NOD in september

voor de oplettenden onder ons: ik heb mijn NOD
even aangepast in 7 september ipv 1 sept.
Mijn ongi is afgelopen zondag onwijs doorgezet
dus zodoende tel ik de voorgaande dagen maar niet mee
en dan zit ik weer op een cyclus van 28 dagen.
Heel raar.. ben nu zo ontzettend lang aan het bloeden..
al 10 dagen zowat. Maar echt hevig dus sinds zondag.
Met ook echt de menstruatiepijnen enzo.
Tellen jullie ook vanaf dan?

Over dat drinken:
ik drink al niet zoveel maar zoals vrijdag a.s
heb ik een feestje van vriendinnen, en dan ga ik
wel wat drinken..  als mijn ovulatie/innesteling geweest
zijn dan drink ik niet meer.

Ik heb ook onregelmatige cyclus steeds, snap er nu door dat bloeden niks meer van... maar ik heb wel altijd veel slijm rond mijn eisprong. Daaraan kan ik merken dat het eraan zit te komen..
hebben jullie dit ook?? (sorry voor het onsmakelijke onderwerp)

Groetjes mij

Naam:

Leeftijd:                
Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Bloempje  
25  
1e
 1
1

Busababe
27
1ste
2de
4

Ieniemienie
23
1ste
2de
4

Liss
23

1ste

3de
5

Daan        
26                
1ste        
3de
6

Happy        
32
2de

7

Hopje

28

1ste

2de

11

Marie        
 25
 1e
 14e
 10

Uitje
 26
 1e
 1e
 10

Suzzy        

26

1e

1e

17

Hoi iedereen!

Nieuw op het forum hier en nav het bericht sta ik graag ook op het lijstje

Wish81, 27 jaar, 1e kindje    1e ronde, NOD 10 september

Echt 'net' begonnen, heeeel spannend dus! Ik weet alleen mijn cyclus nog niet goed aangezien ik pas officieel as zaterdag  stop (ik zou 'm dan eigenlijk  weer moeten innemen).

Succes iedereen!

gr. Wish

PS:  ik neem aan dat NOD de 1e dag van de volgende ongesteldheid is?

Hey goedemorgen!

@Wish: Welkom! Leuk dat je mee kletst! Spannend allemaal!
NOD = niet ongesteldheidsdag (dus inderdaad de 1e dag waarop je weer ongesteld zou moeten worden en waarvan je dus hoopt dat je niet ongi wordt) Klussen = vrijen en Ongi = ongesteld

Ik zal ook even wat over mezelf vertellen. Ik ben hopje, 28 jaar, en in mei getrouwd. Mijn man en ik zijn 10 jaar samen. We zijn  eind juni gestopt met de pil. We hebben in onze huwelijksnacht besloten om voor een klein wondertje te gaan! Mijn man is als eerste over zijn kinderwends begonnen eind vorig jaar. Ik ben er toen pas zelf over na gaan denken. Nu net 1 cyclus van 38 dagen achter de rug. Dus dat is erg lang. Ik heb mijn NOD 11 september. En omdat ik ook pas 1 ongi gehad heb weet ik niet zo goed wanneer mijn eisprong is en wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. We klussen deze maand dan ook gemiddeld om de dag. Wat we helemaal niet erg vinden want dat deden we toch altijd al.

@alle meiden: Wat ik wel vreemd vind is dat ik 10 juli toch echt mijn eisprong gevoeld dacht te hebben. (gerichte steken rechtonderin mijn buik, een paar uur lang) en dat ik dus pas 25 dagen daarna ongi ben geworden! Normaal is dat ongeveer 14 dagen. Heeft iemand van jullie dat ook?

Fijne dag allemaal!

X hopje

Staat wel leuk achter mijn naam al die 1en (1e kindje, 1e rondje, 1sept. NOD), laat het dan ook maar in 1 keer raak zijn . Ik reken er niet op hoor!
Succes allemaal!

quote: happy75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2008 10:14:40'));

Naam:

Leeftijd:                
Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Bloempje  
25  
1e
 1
1

Busababe
27
1ste
2de
4

Ieniemienie
23
1ste
2de
4

Liss
23

1ste

3de
5

Daan        
26                
1ste        
3de
6

Happy        
32
2de

7

Hopje

28

1ste

2de

11

Marie        
 25
 1e
 14e
 10

Uitje
 26
 1e
 1e
 10

Suzzy        

26

1e

1e

17

Sahiton
33        
2e
13
eind sept
gyn 19-8

het zit er wat losjes op ben hier niet handig in

hallo

Meld me gelijk aan voor sept omdat mijn eisprong geweest is en ik niet klust.

Ik kwam er te laat achter en het drong pas echt door toen het te laat was.
Ik temp en gebruik ovutesten,za zag ik dat mijn temp hoger werd maar dacht er niet over na zo niet getemp omdat ik was wezen stappen en te vroeg /laat thuis was om weer te tempraturen. Ma weer getemp was de tem weer hoog en ja toen was het te laat bleek het za en zo te zijn. ZO kwam mijn vriend pas thuis en sávonds was ik te moe.
Maandag overdag besefte ik pas dat het dus te laat was had ook krampen in mijn buik (eisprong denk ik). s Avonds wel geklust maar ja denk ik te laat snik kon de hele dag wel janken. Gewoon een mnd verloren nu moet ik weer 4 wk wachten en stomme ongi weer zien.

19-8 moet ik voor het eerst naar de gyn voor intake en misschien onderzoek.
Nu is het besef er dat ik niks meer kan doen vandaag was de 14e dag maar geen streepje op de ovutest.

Maar affijn daarom meld ik me hier an en moet wachten wat mijn nod is voor sept.
Wij gaan voor een 2e al meer dan een jr lang. Mijn eerste is 2jr en 4mnd en een meisje

Bij haar was het de 1e mnd gelijk raak.

Dit was het even succes allemaal.
gr Sahiton

Hey allemaal,

@Marie en Sahiton, lijkt me echt vreselijk als je zo lang bezig bent. Hoe gaan jullie daar mee om? Lukt het een beetje om afleiding te zoeken?
@ Iedereen..wat duurt dat wachten lang zeg! Dit is pas de eerste ronde, maar het lijkt wel of de dagen langzamer voorbij gaan haha.

Ook nog ff wat meer info over mij...mijn vriend en ik zijn 7,5 jaar samen en we gaan over 4 weken trouwen! Mijn vriend had al langer een kinderwens, maar ik wilde nog even wachten. Nu steeds meer mensen in mijn omgeving kindjes krijgen, begint het toch wel echt te kriebelen! Aangezien we 12 september gaan trouwen, gaan we er nu ook helemaal voor! We wilden eerst wachten tot na de bruiloft, omdat ik niet graag zwanger wilde zijn op mijn trouwdag, maar die laatste maand wachten lukt echt niet haha..

Verder weinig te melden tot nu toe :D

Groetjes Uitje

Terug
Bovenaan