He hoi;
Hoe gaat ie met iedereen hier??????? Met mij gaat het goed!!!!! Gisteren met vriendin naar de stad geweest, naar bios en chinees, heerlijk gelachen! Had ik echt even nodig na alle frustraties van de afgelopen maand! Vandaag met mijn moeder naar het bronnenbad geweest, lekker ontspannen! Voelde de spanning gewoon uit mijn lichaam drijven!
Ik zal nog even wat meer over mezelf vertellen, ik ben dus Marie en 25 jaar mijn vriend is 30 jaar en we zijn 6 1/2 jaar samen met mijn vriend waarvan we 4 jaar samen wonen! We zijn een aantal maanden terug een geregistreerd partnerschap aangegaan! Zodat ons huis op beide namen komt te staan en we gaan binnen kort verbouwen! Er komt een stuk bij de woonkamer aan, en de keuken word open, en we krijgen een nieuwe keuken, cv en houten garage! We hopen dat ze in oktober kunnen beginnen! Ik had een mirena en die is vorig jaar juni verwijderd! Ik heb al heel lang een kinderwens en ben gek met kinderen! Nu was mijn vriend er ook aan toe! Nu dus een jaar geleden, lopen sinds kort bij een gyn in het ziekenhuis! Heb het er erg moeilijk mee, bij mij weten een aantal mensen het dat we al een jaar bezig zijn voor ons eerste kindje! Op den duur wil je het toch aan iemand kwijt en aangzien we nu in het ziekenhuis lopen krijg je op den duur toch vragen! Dus mijn ouders weten het, vriend zijn ouders, zus, nicht en nog wat naaste vrienden en op het werk weten ze het! Dus best veel mensen, ik praat er op zich wel open over maar wel met de mensen die dicht bij me staan! In het begin van dit jaar, ging het niet zo goed met mij, spanning en te veel hooi op mijn vrok genomen uds alles met elkaar zeg maar en ben ik een tijdje bij huis komen te zitten! Ik denk dat dit wel invloed heeft op het zwanger worden!!!!!!! Net als de ongi, na het testen werd ik ongi dus gewoon spanning dnek ik dan!!!! Maandag dus naar het ziekenhuis, ik begin meestal de 10e dag echt met klussen en daarvoor zien we altijd wel waarneer we zin hebben hihi!!!! Iedereen heel veel succes deze maand!!!!!
Liefs Marie