NOD in september

Hoi Busabae,

Ja dat is een heel verhaal.
Ik heb in Juni een mk gehad en daarvoor ben ik gecureteerd.
Vorige week had ik al het gevoel dat ik weer zwanger was, afgelopen donderdag moest ik voor controle naar de gyn. Hij heeft een inwendige echo gedaan hier was niks op te zien. Voordat ik naar de gyn moest heb ik ook zo'n vroege zwangerschap test gedaan( die kun je 5 dagen doen voordat je ongi moet worden), deze was toen negatief.
Ik bleef het gevoel hebben dat ik zwanger was, gister weer een test gedaan en hierop zag ik een dun licht tweede streepje.
Nu vraag ik me dus af of ik wel of niet zwanger ben, had de gyn dan niet wat moeten zien?

Groetjes

Busababe  hoe voel jij je want het duurt voor jou nu ook niet meer lang tot je nod?

Groetjes

hoi mikkie,

ik zou van de week nog even een testje doen, maar ja een streep is een streep he.
en dat zou niet meer kunnen komen omdat je nog hcg hebt door je vorige zwangerschap? dan zou je de vorig keer ook niet negatief testen natuurlijk???

hier alles rustig, heb sinds vandaag het idee dat ik ongi ga worden maar we wachten het af.

hou je ons op de hoogte?

Liefs

Hee Benb
Wij hadden ons ook voor genomen om heel vaak te gaan klussen zodat we misschien meer kans zouden hebben om zwanger te worden.
Maar moet zeggen dat dat er ook niet echt van komt.
We klussen wel als ik echt denk dat ik vruchtbaar ben maar verder niet meer als normaal.
Eerste maand wel meer gedaan maar we hadden allebei heel erg gevoel dat het een verplichting was en dat maakte het niet echt leuker.
Het worden dan echt verplichte nummertjes dus misschien dat je man zich ook een beetje verplicht voelt..
Kan me voorstellen dat dan zelfs bij een man de zin wel een beetje over gaat.
Succes ermee!!

Gr Wen.

Ik ben ook benieuwd naar tjes maar nog niets te zien helaas!

@Wish:
Ja ik heb wel altijd zo'n 3 dagen vóór de eisprong heel duidelijk elastisch, doorzichtige afscheiding.. echt veel meer dan anders.
Daardoor weet ik dat het zich aankondigt. De vierde dag neemt het weer langzaam wat af. Ik heb wel eens gelezen dat de dag dat je het meeste van dat soort ''slijm'''hebt vaak de dag vóór je eisprong is.
Spermacellen worden hierdoor beter vastgehouden en kunnen beter naar ons eitje ''klimmen''!! De natuur is wel mooi he ;-)
Op zich wel handig en duidelijk als je zoiets hebt, want zoals bij mij is er anders geen pijl op te trekken .. steeds onregelmatige cyclus!
Het klopt  bij mij ook  totaal dat ik 14 dagen na mn ei de ongi krijg.. meestal  al een week erna!

Succes lady's! ik nogsteeds ongi en rustig (grrr!!!) afwachtend tot het einde v.d. maand dan maar....

euh.. ik bedoelde: het klopt bij mij ook totaal NIET dat ik 14 dagen na mn ei ongi word !!

Hallo allemaal...

Vandaag toch maar een test gedaan. Na sinds vorige week zondag op en af misselijk te zijn en te kokhalzen bij het tandenpoetsen...nu een test. Hij is alleen héél licht...toch maar een 2de test gedaan en deze was net zo licht Dusss. Vorige zwangerschap was mijn test ook heel licht maar uitgelopen op een miskraam. Hopelijk gaat het nu dan toch goed , aangezien het natuurlijk ook de laatste x was ivm met ons huwelijk volgend jaar...

Beetje gemengde gevoelens nu ......moet ik nu héél blij zijn of ...uh tja wat?! Dussss

Misschien eind volgende week maar nog is testen heb er nog 1tje liggen.

groetjes en een kus van Dussss

BIJ DE WEG IKKE STA NIET IN DE LIJST HOOR!

Terug
Bovenaan