NOD in september

hoi,
ik wil me hier ook graag toevoegen...
ik ben iris,22 ,ik ben 5 jaar samen met mijn  vriend en wonen nu 4 jaar samen.
nu in ronde 6 beland...helaas...mijn nod is 4 september.
groetjes iris

Hey Iris,

Welkom! Leuk dat je mee kletst. Heb je wel steeds een regelmatige cyclus?
Ik ben hopje, 28 jaar en eind juni gestopt. Ik zit nu pas in ronde 2 want mijn eerste cyclus duurde 38 dagen! Erg lang dus!! Hoop dat deze cyclus een stuk korter is! Maar heb nu dus geen idee wanneer mijn eisprong is. Dacht hem de vorige keer goed gevoeld te hebben maar werd dus niet 14 dagen daarna ongi maar 25 dagen na mijn eisprong pas. Ik twijfel nu dus of ik destijds mijn eisprong gevoeld heb. Denk dat het wat anders geweest is.

Deze maand klussen mijn man en ik daarom ook om de dag. We nemen het zekere voor het onzekere zal ik maar zeggen.

Ik wens je veel succes!

X hopje

He hoi;

Hoe gaat ie met iedereen hier??????? Met mij gaat het goed!!!!! Gisteren met vriendin naar de stad geweest, naar bios en chinees, heerlijk gelachen! Had ik echt even nodig na alle frustraties van de afgelopen maand! Vandaag met mijn moeder naar het bronnenbad geweest,  lekker ontspannen! Voelde de spanning gewoon uit mijn lichaam drijven!

Ik zal nog even wat meer over mezelf vertellen, ik ben dus Marie en 25 jaar mijn vriend is 30 jaar en we zijn 6 1/2 jaar samen met mijn vriend waarvan we 4 jaar samen wonen! We zijn  een aantal maanden terug  een geregistreerd partnerschap aangegaan! Zodat ons huis op beide namen komt te staan en we gaan binnen kort verbouwen! Er komt een stuk bij de woonkamer aan, en de keuken word open, en we krijgen een nieuwe keuken, cv en houten garage! We hopen dat ze in oktober kunnen beginnen! Ik had een mirena en die is vorig jaar juni verwijderd! Ik heb al heel lang een kinderwens en ben gek met kinderen! Nu was mijn vriend er ook aan toe! Nu dus een jaar geleden, lopen sinds kort bij een gyn in het ziekenhuis! Heb het er erg moeilijk mee, bij mij weten een aantal mensen het dat we al een jaar bezig zijn voor ons eerste kindje! Op den duur wil je het toch aan iemand kwijt en aangzien we nu in het ziekenhuis lopen krijg je op den duur toch vragen! Dus mijn ouders weten het, vriend zijn ouders, zus, nicht en nog wat naaste vrienden en op het werk weten ze het! Dus best veel mensen, ik praat er op zich wel open over maar wel met de mensen die dicht bij me staan! In het begin van dit jaar, ging het niet zo goed met mij, spanning en te veel hooi op mijn vrok genomen uds alles met elkaar zeg maar en ben ik een tijdje bij huis komen te zitten! Ik denk dat dit wel invloed heeft op het zwanger worden!!!!!!! Net als de ongi, na het testen werd ik ongi dus gewoon spanning dnek ik dan!!!! Maandag dus naar het ziekenhuis, ik begin meestal de 10e dag echt met klussen en daarvoor zien we altijd wel waarneer we zin hebben hihi!!!! Iedereen heel veel succes deze maand!!!!!

Liefs Marie

Hallo!

Ik begin meteen met klussen na mijn ongi en ga daarmee door totdat ik mij eisprong gevoeld heb.   Omdat je natuurlijk nooit zeker weet of je het goed gevoeld heb ga ik daarna ook gewoon door, alleen misschien wat minder.
Ze zeggen dat als je gemiddeld 3 keer in de week met elkaar vrijt, dan je er dan ook niet over na hoeft te denken wanneer je eisprong is enzo. Gelukkig komen wij wel aan dat aantal keer per week (  ) dus dat zit wel goed! En dat nog na 10 jaar  verkering.....hahahaha.

Hoi hoi,

Wat gaat de tijd toch langzaam....Ik wil beginnen....zie dat ik helemaal onderaan het NOD-lijstje sta...Komt omdat ik volgende week nog een keertje "normaal" ongi moet worden en daarna begint het klussen voor het echie...!

Nu ik dit aan het schrijven ben komt mijn lieverd me even een likje geven...nee niet zo vies denken allemaal !!! Mijn lieve labrador! Heerlijk beest, geeft veel afleiding in mijn koppie lekker wandelen en ja dan toch stiekem dromen over een kindje van mijn vriend en mij!! Ik kan niet wachten....

Wij zijn trouwens al 8,5 jaar samen en sinds 1,5 jaar wonen we samen.

Doei allemaal!

Hee Marie,

Fijn dat je gister zo'n lekkere dag hebt gehad!
Ontspanning doet altijd goed!!

Groetjes Susan

Hallo allemaal,

ik wil ook graag bij op het lijstje.
Net 1 augustus gestopt met de pil, dus we beginnen aan de 1e ronde. Weet nog niet hoelang mijn cyclus is, maar als ik van 28 dagen uitga is mijn NOD 1 september.
Ik ben 25 jaar en we gaan voor ons 1e kindje.
Wie iemand mij bij op het lijstje zetten?
Succes allemaal!

Groetjes, Bloempje 25

quote: daan26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-08-2008 17:36:55'));

Naam:

Leeftijd:                
Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Happy
32
2de
 ...
7

Busababe