NOD in september

@ nathalie, Ja laten we het hopen, heb echt geen idee nog.
trouwens toen ik dat van jou las heb ik even een dansje gedaan, ben zoooo blij voor je!!!!

Spreek je via hyves, wil natuurlijk wel op de hoogte blijven he

Liefs

Hey Dames!

Het is september!

Bedankt allemaal voor de lieve woorden! De rd'tjes zijn trouwens alweer bijna weg. Ik blijf hier voorlopig nog lekker meekletsen hoor, want als de teller weer op 24 dagen blijft staan deze maand, dan heb ik mijn volgende NOD inderdaad op de 22ste.  Je mag mij dus wel weer in het lijstje zetten!

@Happy: balen dat je ook al ongi bent geworden! Hopelijk duurt het nu niet weer zo lang als de vorige keer... Ik hoop dat de volgende ronde meer geluk brengt!

@Nathalie: Gefeliciteerd!!!

Goed, ik laat het hier even bij want de tijd is op! Ik wens alle meiden die deze week hun NOD hebben heel veel geluk toe. Spannend! Kom maar op met die !

X

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Bloempje  
25  
1e
1e
1

Mikkie
27
1e
1e
1

Onewish
23
1e
1e
2

Lien9
28
1e
3e
3

Liss
23
1e
3e
3
1 tot 14 op vakantie

Busababe
27
1e
2e
4

iris
22
..
6e
4

leniemienie
23
1e
2e
4

Marie
25
1e
14e
4

Maantje
22
1e
2e
5

Moontje
33
2e
...
5

Nikita1234
21
1e
1e
5

Daan
26
1e
3e
6

BBje
33
2e
1e
6

Et817
27
1e
1e
6

Sporty77
31
1e
15e
7
9e clomid

Joepie
25
1e
7e
7

Linda76
32
2e
9e
8

Linda
23
??
1e
9

Uitje
26
1e
1e
10

Wish81
27
1e
1e
10

Wen
29
1e
2e
10

Hopje
28
1e
2e
11

Joyce
25
1e
4e
12

Mama Lina
24
3e
...
13

Saskiavs77
28
1e
2e
14

Sahiton
33
2e
13
22
gyn 26-9

Suzzy
26
1e
1e
15

Ilona27
29
2e
2e
15

Benb
26
1e
2e
17

Jazzie
25
2e
1e
17

Babeken
26
1e
10e
18

Esther
24
2e
16e
20

Chanaty
28
2e
2e
21

Ukkepuk
29
1e
3e
22

Bientje
26
1e
1e
22

Dani1983
23
1e
3e
22

Happy75
32
2e
3e
23

Mama2006
27
2e
4e
24

Anne
26
1e
4e
27

Diaanmike
24
1e
12e
27/28
4e clomid

Bears    
31
2e
6e
30

Nou inderdaad, ik blijf dan voorlopig in September zitten met mn NOD omdat ik korte cyclus heb..   dus heb mezelf even naar beneden verhuisd (de 23e sept) Hopen op MEER GELUK!!!
En @ Babeken: nee ik gebruik (nog) geen ovutest...
Succes lady's: spannende tijden nu!!!!!! Ik blijf voorlopig meelezen hoor...

hallo busababe
hoe gaat het met jou
nog 3 daagjes spannend of niet dan
merk je al aparte dingen ja een paar dingen had je al heb je die nog steeds en zijn er nog meer kwaaltjes bij gekomen
ik ben benieuwd
wanneer ga jij je testen eigenlijk op je nod of wacht je een paar dagen
nou ik hoor het wel he
liefs ci lo...

Hoi Cilo,

Lief dat je ernaar vraagt.
Ik zou het echt niet weten hoor, vanmorgen stond ik op en dacht ik ga ongi worden.
het enige waar ik nu echt last van heb zijn mn borsten maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden, en ik ben heel erg moe maar ik ben ook druk geweest dus dat zal daar wel aan liggen. Ik kan zeggen dat ik pas volgend weekend ga testen maar dat red ik toch niet hahaha, ik heb nm nod op donderdag staan, dat is dan een cyclus van 30 dagen, mn eisprong heb ik gevoeld als het goed is en als ik die aanhou zou het dinsdag zijn dus netjes cyclus van 28 dagen, dus denk dat het woensdag of donderdag testen word.

hoe is het met jou?
Nog een weekje he las ik voor je 1e echo, spannend zeker.
ik ben van de week met mn zusje meegeweest naar dr 20 weken echo, mooi hoor om dat allemaal te zien.

Ik hou je op de hoogte

Liefs

even omhoog hoor, stonden op de 2e pagina???

Enne zijn er al die nieuws hebben??
Wanneer gaat er iemand testen??

Liefs

Hoi hoi!

Wat spannend...september is aangebroken!!!!!!

@ Mikke en Bloempje vandaag is jullie NOD....ben benieuwd!
@ dames die de RD'tjes al hebben gezien: balen.....gelukkig hebben jullie in september nog een 2e kans, succes, zal voor jullie duimen!

Ik heb vrijdag pas mijn NOD...maar heb vandaag al getest ook ik ben dus BLOND test was dan ook negatief, hopelijk kan mijn test nog positief worden.

Succes met wachten, voelen jullie eigenlijk al wat bijzonders?

Hallo allemaal,

Grr had een heel bericht getypt en kreeg toen een foutmelding, bij deze nogmaals:
Een paar daagjes geen tijd gehad (heb nu heel wat bij te lezen , wel gezellig met zovelen in hetzelfde schuitje!).

*Onewish en Happy; jammer, hopelijk is september alsnog jullie geluksmaand!

* Nathalie: PROFICIAT!! Fijn voor jullie, veel geluk!! En kom je nog eens vertellen hoe het met je gaat, blijf benieuwd!!

* Bears; hoop dat ik net als jou over 2 weekjes mijn gedachten een beetje kan verzetten (krijgen sleutel nieuwe huis), maar ben ook benieuwd of het me lukt!

* Daan; hopelijk alsnog een positieve test.

* Ikzelf heb nog steeds het gevoel dat ik ongi ga worden (ben nog steeds chaotisch hetgeen bij mij vaak wijst op rd'tjes helaas!). Maar goed blijf natuurlijk nog beetje hoop houden...

Liefs lien.

Terug
Bovenaan