NOD in september

Goedenavond allemaal,

OneWish, ik denk dat je eerst ovulatiepijn hebt en dan de eisprong... Van het kleine beetje wat ik ervan af weet, zou ik zeggen dat voordat het eitje vrijkomt er wat spanning in je buik ontstaat.Misschien heb je idd je eisprong of zit je er vlak voor?
Mar goed ben helemaal geen dokter ofzo, maar dacht er zo eens over na.

Joycer1982: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maakt dus niet uit hoe vaak, gewoon een supergeluk! Soms zit het gewoon lekker mee! Wat een verrassing  voor je man als ie thuis komt.. Ga lekker iets leuks kopen voor je man na je werk..Kan je je energie daar even in kwijt en heb je gelijk iets leuks voor hem.

Dochter_: dat is raar, nu al een streep.... wel vroeg hoor, maar misschien maak je wel super HCG ofzo! Zoals OneWish al zei, misschien op de NOD dag nog een keer testen voor alle zekerheid...

Chanaty: Gelige afscheiding ken ik niet echt.

Ik word sinds ik me hier anmeld steeds benieuwder naar de nieuwe aanvulling op het lijstje... Dus..dames van de 9e en de 10e.. Al iets bekend?

Hier nog steeds niets zinnigs te melden...Ben nu 4 dagen over tijd..testen worden we niet wijzer van, de ene keer denken we toch een streepje te zien, de andere keer weer niet. En er zit ook geen verbetering in sinds zaterdag..
Wat zouden jullie doen.. afwachten, afwachten, afwachten??? Of een test bij de dokter vragen?
Heb wel de hele dag al een zeurderige buikpijn, dus ik ben bang dat de rd'tjes toch nog komen..

Hee OneWish (leuke naam haha) ja ik heb dat gevoel ook gehad in de week van de eisprong/ovulatie. Heel herkenbaar! Mijn ovulatie zou 2 weken geleden op woensdag zijn, maar ik had een paar dagen daarvoor en een paar dagen daarna linksonder in mn buik een constant 'ongemakkelijk' gevoel, soort van 'beurs'. Pijn wil ik 't niet noemen, want  dat deed het namelijk niet. Met bepaalde dingen voelde ik 't iid ook duidelijker. Mijn buik was ook een beetje opgezet en ik voelde me 'vol'. Het voelde eigenlijk een beetje alsof er iets knel zat. Pfff wat een omschrijvingen haha, maar ja ik begrijp dus heel goed wat je bedoelt!
Daarbij had ik de dag nadat ik de ovulatie zou moeten hebben last van meer afscheiding dan normaal, soort van 'elastisch'. Ze zeggen dat je dan juist vruchtbaar bent.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt, ik denk zelf dat je je eisprong voelt. Ik heb gelezen dat je het maar een paar uur of soms een dag voelt, maar ik heb er zelf wel een paar dagen last van gehad. Ik denk dat het toch echt met de eisprong te maken heeft en dat sommigen daar gevoeliger voor zijn als anderen. En heel handig natuurlijk, want je weet wanneer je moet klussen en dat is iig wanneer  je dat gevoel hebt  

Vandaag zou ik mijn NOD moeten hebben, maar heb nog niks gemerkt. Ik voel nog steeds wel alsof ik ongi zou moeten worden, maar ... tot dusver niks gespot! En dus maar weer wachten ...

Zijn er nog meer dames die goed nieuws hebben? Die smileys gaan goed hier: HEHE!  

Hallo allemaal,
@Joyce:Gefeliciteerd!!! Wat fijn voor jullie.

@Mutti:Hoe voel je je nou?
Heb je ongi of zwanger klachten??
Is wel moeilijk hoor.
Maar ja elke dag die testen kopen wordt je toch ook gek van.
Als je een test bij de dokter doet is die dan meteen zeker?
Ik heb me daar nog niet zo in verdiept dus zou niet weten hoe het met die testen zit.
Nou ik duim voor je.

@Wish:nog steeds geen RDjes lees ik....
Spannend hoor.
Als ik het goed onthouden heb dan gaat Uitje morgen een test doen.(als ze niet inmiddels ongi is)
Succes!

Fijne avond allemaal.
Gr Wen.

