NOD in september

Ha Meiden,

Vraagje: Zijn jullie allemaal al  gestopt met drinken?? Ik kan goed een wijntje laten staan. Maar nu gaat een goede vriendin in september trouwen. Dus eerst vrijgezellenfeest en daarna bruiloft. Mijn vriendinnen zullen meteen in de gaten hebben als ik niet drink en wil eigenlijk nog niet zeggen dat wij babyplannen hebben. En met zo'n feestjes vind ik het eigenlijk wel gezellig om wat te drinken, hoe gaan jullie hier mee om??

En Marie ik zie dat je voor ronde 14 gaat. Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk en frustrerend is allemaal die leeftijdsgenoten. Fijn dat je naar het ziekenhuis kan gaan.

XX Suzzy

Ha Meiden,

Vraagje: Zijn jullie allemaal al  gestopt met drinken?? Ik kan goed een wijntje laten staan. Maar nu gaat een goede vriendin in september trouwen. Dus eerst vrijgezellenfeest en daarna bruiloft. Mijn vriendinnen zullen meteen in de gaten hebben als ik niet drink en wil eigenlijk nog niet zeggen dat wij babyplannen hebben. En met zo'n feestjes vind ik het eigenlijk wel gezellig om wat te drinken, hoe gaan jullie hier mee om??

En Marie ik zie dat je voor ronde 14 gaat. Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk en frustrerend is allemaal die leeftijdsgenoten. Fijn dat je naar het ziekenhuis kan gaan.

XX Suzzy

Ha Meiden,

XX Suzzy

Oeps iets te vaak op het knopje geduwd.....1x was ook genoeg geweest....

Hey Suzzy,

Aan mij heb je niks want ik drink toch al nooit. Ik zou het als ik jou was niet doen. Kun je niet een goede smoes verzinnen? Dat je bijvoorbeeld een antibiotica kuur slikt  en dat je daarom geen alcohol mag of zo?

Succes!

X hopje

Naam:

Leeftijd:                
Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Happy
32
2de
 ...
1

Busababe
27
1ste
2de
4

Ieniemienie
23
1ste
2de
4

Liss
23

1ste

3de
5

Daan        
26                
1ste        
3de
6

Hopje

28

1ste

2de

11

Marie        
 25
 1e
 14e
 10

Uitje
 26
 1e
 1e
 10

Suzzy        

26

1e

1e

17

Hoi hoi!

Ik zou me graag bij jullie willen aansluiten en om zo vrij te zijn heb ik mezelf al in het lijstje gezet! Ik las dat iemand schreef dat ze het leuk vond dat er nog nieuwe mensen bij komen, dus ik dacht dat zit wel goed!

@hopje: mijn cyclus deze maand was 37 dagen!!!! Daarvoor had ik een cyclus van 29 dagen en een cyclus van 30 dagen, afgelopen maand was dus voor mij een grote teleurstelling toen de RD's kwamen. Vol goede moed naar de volgende rond samen met jullie!
@Suzzy: iedere maand als de RD's komen ga ik lekker biertjes drinken, heerlijk! Ik drink dan 2 weken gewoon zoals ik altijd dronk, af en toe een biertje of een wijntje. Zodra ik mijn eisprong voel (die voel ik nl.) stop ik met drinken tot de volgende RD'tjes komen.
Tip om niet door de mand te vallen bij vriendinnen: zorg dat je de BOB bent!

Groetjes!
Daan

Hoi, ik zit momenteel nog bij de NOD augustus, maar heb ongi pijn, dus ik denk dat ze straks of morgen zullen doorkomen.
Ik snap wat je bedoelt met het drinken... heb nogal een druk sociaal leven, veel feestjes en ik weet ook nooit wat voor een excuus aan te wenden.   Heb geen auto, dus kan geen bob zijn. Ik denk dat m'v vrienden er ook wel zullen acherkomen, maar dat wil ik niet.   Tot hiertoe heb ik maar gezegd dat mijn maag niet echt in orde was.... lastig om te liegen, maar ik om bestwil.   En als de regels komen, dan drink ik ook een glaasje..... tot de eisprong er weer is....
Groetjes,
Joppeke
en allemaal veel succes voor september!!!  

Hey meiden,

Even een vraagje... Onze NOD's zijn nog ver weg, maar beginnen jullie al met klussen meteen na je ongi? Mijn man en ik doen dat deze ronde wel omdat ik pas 1 cyclus heb gehad en deze duurde 38 dagen! Ik heb dus geen goed idee van wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en dus wanneer mijn eisprong is.

Hebben jullie daar wel een goed idee van?

Fijne dag nog!

X hopje

Terug
Bovenaan