NOD in september

Ja inderdaad vandaag mijn NOD en nog niks te bekennen. Toch heb ik totaal niet het gevoel dat ik zwanger ben, dus ga er echt niet vanuit. Ook weet ik nog niet of mijn cyclus regelmatig is, dus ik wacht zo lang mogelijk met testen, mocht ik nog niet ongi zijn. Zoals ik er nu over denk het weekend pas testen.
Lees zoveel verhalen over negatieve testen waar mensen te vroeg hadden getest, dus ik wacht maar een poosje (als ik het uithoud).
Nou ben heel benieuwd hoeveel  er aan het eind van de maand zullen staan.

Groetjes, Bloempje25

quote: happy75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-09-2008 09:33:31'));

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Bloempje  
25  
1e
1e
1

Mikkie
27
1e
1e
1

Lien9
28
1e
3e
3

Liss
23
1e
3e
3
1 tot 14 op vakantie

Busababe
27
1e
2e
4

iris
22
..
6e
4

leniemienie
23
1e
2e
4

Marie
25
1e
14e
4

Maantje
22
1e
2e
5

Moontje
33
2e
...
5

Nikita1234
21
1e
1e
5

Daan
26
1e
3e
6

BBje
33
2e
1e
6

Et817
27
1e
1e
6

Sporty77
31
1e
15e
7
9e clomid

Joepie
25
1e
7e
7

Linda76
32
2e
9e
8

Linda
23
??
1e
9

Uitje
26
1e
1e
10

Wish81
27
1e
1e
10

Wen
29
1e
2e
10

Hopje
28
1e
2e
11

Joyce
25
1e
4e
12

Mama Lina
24
3e
...
13

Saskiavs77
28
1e
2e
14

Suzzy
26
1e
1e
15

Ilona27
29
2e
2e
15

Benb
26
1e
2e
17

Jazzie
25
2e
1e
17

Babeken
26
1e
10e
18

Esther
24
2e
16e
20

Chanaty
28
2e
2e
21

Sahiton
33
2e
13e
22
gyn26-9

Ukkepuk
29
1e
3e
22

Bientje
26
1e
1e
22

Dani1983
23
1e
3e
22

Onewish
23
1e
2e
22

Happy75
32
2e
3e
23

Mama2006
27
2e
4e
24

Anne
26
1e
4e
27

Diaanmike
24
1e
12e
27/28
4e clomid

Bears    
31
2e
6e
30

Onewish ik heb je NOD veranderd in het schema.

Was ff benieuwd of er al smilies te zien waren op deze eerste dag van september, hahah. Ik duim voor jullie hoor!

Hier vandaag naar ha geweest. Was heel positief allemaal. Mag nu afspraak maken bij vk, die heb ik mailtje gestuurd, want was niet meer telefonisch bereikbaar en morgen ook niet. Dus ben benieuwd wanneer ik daar intake heb, maar jullie horen dat dan nog wel ffies. Of anders valt het ook wel te lezen in @1984_Nathalie_1984 daar zal ik zoveel mogelijk zetten hoe het gaat okay?

Toitoitoi allemaal en hopelijk snel allemaal blije gezichtjes hier!

Liefs Nathalie  

Hoi Meiden,

Ben ik weer even. Ook ik was benieuwd of er al een smiley stond, maar ja dat is ook nog wel erg vroeg. Mijn thuissituatie is inmiddels wel weer een beetje op orde. (mijn vader is ernstig ziek, maar knap nu wel een beetje op en gaat langzaam maar zeker vooruit). Ik heb als het goed is komende dagen mijn eisprong, maar weet niet of ik manlief zover kan krijgen om te vrijen. Ik krijg steeds het gevoel dat hij blijft twijfelen, al zegt hij dat hij graag een kindje wil. Hij wil alleen niet echt vaak vrijen, zal hij er gewoon geen zin in hebben? Ik hoor juist van zwangeren dat ze het zo spannend vonden toen ze bezig waren om zwanger te worden dat ze het zo leuk vonden dat niemand wist dat ze het veel vaker deden voor een kind, nou wij doen het echt weinig en daar baal ik van. Ik wil zo graag zwanger zijn en samen uitkijken naar ons kindje!!

