NOD januari 2020

Madelief Ja idd, dat heb ik ook. Soms denk ik zelf dat ik al aan het bloeden ben, maar tot nu toe alleen nog maar afscheiding gehad.. Dit kan zeker een zwangerschapssymptoom zijn aangezien normaal de dagen voor je NOD alles juist droger wordt.. Zo spannend!

Super spannend suusX! Wanneer ga je testen? Hopelijk ben je zwanger deze ronde en blijft de menstruatie vandaag weg. 

ik heb mijn NOD ook 8 januari, super spannend! 
Heb nu sinds 2 dagen heel mijn hoofd vol puistjes, vlagen van misselijkheid (ondanks maagtabletjes die ik al jaren heb) en buikkrampen. Durf niet te veel hoop te hebben want soms houd je lijf je zo voor de gek. 

Ik ga denk ik toch maar een testje doen morgenochtend. Ben zo nieuwsgierig! Daarnaast ook wat feestjes komend weekend dus dan weet ik in ieder geval of ik wel of geen drankje kan doen?

@volliefde, ik heb oudjaars dag getest die was negatief.. Dus wacht nu maar af tot m'n nod en als ik overtijd ben dan weer testen.
Ga jij wachten tot na je nod? Spannend hé! 

Spannend!
Zelf vanochtend getest, was negatief. Wordt hier zo gek van, 4 dagen overtijd!
Hoop dat jullie wel een positieve test hebben.

@suusX Ik dacht dat 31-12 je NOD was, vast verkeerd gelezen. Wanneer is je NOD? 

Ik wil zondag of maandag al een restje proberen, maar ga er niet vanuit dat ik dan al iets zal zien. Echt heel spannend elke keer dat wachten. 

spannend al dat wachten hier, hoop op een boel positieve testen!!! 

Terug
Bovenaan