NOD in september

Hoi dames!

Wish, is inderdaad wel tof dat je ook iemand in uw onmiddellijke omgeving hebt waaraan je soms eens je gevoelens kwijt kan over het zwanger worden.
Bij mij weet 1 supergoede vriendin dat we proberen om zwanger te worden, en zij is de ideale steun.
Ze heeft er zelf namelijk al 3 op de wereld gezet (1 dochter en een tweeling; 2 jongens) en herkent vaak mijn gevoelens.
Verder is het nog een GROOT geheim, als dat soms moeilijk om dat geheim te houden!
Och ja, ik denk niet dat klussen voor de NOD kwaad kan hoor...

Lien, geniet van dat weekendje weg! Wij gaan er ook een weekendje van tussen met mijn ouders (We gaan naar Nederland, Doornburg).
Ook nog succes met de nieuwe woning!

Wen, meid hopelijk meer succes in de volgende ronde!

ET81, mijn eerste ronde duurde 36 dagen, daarna rondes gehad die tussen de 28 en de 38 dagen duurden... Ik wil maar zeggen dat het niet zeker is dat je elke maand een even lange cyclus zal hebben...

Hmmm, Suzzy, jouw klachten zouden idd wel perfect op zwangerschap kunnen wijzen, maar ik begrijp dat je er wil vanuit gaan dat je gewoon ongi wordt...

Maaike, lijkt me eerder dat je (helaas) ongi bent geworden... Hopelijk volgende keer meer geluk.

Dames tot later!

Hee September-Dames,

Heb net op internet een set van drie Sensi- extra gevoelige zwangerschapstesten gekocht. Die kan je al vanaf 6 dagen voor je NOD doen. Ik krijg ze morgen in huis en zit dan op 4 dagen voor mn NOD. Iemand ervaring met zo vroeg testen?
Of iemand die zegt, niet betrouwbaar? Hoor het heel graag

Liefs MamaLina

hallo iedereen..

ik ben nieuw.. ik zit in de 1e ronde en heb mijn NOD 17 september.

zoals jullie allemaal hier wordt ik echt gek van dat wachten tot ik kan testen. Ik heb echt heel gevoelige borsten en voel me anders dan anders.

dus wat deed ik gister: clearblue  EEN TEST! HEEEEEEEEEEEL stom natuurlijk want dat was nog  8 dagen voor m'n NOD! Maar als ik de test een beetje bij het licht hield zag ik daar TOCH een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje! En mijn vriendin die er op dat moment bij was OOK!

In agustus gestopt met de pil toen nog ongesteld geworden.. dit zou mijn eerste normale menstruatie zijn.. dus misschien is mijn cyclus iets minder dan wat ik had uitgerekend. (van 17 augustus tot 17 september)

Volgens mij wordt ik gewoon gek en zie ik overal streepjes...

Laat ik nog maar gewoon  8 dagen geduld hebben...

hallo dames

moet even mijn verhaal kwijt.

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!

Ik ben maar alleen thuis en dacht ga eens een testje doen voor de grap, want ik dacht dat het deze maand nooit raak zou kunnen zijn. Omdat we het maar 1 keer hadden gedaan.
En nu was die test positief. Mijn man is op oefening en komt morgenavond pas terug. Ik krijg hem op de gsm ook niet te pakken. Moet zo gaan werken, maar ik ben helemaal overrompeld.

Elke maand hadden we uitgerekend wanneer ik een eisprong zou hebben en hebben we om de dag geklust. Deze maand waren we er eigenlijk helemaal niet mee bezig en nu is het raak.
Zo raar. Ik ga snel een geel gezichtje achter mijn naam zetten.

liefs joyce

Snap er niets van.