Liefs mij

Hoi Meiden,

Ben ik weer even. Ook ik was benieuwd of er al een smiley stond, maar ja dat is ook nog wel erg vroeg. Mijn thuissituatie is inmiddels wel weer een beetje op orde. (mijn vader is ernstig ziek, maar knap nu wel een beetje op en gaat langzaam maar zeker vooruit). Ik heb als het goed is komende dagen mijn eisprong, maar weet niet of ik manlief zover kan krijgen om te vrijen. Ik krijg steeds het gevoel dat hij blijft twijfelen, al zegt hij dat hij graag een kindje wil. Hij wil alleen niet echt vaak vrijen, zal hij er gewoon geen zin in hebben? Ik hoor juist van zwangeren dat ze het zo spannend vonden toen ze bezig waren om zwanger te worden dat ze het zo leuk vonden dat niemand wist dat ze het veel vaker deden voor een kind, nou wij doen het echt weinig en daar baal ik van. Ik wil zo graag zwanger zijn en samen uitkijken naar ons kindje!!

Liefs mij

@bloempje25: zou idd ook maar wachten tot het weekend voordat je een test doet. Voor mij is het de 1e ronde, maar als ik te laat zou zijn zou ik ff een paar dagen wachten. Toch meer kans dan op een positieve uitslag  Hoop voor je dat je iig niet ongi wordt voor het weekend.

Ik ben ondertussen weer lekker thuis bij mn mannetje die me nu wees op een krantenartikel over zwanger worden. Echt heel fijn om te merken dat het hem ook bezig houdt!  Paar dagen dat ik weg was, heb ik me toch niet zo lekker gevoeld. Dat was wel balen; veel last gehad van mn buik. Mn onderbuik was nu helemaal gevoelig ipv alleen linksonder en had ook last van misselijkheid en totaaaal geen trek in eten  Wil me niks in mn hoofd halen, was misschien ook wel gewoon het 'ontpillen' na ... 11 jaar! Dus tja ... Oh en ik las bij sommigen dat ze het hebben over de afscheiding (waaraan je zou kunnen merken dat je vruchtbaar bent?). Ik heb dat paar dagen geleden gehad, tenminste dat dénk ik dan want het was veel meer dan normaal en heel vreemd (vind ik tenminste) maar het was soort van 'elastisch'  Vond het echt vreemd, want dat heb ik niet eerder gehad. Herkend iemand dit?? En betekend het dan dat je dán juist moet  klussen of is je ei dan al geweest??  Had er 2 dgn last van iig.

Spannend voor iedereen ... het is september! Hoop voor iedereen dat er snel een  achter de naam staat!

Groetjes,
Wish

He hoi;

Nog drie daagjes voor mij dan is mijn NOD, ik weet zekker dat ik ongi word! Zo'n gevoel heb ik nu eenmaal! Ik weet niet waar het weg komt maar het is erg sterk, het geeft me ook wel rust! Dus misschien laat ik mezelf ook wel geloven dat ik gewoon ongi word om mezelf voor weer een terleurstelling te beschermen of zo iets! We zullen wel zien, jullie horen het wel van mij!!!!!!!!!!!

Liefs Marie

Hallo allemaal,

Iedereen heel veel succes allemaal,  het wordt nu wel erg spannend!
bloempje het is in ieder geval al een goed teken dat je nog niet ongi bent, ik hoop voor je dat je het ook niet zult worden!

Ik wordt van mezelf helemaal gek ben nog steeds aan het twijfelen of ik nu wel of niet zwanger ben

Groetjes

Terug
Bovenaan