, NOD 2 september. Ongeveer een jaar getrouwd.

Ik ben nog niet zo heel lang geleden gestopt met de pil, na deze anderhalf jaar geslikt te hebben. 5 augustus mijn laatste onttrekkingbloeding gehad en ga er maar even vanuit dat ik, net als voor de pil,  mijn regelmatige cyclus zal terugkrijgen van 28 dagen. Zo kom ik dan uit op 2 september voor mijn NOD. Waarschijnlijk zit ik wel goed, want zag afgelopen weekend aan mijn afscheiding dat  er een eisprong aan zat te komen. Deze zal op dinsdag moeten zijn geweest. We hebben zo dus ook regelmatig geklust .  Ik heb alleen niks gevoeld. Maar  ook  voordat ik met de pil begon nooit wat gevoeld, dus misschien niet zo heel vreemd in mijn geval.

Ik vind het allemaal wel erg spannend en ben erg blij dat ik hier mijn ''ei'' kwijt kan. Vooral omdat  ik het in real life nog even niet bekend wil maken dat we nu hebben besloten voor kinderen te gaan.

Nou ladies, dat  er binnenkort maar een wonder moge geschieden voor ons allemaal!

Lien, ik ken dat gevoel van die knorrende buik. Ik heb daar af en toe ook een dag of een avond last van. Heb dan ook geen honger, maar hij knort heel hard! Bij mij heeft het echter niks te maken met een zwangerschap. Wij gaan pas sinds deze maand voor het eggie en ik heb de laatste jaren wel meerdere keren last van zo'n knorrende buik gehad. Heel vreemd, maar bij mij was het de volgende dag alweer over. En ik had er verder geen last van dat hij knorde (behalve dat het een irritant geluid is en anderen je aankijken van: 'wat heb jij nou?'

Groejtes, Bloempje 25

Hoi dames

Happy, ik denk niet dat ik mn eisprong voel, dus kan jou niet helpen...

Ja, Wen dat is idd niet eerlijk hé, als die vrouwen/meisjes die ongewenst zwanger zijn, na slechts 1 keer... en wij maar proberen!
Heb gisteren vernomen dat mijn kleine nichtje die net 18 is en 2 weken trug bevallen is, nu helemaal niet klaar is voor de baby (was ook een ongelukje). Ze wou hem niet eens eten geven of hem wassen toe ze nog in het ziekenhuis was!
Amai dat doet toch pijn hoor om dat te horen, zeker als je weet dat je zelf super je best zou doen om zo'n wondertje groot te brengen en bij hen is het gewoon een last!

Onewish: welkom! Succes met het zwanger worden!

Meiden tot later nog!

XXX Babeken

HAA Ladies!

Hoe gaat het met jullie, wat veel berichtjes weer, ik had het nogal druk gister dus moest me weer even bijlezen. Knorrende buiken...?? Nee heb ik ook nog nooit gehad, maar lijkt me wel rot..!!

Onewish, Welkom! Bij de septemberclub! We gaan er voor deze maand!

Wen, na het weekend klussen?? Wij hopelijk ook!! 1e ronde!

Babeken, Wat rot hé, dat stomme gevoel, ik heb dat uiteraard nog niet echt, maar ik kan het me heel goed voorstellen, ik voel trouwens soms wel een steekje als ik het weer hoor dat iemand zwanger is, of steekje, het 1e wat in mij opkomt is "NOU IK WIL OOK" Dus als je wat langer bezig bent kan ik het me echt voorstellen....Dus ik hoop dat we het allemaal kunnen vertellen aan iedereen binnenkort!

Marie, Ben je vandaag weer in het ziekenhuis geweest voor de eitjes te zoeken? Hopelijk hebben ze er heeel veeel gevonden!!

Nou mijn ongi is trouwens een beetje langzaam en raar...ik werd het dinsdag en normaal begint die lichtjes...en dan de volgende dag echt...maar nu is het al donderdag en lijkt wel of ik niet meer ongesteld ben. Ik heb ook nog geen bloed  gezien...kan niks met het spiraaltje te maken hebben want dat was zonder hormonen en heb dus altijd mijn eigen (echte) ongi gehad...hebben jullie dat ook wel eens? Of misschien ben ik te veel met zwangerschap bezig dat mijn lichaam van streek is, dat zit er wel in...

DOEI XX

heel verhaal getypt en nu is ie niet geplaatst

ja en nu ben ik het weer kwijt.

eisprong voel ik ook niet, tenminste in herken het niet, altijd wel gevoelig in mn buik dus kan vanalles zijn.

mijn zusje is nu 19 weken zwanger, erg leuk!!!! maar in het begin was ik ook wel beetje teleurgesteld, we hadden net besloten dat we zouden stoppen met de pil. We zouden de eerste zijn en dat vond ik wel speciaal en toen kwam zij even later met het nieuws, begrijp me niet verkeerd, vind het echt super, dat staat er eigenlijk beetje los van.

Hier verder alles rustig, klusweek is nu of net afgelopen??? weet het niet helemaal, ergens tussen afgelopen maandag en vandaag kan het gebeuren :)

had nog meer geschreven maar ben het kwijt. sorry als ik iets vergeten ben.

in ieder geval nog een warm welkom voor alle nieuwelingen, spannend he.

tot snel

Liefs

hoi meiden heb even mijn nod datum aangepast.

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Bloempje  
25  
1e
1e
1

Lien9