Hey ladies,
Ik zit vandaag op de 13e dag van mn cyclus en ik vraag me af of er iemand is die dit herkend. Ik heb namelijk vanaf afgelopen zaterdag een 'ongemakkelijk' gevoel links in mn onderbuik. Ik heb dit ooit eerder gehad voordat ik de pil gebruikte (alweer zo'n 11 jaar! geleden, ben nu 27) en ben toen door de huisarts doorgestuurd naar 't ziekenhuis, daar konden ze niks bijzonders vinden en zeiden ze dat 't waarschijnlijk de eisprong was die ik voelde. Wat ik er nu vreemd aan vind, is dat ik dit gevoel een paar mnd geleden ook had, maar toen gebruikte ik de pil nog Daarna een paar mnd niks gevoeld en nu is het gevoel weer terug.
Als je de eisprong zou voelen; hoe lang heb je dat gevoel in de onderbuik? Ik heb namelijk gelezen dat het maar 1 of 2 dagen is, maar kan dat ook langer?
En ik neem aan dat toen ik de pil nog gebruikte, ik geen eisprong heb kunnen krijgen.
Maak me een beetje zorgen, ga meteen denken dat er iets mis is met mn eileider of wat dan ook. Anyway ... als er iemand die dit herkend; je reactie wordt erg op prijs gesteld!
Groetjes,
Wish