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Bloempje  
25  
1e
1e
1

Mikkie
27
1e
1e
1

Lien9
28
1e
3e
3

Liss
23
1e
3e
3

Busababe
27
1e
2e
4

iris
22
..
6e
4

leniemienie
23
1e
2e
4

Marie
25
1e
14e
4

Maantje
22
1e
2e
5

Moontje
33
2e
...
5

Nikita1234
21
1e
1e
5

Daan
26
1e
3e
6

BBje
33
2e
1e
6

Et817
27
1e
1e
6

Mutti81
27
1e
11e
6

Sporty77
31
1e
15e
7
9e clomid

Joepie
25
1e
7e
7

Linda76
32
2e
9e
8

Linda
23
??
1e
9

Uitje
26
1e
1e
10

Wish81
27
1e
1e
10

Wen
29
1e
2e
10

Hopje
28
1e
2e
11

Joyce
25
1e
4e
12

poeh5
33
5e
1e
13

Saskiavs77
28
1e
2e
14

Bianc25
25
1e
1e
14

Mamalina
24
3e

15

Suzzy
26
1e
1e
15

Ilona27
29
2e
2e
15

Aailie
25
??
1e
16

Benb
26
1e
2e
17

Jazzie
25
2e
1e
17

Joppeke
38
1e
3e
17

Babeken
26
1e
10e
18

Esther
24
2e
16e
20

Chanaty
28
2e
2e
21

Sahiton
33
2e
13e
22
gyn26-9

Ukkepuk
29
1e
3e
22

Bientje
26
1e
1e
22

Dani1983
23
1e
3e
22

Onewish
23
1e
2e
22

Happy75
32
2e
3e
23

Mama2006
Wietske
27
38
2e
1e
4e
16e
24
24

Anne
26
1e
4e
27

Diaanmike
24
1e
12e
27/28
4e clomid

Mex
29
2e
3e
27

Liss
23
1e
4e
29

Bears    
31
2e
6e
30

Busababe
27
1e
3e
30

Lien9
28
1e
4e
30

Hoi dames, even vlug reageren want ga straks nog lopen...

MamaLina, succes met het testen hoor! Geen ervaring met die testen, dus ik ben geen grote hulp!

Dochter: welkom en succes!

Joyce: gefeliciteerd meid! Succes met de zwangerschap hoor!
Hehe het is wel een redelijk vruchtbare maand blijkbaar! Laat dat een goed teken zijn voor de anderen die nog aan de beurt moeten koen deze maand( incl mezelf...dat wordt wel eens tijd)
Hopelijk kan je snel jouw mannetje op de hoogte brengen!

Onewish, als ik mijn eisprong al voel, dan is die pijn steeds voor de werkelijke ovulatie...

Mutti, als je echt zekerheid wil kan je idd een bloedtest bij de ha laten doen, maar dan moet je ook enkele dagen op het resultaat wachten...
Vervelend hé, die negatieve testen wetende dat je al enkele dagen overtijd bent...

Bij mij nog steeds geen nieuwtjes...

Tot later!

Hello!!

Bedankt voor jullie reacties..
Ik voel me  momenteel even ***.. De ene keer denk ik zwanger, andere keer denk ik nee, toch niet. Het wisselt met het uur zelfs..En overal waar je komt, moet je maar NORMAAL doen.. Nou ben ik vanmezelf wel prettig gestoord, maar kost nu soms wel enige moeite hoor! Gelukkig kan je hier even je verhaal kwijt..
We hebben bedacht morgen nog af te wachten, dan weer te testen en als het nog niet duidelijk is, dan naar de ha te gaan en daar te vragen om een gewone test.. We zien het wel weer.. Wil niet weer teleurgesteld worden.
Nog even door de zure appel heen dus...

Slaap lekker allemaal!!!!

Goeiemorgen allemaal!!

Joycer: SUPER, gefeliciteerd!

Onewish: Kan het niet toevallig al een vroege innesteling zijn?? Ik wordt er ook gek van, ik google me een ongeluk!

Uitje: Ben heel benieuwd of je al getest hebt en of je daadwerkelijk zwanger bent, ik hoop het voor je!

Mutti: Ik kan me echt goed voorstellen dat je er gek van wordt, wel of niet...Ik denk het zelf ook, dan weer wel en dan denk ik weer kei hard: hou je zelf niet voor de gek, je bent niet zwanger.

Nou hier mijn verhaal: Ik had dinsdag opeens erge krampen in mijn buik, ik was zelfs eerder naar bed gegaan. 's Morgens op mijn werk had ik opeens wat bruin bloed verloren. Ik dacht gelijk, ja jammer dan op naar de volgende ronde...(mijn ongi begint meestal een beetje bruinsig ) Later ging ik denken, het is wel erg vreemd dat ik een week eerder ongi word, ben namelijk altijd erg regelmatig..ik telde terug en kwam er achter dat ik mn ei dan tijdens de menstruatie heb moeten hebben...ook vreemd. En nog vreemder, na gistermorgen heb ik geen bloed meer gezien...dus het kan een innesteling zijn, ik heb ook een zeurende pijn links in mijn lies. Maar van de andere kant vorige maand had ik ook een beetje bruin verlies en toen 2 dagen niet.  Maar een cyclus van 19 dagen vind ik ook weer een beetje raar. Kortom ik vraag me nu dus af ben ik ongi aan het worden of heb ik een innesteling gehad?? Ik ben nog steeds misselijk al 1,5 week...
help, ik ga maar veel naar de wc vandaag om te checken..?

XXX Suzzy

Goedemorgen!

Even snel, druk druk druk met de bruiloft morgen!!

Ik ben nog steeds niet ongi..wel sinds gisteren al krampen en rugpijn. Vanmorgen voor de zekerheid toch maar een test gedaan..helaas, negatief!

Ook al had ik het verwacht, gezien de krampen gisteren, ben toch wel redelijk chagrijnig nu!

Het was zo mooi geweest, zo vlak voor de bruiloft. Maar ja, het was ook pas ronde 1. Nu alleen maar hopen dat ik snel ongi word....en op naar ronde 2!

Terug
Bovenaan