NOD in september

hallo! fijn dat ik er ook bij sta!
ik ben dus een maand geleden gestopt met de pil (trigynon) en nu ontzettende last van haaruitval, heeft iemand anders dit ook? baal er wel van, ik had dit ook aan het begin van mijn vorige zwangerschap (was toen meteen 1e maand al zwanger na stoppen van de pil, een wonder dus) maar nu ben ik natuurlijk nog niet zwanger. ik denk dat mijn hormonen lekker in de war zijn, maar 't is wel vervelend, hopelijk hou ik nog wel wat haren!
ook heb ik last gehad van duizeligheid en veel buikpijn. lijkt wel echt op ontpillen denk ik..
ik hoor 't graag als iemand dit herkend!
groetjes ilona

Hee Ilona
Ik had de eerste maand nadat ik gestopt was ook heel erg veel haaruitval.
Heb er nu ook nog wel last van maar het is wel wat minder geworden.
Oh ben trouwens in Juni gestopt.
Ik had vorige maand ook die klachten en dacht echt al een beetje dat ik zwanger was maar helaas...zal dus zoals je al zei allemaal bij het ontpillen horen.

Gr Wen.

Hey meiden,

Gelukkig ben ik niet meer zo down en chaggie als eergister. Wel heb ik nog steeds last van een 'knorrende' buik (echt heel irritant, vooral omdat dat niks te maken heeft met evt. zwangerschap, wat het wel is geen idee....grr!).

Hoi Moontje: balen dat je net vruchtbare periode hebt als je vriend er niet is (mijn vruchtbare periode is denk ik nu net voorbij en de afgelopen dagen waren mijn vriend en ik allebei niet fit, geloof dat we het begin van de week 1x gedaan hebben, dus erg kleine kans). Vooral balen omdat je dan weer een maand moet wachten op de volgende kans! Maar ja hoop ook voor jou dat het toch nog snel zal gaan lukken!!

Ilona dat van dat haaruitval herken ik zeker! Ben in juni gestopt met de pil en sindsdiens waanzinnige haaruitval (als ik met handen door mijn haren ga trek ik er hele plukken uit en ook na iedere 'kambeurt' zit mijn borstel vol!) Schrok er in het begin best wel van, maar schijnt wel bij het ontpillen te kunnen horen.

Laatste dagje werken voor weekend (ben erg aan weekend toe!).
Tot snel!

Liefs Lien.

Iedere keer als ik een antwoord typ krijg ik de melding dat het bericht geen tekst bevat. Maakt niet uit of ik kies voor html editor of text editor. Iedere keer verdwijnt de tekst en moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. Best irritant want soms lukt het helemaal niet en dan wil ik reageren maar dat kan dus niet. Weet iemand hoe dit komt? Vind het zo leuk om mee te kletsen maar dan moet ik wel een reactie kunnen maken.

Dag dames!

Het wordt al een flinke club zo zeg! Ilona en Moontje, ook welkom! Lekker veel meiden om mee te kletsen.

Illona, ook ik heb nu echt absurd veel last van haaruitval.  Verder ook wel wat andere vage klachten zoals al 2 weken last van mijn onderrug, gevoelige tepels en af en toe een beetje een ''koortsig'' gevoel. Maar ja... het is nog te vroeg om dit als zwangerschapskwaaltjes te zien lijkt mij. Zal inderdaad wel het ontpillen zijn. Ik wil er ook niet al teveel op gaan letten, want dan kan ik mij helemaal gek gaan maken.

Moontje: Ik  kan je helaas geen raad geven wat betreft het berichten invoeren... Ik heb geen idee.

Goed, ik ga weer eens op weg naar mijn werk. Tot snel allemaal!

Bijna weekend!

X  

Hallo allemaal! wat fijn te horen dat ik niet de enige ben met dat haaruitval! begon toch wel zorgen om te maken! maar dan zal het bij het ontpillen horen! jammer genoeg niks aan te doen! hopelijk stopt het snel voor ons! wat hormonen allemaal teweeg brengen!
fijne dag allemaal vandaag!
groetjes ilona

Hallo allemaal,

Ik heb al een hele tijd niet mee gekletst hier. Sorry, maar ik had het erg druk. Ik ga zo alles weer even teruglezen.

@Lien: die knorrende buik had ik gister en eergister ook. Vorige maand ook al een paar dagen. Nu heb ik gister volgens mij mijn eisprong al gehad. Dus denk ik dat die knorrende buik daar mee samenhangt. Misschien is dat bij jou ook het geval?

X hopje

hoi hoi allemaal

ik ben een nieuwe hier wij zijn in juni gestopt met de pil maar vanaf deze maand voor het echt.
dus als iemand mij in het NOD lijstje wil zetten zou dat heel aardig zijn

Nikita1234 1e kinde 1e ronde NOD 5 september

Terug
Bovenaan