NOD januari 2019

Ik ben nieuw op het forum. We gaan nu voor de 9e ronde en mijn NOD is 5 januari. 
@Smurfjes: bij mij staat dat op de bijsluiter. Het hangt namelijk een beetje af van de lengte van je gemiddelde cyclus wat ze aanraden :)
 
smurfjed kan je online berekenen of de bijsluiter lezen van de testen. Ligt aan je cyclus duur maar ik start meestal op dag 10
 
Ik meld mij ook!
Ben na 12 jaar pil na 44 dagen ongesteld geworden, toch nog best blij.. kan tenslotte langer duren. Heb geen ovulatie testen gebruikt. Nu wil ik dit wel gaan doen om te kijken of ik uberhaupt een ovulatie heb. 
Vanaf hoeveel dagen zouden jullie gaan testen? Ik dacht tussen dag 14 en dag 25. 
Mijn NOD ligt op een cyclus van 44 dagen op 12 januari, hoop uiteraard van niet, maar anders liever dat mijn cyclus korter gaat worden. 
 
Hoi meiden, ik zit momenteel in mijn ongesteldheid. Heb een vrij korte cyclus gehad (26 dagen)
Mijn app zegt daardoor NOD op 31 december, maar waarschijnlijk test ik pas begin januari. (Als ik nog niet eerder ongesteld ben geworden weer natuurlijk)
Daarom lees ik nu even beide groepen mee, december en januari.
Het is voor ons trouwens de 2e ronde.
 
Hopelijk kunnen we allemaal het jaar mooi starten :)
Ik slik de Davitamon omega 3/Visolie met foliumzuur, nu zo’n 3 weken, maar sindsdien het idee dat mijn plas een beetje groenachtig is... Zou dat kunnen komen door die supplementen? 
 
 
Mijn 3 cyclussen na stoppen met de pil: 23-32-35.
Afgelopen maand ook voor het eerst met ovulatietesten van de action. Deze zijn echt heel goedkoop : 5 voor €2,50. Ik heb meteen 4 doosjes ingeslagen. Heb getest vanaf dag 11 omdat ik uitging van lf tussen 12-14 (dat zou mijn kortste cyclus van 23 dagen zijn). Elke dag getest tot dag 22. Dag 20 was ie donkerder, dag 21 nog donkerder (maar nog steeds niet heel erg) dag 22 bijna geen streep dus daarna ben ik gestopt.
Dat zou ook kloppen met langste cyclus. Heb afgelopen week positief getest. 
Maar goed mijn tip, kijk je naar kortste cyclus, haal daar voor de zekerheid 14 dagen  vanaf en begin vanaf die dag te testen.
Ze zijn heel goedkoop dus ik had ook zoiets beter iets langer testen dat je goed verschil ziet dan gokken op maar een paar dagen. 
Succes! :) 
 
Terug
Bovenaan