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Bloempje  
25  
1e
1e
1

Mikkie
27
1e
1e
1

Lien9
28
1e
3e
3

Liss
23
1e
3e
3

Busababe
27
1e
2e
4

iris
22
..
6e
4

leniemienie
23
1e
2e
4

Marie
25
1e
14e
4

Maantje
22
1e
2e
5

Moontje
33
2e
...
5

Nikita1234
21
1e
1e
5

Daan
26
1e
3e
6

BBje
33
2e
1e
6

Et817
27
1e
1e
6

Mutti81
27
1e
11e
6

Sporty77
31
1e
15e
7
9e clomid

Joepie
25
1e
7e
7

Linda76
32
2e
9e
8

Linda
23
??
1e
9

Uitje
26
1e
1e
10

Wish81
27
1e
1e
10

Wen
29
1e
2e
10

Hopje
28
1e
2e
11

Joyce
25
1e
4e
12

poeh5
33
5e
1e
13

Saskiavs77
28
1e
2e
14

Bianc25
25
1e
1e
14

Mamalina
24
3e

15

Suzzy
26
1e
1e
15

Ilona27
29
2e
2e
15

Aailie
25
??
1e
16

Benb
26
1e
2e
17

Jazzie
25
2e
1e
17

Joppeke
38
1e
3e
17

Babeken
26
1e
10e
18

Esther
24
2e
16e
20

Chanaty
28
2e
2e
21

Sahiton
33
2e
13e
22
gyn26-9

Ukkepuk
29
1e
3e
22

Bientje
26
1e
1e
22

Dani1983
23
1e
3e
22

Onewish
23
1e
2e
22

Happy75
32
2e
3e
23

Mama2006
27
2e
4e
24

Anne
26
1e
4e
27

Diaanmike
24
1e
12e
27/28
4e clomid

Mex
29
2e
3e
27

Liss
23
1e
4e
29

Bears    
31
2e
6e
30

Busababe
27
1e
3e
30

Lien9
28
1e
4e
30

Hallo dames
zo te lezen word het spannend als het goed is heb ik mijn  innesteling op 13 september en mijn NOD is 22 sept we hebben flink geklust tot 8 sept dan zou mijn ei sprong zijn tot 7 sept hebben we dagelijks geklust daarna waren we te moe om verder te gaan hopelijk is het gelukt.
net was ik naar de wc geveest en had geelige afscheiding kent iemand dit??
Veel Succes
groetjes
chanaty

Hoi hoi, daar ben ik weer!

@Dochter en alle andere nieuwe meiden: Welkom! (Dochter, het is wel verstandiger om nog even te wachten tot de volgende test. In ieder geval tot aan de 17e! Succes met het wachten!

@Joyce: Gefeliciteerd!!! Hahaha wauw, en dat zelfs na 1 keer in de maand!

@Chanaty: om eerlijk te zijn weet ik het niet. Ik kan je helaas niet helpen.

@alle anderen: Ik heb nog niet alles goed kunnen doorlezen, te weinig tijd... hoop dat jullie het niet vervelend vinden dat ik misschien niet op alle vragen en verhalen heb kunnen reageren...  

Tenslotte heb ik nog een vraag! Heb zelf wel gezocht, maar wordt er niet zo heel veel wijzer van. Ik hoop dat iemand er antwoord op weet:

Nu is het zo dat  mijn  vorige eerste  cyclus uitliep op 24 dagen. Dit  aanhoudende voor mijn huidige cuclus zal betekenen dat ik afgelopen maandag of dinsdag mijn ovulatie zou hebben moeten gehad.  Zondag en dinsdag nog geklust. Zag vanmorgen dat ik (sorry voor de details) een klodder, gladde lichtroze, cervixslijm  in mijn inlegkruisje had. Naast dit te hebben waargenomen heb ik ook vanaf vanochtend duidelijk  aan de rechterkant  in mijn onderbuik een flauwe constant aanwezige pijn. Ik voel het vooral als ik zit, hoest, mij uitrek of licht op deze plek druk. Dit lijkt mij ovulatiepijn,  alhoewel ik dit nog nooit eerder heb gehad... Maar (nu komt de vraag) wanneer heb je nou je ovulatiepijn? Is  het  ovulatiepijn en dan eisprong  óf eisprong en dan ovulatiepijn? Ik lees zo her en der namelijk van beide situaties... Die krijg je toch tijdens de eisprong. In mijn geval zal, als  het slijm van vanochtend  een soort van ovulatiebloeding was, het dan betekenen dat ik ovulatiepijn heb na mijn eisprong. Of zit ik nou krom te redeneren?  Pfff... lijkt mij niet dat, na dat slijm van vanochtend, mijn eisprong er nog aan zit te komen vanwege die pijn van vandaag...

Als ik het nu terug zit te lezen hoop ik dat ik het duidelijk heb neergezet...  Hoop dat jullie mij nog kunnen volgen... Laat het anders even weten. Ben ook wel erg benieuwd naar  jullie: voelen jullie wat tijdens je eisprong en heb je dit ook wel eens waargenomen?

Liefs van OneWish

Hmz... las net ook ergens: Een ovulatiebloeding treedt meestal op voor de ovulatie als gevolg van een schommeling in de hormonen. Zal het dan soms betekenen dat mijn ovulatie nu gewoon vandaag  bezig is, at this very moment?!

Raak het overzicht een beetje kwijt...

Terug
Bovenaan