NOD in september

HAA,

Even snel een berichtje, ik moet zo weer aan het werk..

Hoe gaat het met jullie vandaag?? Ik ben nog steeds elke dag misselijk, maar sinds vandaag opeens een soort menstruatiepijn...ik heb pas over 1,5 week mijn NOD, beetje vreemd dus...ik meteen weer googlen...het kan innestelingspijn zijn..!!??? Maar ik zal mezelf maar niet gek maken. Ik had mezelf vandaag al voorgenomen om er van uit te gaan dat ik gewoon ongi zou worden.

Ik vraag me af of en welke klachten de zwangere dames onder ons hebben gehad voor de NOD, toevallig misselijk en menstruatiepijn?? Kunnen we ons zelf lekker gek maken..haha!

Zo ik moet weg, ik zal vanavond nog even spieken bij jullie...als ik fit genoeg ben!

DOEI XXX

Hé ladies,

Balen wen! Pas 2e ronde, maar natuurlijk wel een teleurstelling! Hoop voor je dat het volgende ronde beter gaat!

Ik ben ondertussen nog steeds niet ongi geworden, alhoewel ik wel af en toe buikpijn heb, maar dit is de 1e ronde dus ik verwacht niks. Als ik morgen nog niet ongi ben geworden, gaan we zaterdag testen.

Wat ik me wel afvraag is dit:  mn mannetje wilde net klussen,  maar ik vind het niet zo fijn om vlak voor mn NOD dat te gaan doen. Op de een of andere manier denk ik dan van: je wekt 't op, zo wordt ik ongi. Alsof het slecht zou zijn als je dan misschien toch zwanger zou zijn  Ben ik nou gek?? Hahhaha, zo voelt 't wel. Het is gewoon 't idee ofzo.

Ik ga eten dames. Fijne avond!

Groetjes,
Wish

@ET81 : Bij mij duurde de eerste cyclus na het stoppen met de pil 44 dagen! Ik natuurlijk denken van: yes, ben overtijd.. Maar niet zwanger dus.... Gelukkig werd ik wel ongesteld na een tijd, want er zijn vrouwen die de eerste 6 maanden niet ongesteld worden.

Good evening!

Allen weer klaar met het werk van vandaag?
Suzzy: Is het misschien je eisprong? 1,5 week voor NOD zou ook nog een latee eispong oid kunnen zijn?

Et81: Na het stoppen met de pil was ik precies 28 dagen later ongesteld.. Dat ging twee keer zo, toen direct zwanger. Toen die zwangerschap over was, duurde het een maand of 5 voordat ik weer een regelmatige cyclus had.

Wen12: Dat zou zeker een tof kado zijn voor je man!! Misschien moet het wel zo zijn..
Ik zou alleen niet te ver vooruit kijken, Het gaat je na verloop van tijd echt slopen om er zo mee bezig te zijn. ( ach, makkelijker gezegd, dan gedaan natuurlijk)Klus in ieder geval ook nog wel voor jullie plezier he?

Vanuit hier nog weinig nieuws.. Ben ook weer helemaal in de ban van het babyvirus..
Nu al eventjes over tijd, maar de testen geven niet veel verbetering. Soms zien we na verloop van tijd toch een duidelijker streepje, maar na een paar minuten is de testuitslag niet meer geldig.. Maar ook nog niet ongi, dus we houden een klein beetje hoop. We hadden 2 maanden terug besloten het even voor gezien te houden en  er niet  extra bij  te klussen op  DE dagen..  Wie weet mag het helpen..
Alle goede voornemens ten spijt.. Ik stuiter nog even verder...

Alle dames die op de NOD wachten of er al overheen zijn.. GOOD LUCK!!!!!!!!

PS.. Wish81: Je bent niet gek hoor.. Kan geen kwaad, maar zelf denk je vast.. Ik wil het eerst weten en dan zien we weer verder. Straks gaat het stuk!

Hoi!

Verdorie, ik ga net naar de wc en zie ik opeens bloed  Ik heb eigenlijk zondag pas mijn NOD, kan ik nu al ongesteld zijn geworden? Dan heb ik deze maand een cyclus van 25 dagen, vorige maand 30 dagen. Of kan dit een innestelingsbloeding zijn? Het is helder bloed, dus ik moet maar even aankijken of het doorzet.... Het zou echt balen zijn als ik ongesteld ben geworden. Maar heb geen klachten gehad wat op een ongesteldheid zou kunnen duiden, terwijl ik er normaal gesproken wel veel last van heb. Weet iemand hoe een innestelingsbloeding is?

Groetjes Maaike.

Hallo,

@Mutti:haha ja hij zei ook al dat hij het een leuk kado zou vinden.
Nee ik kijk niet zo ver vooruit hoor, dan wordt ik er helemaal simpel van.
Ik gebruikte alleen eerst ovulatietesten maar kan niet met die dingen overweg.
Dus nu kijk ik op de ovulatiekalender en dan weet ik ongeveer wanneer ik vruchtbaar ben.
En daar zag ik staan dat ik dan op zijn verjaardag uitgeteld zou zijn.
Maar we klussen gewoon wanneer we zin hebben hoor,de eerste ronde deden we het echt op de kalender maar dat vonden we allebei niks dus hebben we afgeschaft.
Wat raar dat die testen van jou elke keer later een streep geven...
Ze zijn dan niet meer geldig maar is toch raar dat er nog wel een streep verschijnt, kan toch ook niet zomaar verschijnen?
En een bloedtest bij de dokter dan, of vind je dat nog te vroeg?

@Wish:ja het is balen maar ja wist het al he en het was idd pas de 2e ronde, dus op naar ronde 3!
Haha wel grappig want ik heb ook altijd het idee dat klussen het op gang brengt.

Fijne avond allemaal.
Gr Wen.

Hey!

Wen12: We zijn door de voorraad testen heen (het is ook wel erg hoor, alsof we het over een koektrommel hebben).. Ik denk dat ik morgn voor ik ga werken niet aan een test kan komen,dus koop er woensdag avond nog 2 (indien nodig), als dat ook allemaal niet opschiet, dan vrijdag maar even de dokter bellen idd. Dan zijn we ook weer bijna een WEEK verder....  en moet er toch wel duidelijkheid zijn hoop ik.

Erg he, al bijna een ouwe rot in het (af)wachten geworden, maar ja.. Blijven mensen he?

Wel leuk weer hoor een forum, alleen nog wel weer lastig om te proberen alles   bij te houden, maar oefening baart kunst..Dus ik doe mijn best actief te blijven.

Trouwens rustig vanavond in vergelijking met andere avonden (veel meegelezen... Zou er iets leuks op tv zijn? Ik heb het nog niet gevonden.. Manlief trainen dus hangen op die bank!!!!!!!!

Allemaal een lekkere avond en vruchtbare weken gewenst!!!

Terug
Bovenaan