NOD in september

Hee allemaal,

Nieuwe meiden welkom! Ben  een beetje druk vandaag..maar wou toch even wat van me laten horen....ik ben nu op het einde van mijn ongi...dus bijna kunnen we er tegen aan, eindelijk!!

Ik moet nu mijn huis poetsen, daarna nog boodschappen en koken. Vanavond weer eventjes  werken.....maar ik ga zorgen dat ik om 20.00 uur thuis ben, want dan komt gtst weer...  ik ben namelijk een fan! hihihi!

Tot snel!

hallo ik zal mij eerst even voorstellen, ik ben BiBi moeder van nu 1,5 jaar oude Femke. Wij hebben van het weekend besloten weer voor het echie te gaan. Deze maand is  de kans wel klein dat ik zwanger zal worden. Eisprong is  als het goed is  al geweest.  Mijn eerste volgende keer zal zijn 6 september. Mijn cyclus is 28 dagen.

Dag bezige bijtjes!

Allereerst moet ik natuurlijk ook even alle nieuwe  dames welkom heten! Leuk dat jullie mee komen kletsen! Dat september inderdaad maar een vruchtbare maand mag worden voor ons allemaal!

Van mijn kant nog niet veel meer nieuws te melden... Helaas is het inderdaad gewoon véél te vroeg om nu al te gaan testen, net als Babeken al zegt.  Ik wacht wel (on)geduldig af! Maar waarom kleurt  je kleine teen niet gewoon  groen als je net zwanger bent?!  

Hoe gaat het nu met iedereen?

X

Hoi allemaal,

Ik wil me bij deze ook aanmelden. Ik heb ook in augustus gezeten, maar daar
ben ik niet zo actief geweest i.v.m vakantie.
Ik ben vanmorgen helaas ongi geworden.
Zal me eerst even voorstellen, ik ben 29 en we gaan de 3de ronde in mijn nod is
waarschijnlijk rond 22 september, maar weet het niet zeker (onregelmatige cyclus), ben nu maar weer van een cyclus van 28 dagen uitgegaan.
Zou iemand mij op lijst kunnen plaatsen?? Alvast bedankt

hallo allemaal,

Ten eerste alle nieuwe (sorry ben even al jullie namen kwijt) welkom, gezellig!! Ook voor jullie ga ik hard duimen!

Ukkepuk 1979 ik heb geprobeerd je in het lijstje erbij te zetten, maar het lukt me niet (krijg ineens allerlei foutmeldingen...), hopelijk lukt het iemand anders!

Ga nu snel naar huis (zit nog op mijn werk), tot snel!

Liefs Lien.

Hallo allemaal!!!!!!

Weer terug van wegeweest!! Helrij kweekendje weg geweest! Lekker uitwaaien aan zee! Echt even bijgekomen, hadden we echt even nodig, nu kunnen we er weer even tegen!

Maandag naar het ziekenhuis geweest om te kijken of ik een eitje had (was mijn 10e dag), niks te zien! Moest donderdag weer heen, er was nu wel een ei van ongeveer 18 mm, weet het niet zo zekker meer maar ze zeiden dat ie nog wel groter kon worden! De volgende dag moesten we weer heen voor een samenlevingstest! Ze gingen ook weer naar het ei kijken maar die was alweer weg! Dit was wel snel! Morgen gaat mijn vriend zijn zaad inleveren, vrijdag moet ik een bloedonderzoek doen! En nu moet ik bellen als ik ongi word en dan de 10e dag weer komen en dan gaan ze foto's maken van baarmoeder en eierstokken! Dit moet een ververlend onderzoek zijn! Zo zijn we al aardig op weg qwa onderzoeken! Zo zijn jullie weer een beetje op de hoogte!

Alle nieuwen welkom!!!!!!!!!!

Liefs Marie

quote: mama 2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-08-2008 13:59:39'));
quote: wen12 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-08-2008 12:00:04'));

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Bloempje  
25  
1e
1e
1

Onewish
23
1e
1e
2

Lien9
28
1e
3e
3

Liss
23
1e
3e
3

Busababe
27
1e
2e
4

iris
22
..
6e
4

leniemienie
23
1e
2e
4

Maantje
22
1e
2e
5

Moontje
33
2e

5

Daan
26
1e
3e
6

Sporty77
31
1e
15e
7
9e clomid

Happy
32
2e
...
7

Joepie
25
1e
7e
7

Marie        
25
1e
14e
10

Uitje
26
1e
1e
10

Wish81
27
1e
1e
10

Wen
29
1e
2e
10

Hopje
28
1e
2e
11

Saskiavs77
28
1e
2e
14

Sahiton
33
2e
13
?
gyn 19-8

Suzzy
26
1e
1e
15

Ilona27
29
2e
2e
15

Benb
26
1e
2e
17

Babeken
25
1e
10e
18

Chanaty
28
2e
2e
21

Bears
31
2e
6e
22/26

Ukkepuk
29
??
3e
22

Mama2006
27
2e
4e
24

Heb je erbij gezet hoor, ukkepuk!!!

Groetjes Mama2006

Hoi meiden,

Ik ben een nieuweling. 27 jaar, net gestopt met de pil. Laatste keer ongesteld 9 augustus. Volgens mij heb ik dan ongeveer rond 6 september mijn NOD.

Ik wacht gewoon gezellig met jullie mee. Kan iemand mij ook bij het lijstje zetten

Groetjes Evelien

Terug
Bovenaan