A
Anoniem
Guest
Ha meiden,
Hier een berichtje van mij. Kom nu niet zo vaak, zoals wel meerdere, want er is nog niet zoveel te vertellen, hihi!
Zit vandaag op dag 13 van mijn cyclus, heb een basistemp. van 36.3 en gister had ik 36.4 en vanmorgen 36.5 (voor je eisprong stijgt hij iets) vandaag had ik draderig slijm en steken in mijn buik, nog niet heel heftig, maar goed (de vorige ronde's had ik mijn eisprong rond dag 13 en de laatste x op dag 13 's avonds) vanmiddag lekker geklust met mijn mannetje, dus hopen dat het vanavond gebeurt...als het goed is heb ik dan morgen een lage temp. (rond de 36.1/36.2) en dan stijgt hij!
Dat zou een droomscenario zijn!
Zit nu in ronde 7 en soms kriebelt wel een beetje hoor, dan slaan de zenuwen toe...echt iedereen om mij heen is snel zwanger geraakt en dan ben ik bang dat het bij ons niet lukt! Maar zag net ergens dat Russell na 1,5 jaar zwanger is, dus dat geeft de burger moed! Was echt zo blij voor haar, ook al heb ik haar nog nooit gesproken op het forum, je leest toch weleens wat!
Ik hoop echt dat september een ontzettende vruchtbare maand wordt en dat we een hele boel zwangere miepjes erbij krijgen! Wie duimt er met me mee??
Liefs Joepie