NOD in september

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2008 14:24:08'));

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2008 14:23:46'));

Naam:

Leeftijd:                
Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/  

Happy
32
2e
 ...
1

Busababe
....
1ste
2de
4

Ieniemienie
23
1ste
2de
4

Liss
23

1e

3e
5

Hopje

28

1e

2e

11

Naam:

Leeftijd:                
Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Happy
32
2de
 ...
1

Busababe
27
1ste
2de
4

Ieniemienie
23
1ste
2de
4

Liss
23

1ste

3de
5

Hopje

28

1ste

2de

11

Ik kan me helaas hier ook aanmelden!!!!! Op naar ronde 14!!! Ben inmiddels een jaar bezig!!!! En deze maand was ik 5 dagen overtijd dus baal nu ontzettend!!!! Had deze maand echt goede hoop!!!!! Ik heb een erg onregelmatige cycles!!!!! Loop nu ook in het zieknhuis, dus bel maandag het ziekenhuis dat ik ongi ben geworden!!!!!!

Marie 25 jaar ronde 14 1e kindje NOD 10 september!!!!!!

Liefs Marie

Hoi allemaal,

Wil iemand mij ook toevoegen?
Uitje, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde, NOD 10 september

Vanmorgen ongesteld geworden, dus nu op voor de 1e ronde, zo spannend! Je hoort overal wel dat je nergens op moet rekenen en dat je geduld moet hebben, maar lukt dat 1 van jullie? Sinds we hebben besloten om er voor te gaan hoop ik zo dat het meteen raak is! Maar ja...eerst maar even klussen en dan duimen!

Naam:

Leeftijd:                
Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Happy
32
2de
 ...
1

Busababe
27
1ste
2de
4

Ieniemienie
23
1ste
2de
4

Liss
23

1ste

3de
5

Hopje

28

1ste

2de

11

Marie        
 25
 1e
 14e
 10

Uitje
 26
 1e
 1e
 10

Uitje en Marie ik heb jullie ook toegevoegd.

Het is ook zo moeilijk  om geduldig te zijn!! Ik weet er alles van!!
Mijn cyclus is weer helemaal in de war geschopt door deze maand.
Ik had steeds een keurige cyclus van 28 dagen, maar nu was ik een week eerder ''ongesteld'' (heeel anders dan andere keren, heel lichtjes) en cyclus nu van 24 dagen ofzo... grrr ik weet dus nu echt niet wanneer eisprong zal komen!!!! We zien wel...   klusdagen beginnen bijna weer haha

Wel gezellig dat er bij dit topic weer meer meiden zich aanmelden;
meiden: we houden weer moed!!! en maken het tot de spannende datum weer gezellig hier

liefs

Hey meiden!

Leuk dat er steeds meer meiden komen kletsen! Ik hou het kort want ik krijg zo visite.

@Marie: jeetje, jouw geduld wordt wel erg op de proef gesteld. Ik duim voor je dat het in september raak zal zijn! Hoe lang zijn jouw cyclussen gemiddeld? Ik heb zojuist mijn eerste cyclus achter de rug, werd pas na 38 dagen ongi! Erg lang dus. Maar ga volle moed weer verder. Hopelijk jij ook... Al zal dat niet altijd meevallen hè.

@alle andere meiden: fijn weekend en ik spreek jullie hopelijk maandag weer.

X hopje

Ff berichtje voor inieminie, ik zag dat je ongi ben geworden dus heb je nod ff veranderd in topic: 24 jaar en moeder wens. Ik weet niet of je daar nog komt kletsen? Wil je het anders ff doorgeven of je nog bij ons op het lijstje wilt of liever niet?

Jammer dat jullie allemaal al in september zitten meiden, wens jullie heel veel geluk!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan