NOD januari 2019

<p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Hoi allemaal! Ik was vandaag 5 dagen overtijd. Woensdag al een test gedaan. Negatief. Vanmorgen idem dito... en vanmiddag dan toch ongesteld geworden? ondanks dat het pas ronde 1 was (wel al een half jaar gestopt met de pil) had ik goede hoop... pijnlijke borsten, stemmingswisselingen, temp van gemiddeld 37.3 de afgelopen dagen. (Niet onder 37.1 geweest)... helaas. </p><p>Dusss... nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wie kletst er mee en hoopt ook op een goede start van 2019?!</p>
 
Ook ik mag helaas weer een maand wachten. Heb de laatste 4 dagen een licht positieve test gehad en nu is de test bijna wit en het bloedverlies is begonnen. Ik ga nu ronde 9 in waarvan ik 1 miskraam heb gehad en nu een vroege miskraam. Erg zuur om 2018 zo af te sluiten maar we zijn hoopvol voor 2019! 
02 januari is de NOD .. als dat geen mooi begin is voor 2019...fingers crossed ??
 
Verdrietig om te horen Linda. Maar fijn dat je er ondanks dat positief instaat :)
Mijn man en ik hebben gisteren besloten dat we ervoor willen gaan. Ik ben al ruim een jaar gestopt met de pil, dus ontpillen is niet meer aan de orde. Eisprong is deze cyclus helaas net geweest, we proberen het natuurlijk wel nog. Je weet maar nooit of de app het daadwerkelijk goed aangeeft. Maar we gaan voor de volgende cyclus.
NOD in januari zal zijn 13/01.
 
Ik ben deze week ook ongesteld geworden, hoopte ook op een mooie kerstverassing. Stom he dat je dan extra teleurgesteld bent? Of zijn er meer die dat extra jammer vinden? Kerst dat is toch gezelligheid en alles. Maar nieuw jaar nieuwe kansen. Wij gaan pas naar ronde 4.
 
Hier ook na een enorm zware dag (begrafenis van mn oma), toch nog ongesteld geworden. 4 dagen overtijd, en ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was.. Zag indd het al voor me om met oud en nieuw de familie te verassen, en met kerst stiekem met zn drieen te zijn. Helaas wordt mn cyclus steeds langer (was derde ronde en elke keer meer dagen overtijd). Dus oud en nieuw gaan we dit jaar niet redden. Ik gisteravond en vannacht alleen maar huilen, en mn man zei.. Dat ik   ook niet zo ver vooruit moest plannen en het kwam vanzelf wel een keer (verder wel lief hoor). 
 
Hier ook na een enorm zware dag (begrafenis van mn oma), toch nog ongesteld geworden. 4 dagen overtijd, en ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was.. Zag indd het al voor me om met oud en nieuw de familie te verassen, en met kerst stiekem met zn drieen te zijn. Helaas wordt mn cyclus steeds langer (was derde ronde en elke keer meer dagen overtijd). Dus oud en nieuw gaan we dit jaar niet redden. Ik gisteravond en vannacht alleen maar huilen, en mn man zei.. Dat ik   ook niet zo ver vooruit moest plannen en het kwam vanzelf wel een keer (verder wel lief hoor). 
 
Hier ook na een enorm zware dag (begrafenis van mn oma), toch nog ongesteld geworden. 4 dagen overtijd, en ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was.. Zag indd het al voor me om met oud en nieuw de familie te verassen, en met kerst stiekem met zn drieen te zijn. Helaas wordt mn cyclus steeds langer (was derde ronde en elke keer meer dagen overtijd). Dus oud en nieuw gaan we dit jaar niet redden. Ik gisteravond en vannacht alleen maar huilen, en mn man zei.. Dat ik   ook niet zo ver vooruit moest plannen en het kwam vanzelf wel een keer (verder wel lief hoor). 
 
Hier ook na een enorm zware dag (begrafenis van mn oma), toch nog ongesteld geworden. 4 dagen overtijd, en ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was.. Zag indd het al voor me om met oud en nieuw de familie te verassen, en met kerst stiekem met zn drieen te zijn. Helaas wordt mn cyclus steeds langer (was derde ronde en elke keer meer dagen overtijd). Dus oud en nieuw gaan we dit jaar niet redden. Ik gisteravond en vannacht alleen maar huilen, en mn man zei.. Dat ik   ook niet zo ver vooruit moest plannen en het kwam vanzelf wel een keer (verder wel lief hoor). 
 
Terug
Bovenaan