NOD in september

He hoi;

Deze maand vond ik het ook echt heel zwaar, en baalde heel erg!!!!!! Vooral omdat ik dus vijf dagen overtijd was!!!!!!! Ik heb een erg onregelmatige cycles, wil dit ook even noemen in het ziekenhuis! afgelopen maanden was het 30, 24, 34 en laatste keer 37 dagen! ik moet nu na 10 dagen naar het ziekenhuis en dan gaan ze het eitje bekijken zodat ze in de loop van de tijd de eisprong in kaart kunnen brengen!!!!!!! Wel spannend allemaal, we zullen zien!!!!!!!!!

Liefs Marie

Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier..(Suzzy 26 jr)..ik wil graag meedoen, maar snap niet helemaal goed wat jullie bedoelen met NOD...??

Ik  heb afgelopen vrijdag mijn spiraaltje eruit laten halen. Ik word rond 23 augustus ongi en daarna gaan we voor de 1e ronde.....1e kindje...

Spannend allemaal!

Wil iemand me even laten weten wat NOD is?!  

THANX
SUZZY

hai ik heb mischien een gekke vraag maar nod is toch een eisprong en ik zie dat bloempje een schema maakt maar hoe kan je weten dat je dan een eisprong hebt dat wil ik ook wel weten groetjes

NOD= niet ongesteldheids dag,dus de dag dat je je ongi hoort te komen(maar je hoopt natuurlijk niet.

Ongesteldheid word hier ook rd''tjes genoemt
en klussen= vrijen

X

Dankjewel Liss,

Duidelijk nu! Kan ik ook mee doen.

Ik moet nog ongi worden in augustus, maar ben super regelmatig dus schrijf mij maar in op: 17 september...26 jaar...1e kindje....1e ronde  !!

Jullie allemaal succes !!! Leuk dat jullie dit doen. Hebben we een beetje steun aan elkaar..kan er al met niemand over kletsen, hoe graag ik ook wil !

DOEI XX Suzzy

Naam:

Leeftijd:                
Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Happy
32
2de
 ...
1

Busababe
27
1ste
2de
4

Ieniemienie
23
1ste
2de
4

Liss
23

1ste

3de
5

Hopje

28

1ste

2de

11

Marie        
 25
 1e
 14e
 10

Uitje
 26
 1e
 1e
 10

Suzzy        

26

1e

1e

17

He hoi;

Ik ga maandag de 18e om 11 uur naar het ziekenhuis!!!!!!!! Spannend!!!!!!!! Vanaf die week ook maar weer klussen!!!!!!!!!! We zullen zien wat het deze maand word!!!!!! Iedereen heel veel succes!!!!!!!! Heel veel hier dus net begonnen, spannend he!!!!!!!!!!! Ik had het vooral deze maand even erg zwaar!!!!!!!! Maar nu drie dagen vrij en alleen maar leuke dingen zo heb ik vandaag met mijn vriendin afgesproken en hebben we onze SCB- dag (Shoppen, Chinees, Bioscoop, hihi) Heerlijk beetje afleiding!!!!!!! Verder ben je natuurlijk al wel aan het rond kijken naar alles, en heb je in gedachten alles al ingericht!!!!!!!!!!!! En je ziet overal zwangere vrouwen en kleine baby's! En ik ben op zo'n leeftijd dat alle leeftijdgenootjes/ oud klasgenootjes ook met kinderen beginnen!!!!!! Dus of zwanger zijn of net een kleintje hebben! Heb ik erg veel moeite mee vooral als het dan een bekende is!!!!!!!! Hoop dat we elkaar hier deze maand een beetje tot steun kunnen zijn!!!!!!!

LIefs Marie

Hey meiden,

Ben ik weer even. Heb eigenlijk niks te melden. Vind het alleen nog zo lang duren!
Hebben jullie dat ook niet? Ik heb pas over precies 1 maand mijn NOD.  Poeh dat  is nog ver weg.  

@Marie: fijn dat je naar het ziekenhuis kunt volgende week. Hopelijk biedt je dat meer zekerheid. Ik duim voor je meid!

@alle meiden: hoe lang  zijn jullie cyclussen? Zijn jullie regelmatig? Ik heb zojuist pas mijn eerste cyclus  achter de rug en die was 38 dagen! Moet ik mij al zorgen gaan maken denken jullie? Of kan mijn cyclus de volgende keer korter zijn omdat ik misschien nog moet ontpillen? (ik ben eind juni gestopt en heb de pil bijna 10 jaar geslikt)

Fijne avond alvast!

X hopje  

Terug
Bovenaan