NOD januari 2019

Mag ik me ook aansluiten? Vandaag ongesteld geworden en volgende nod is 2 januari. Ronde 8 gaan we in, hopen op een kleintje erbij in 2019!
 
Ik wil ook graag aansluiten! Ook vandaag ongesteld geworden helaas, en volgende nod rond 2 januari. Vierde ronde wordt het voor ons.  Iemand misschien nog tips om er niet zoveel mee bezig te zijn? Ondanks dat we nog niet zo lang bezig zijn, merk ik toch dat ik er heel veel aan denk! Continue mee bezig in m'n hoofd en wordt daar wel moe van eigenlijk ;)                      
 
Jaa wij gaan ook voor onze eerste ronde vanaf eind december/begin januari met nod in januari. Zo gek om dat nu ook op te schrijven.. 
Mochten 2 maanden niet zwanger worden ivm zikavirus wat heerste in de landen waar we gereisd hebben, en vind dat al zoo lang duren. Besef me maar al te goed dat het überhaupt zwanger worden nog veel langer zou kunnen duren.. 
@eefvie herken dat zo erg, op m’n werk valt t nog wel mee, maar thuis ben ik er in m’n hoofd zoveel mee bezig..
succes allemaal, nog even genieten van de laatste wijntjes... 
 
Ik zou ook graag aansluiten.
Ik heb afgelopen zondag mijn laatste pil ingenomen, dus geen idee wat mijn cyclus is.
Ik ga er vanuit dat mijn nod dus in januari is.
Aangezien mijn vriend en ik niet wekelijks klussen is mijn vraag aan jullie... vinden jullie het prettig om wel of niet met ovulatietesten te werken?
 
Hey dropsleutel. 
Ik zelf werk er niet mee maar ik merk aan m'n afscheiding wanneer m'n eisprong eraan komt. Misschien dat je eerst je cyclus kan afwachten en kan bekijken of je het zelf merkt op die manier? Dan kan je altijd nog voor ovulatie testen kiezen als je wil.
Ik vind ook, als je ovulatie testen doet ben je er nòg meer mee bezig. 
 
Dropsleutel als je niet regelmatig seks hebt lijkt me ovu testen wel handig. anders kan je telkens verkeerd zitten. als je je piek vind weet je dat je die 2 a 3 dagen seks moet hebben zodat je op het juiste moment het hebt gedaan je ei leeft maar 12 tot 24 uur waar zaad 5 dagen tot een week (bij sterk zaad) kan blijven leven
 
Terug
Bovenaan