NOD januari 2020

En naast de puistjes en lichte krampjes kreeg ik gister en eergister last van maagzuur toen ik ging liggen in bed. Terwijl ik dit nooit heb. Vind het nu wel spannend worden

Spannend @danieeXX! hier hetzelfde, steeds vlagen van misselijkheid en een aanhoudend drukkend gevoel beneden. ben benieuwd!!! 

Gelukkig nieuwjaar allemaal, ik hoop dat het voor ons allemaal een vruchtbaar jaar mag worden ?.
Hier even totaal de weg kwijt met mn cyclus. 4 dec is mbv medicatie mijn MA opgewekt, teste tot 25 dec positief met ovu en zwangerschapstesten. Daarna omo wit, dus helemaal voorbij lijkt me. En dacht dat ik in die tijd ook al mn ovulatie gehad had, aan de pijn te voelen.
Echter kreeg ik gister weer ovulatiepijn, te laat met testen, vanochtend wel een streepje. Doe morgen nog een test om te kijken of die op of afloopt. Zo verwarrend, ik had altijd een hele nette cyclus van 28-29 dagen.
Ik moet na max 6 wk na de miskraam weer ongesteld worden, dus voor nu NOD maar op 14 jan gezet? Ik heb echt het gevoel dat mn lijf me voor de gek houdt..

@DanieeXX Ik wil het echt proberen op mijn nod te doen. ben er echt een beetje van in de war over welke signalen mijn lichaam nu geeft. Ben al een paar dagen enorm moe, misselijk en heb rugpijn en dus dat drukkende gevoel op mijn baarmoeder. k ben in ieder geval heel benieuwd. wanneer ga jij testen? en weet je ook al met welke test? 
@jongemama spannende en heftige tijden zeg, misschien kan je afwchten tot de volgende menstruatie en vanaf daar gaan tellen? heb je ook adviezen gehad over wanneer je weer zwnger zou mogen worden? 

Spannend Emma en DanieXX! Wanneer is jullie nod? Laatste keer dat ik zwanger was maar helaas een miskraam werd had ik ook opeens allemaal puistjes. 
Maarja het lichaam blijft wel gek! Ik nog steeds iedere dag misselijk met vlagen en hoofdpijn. De krampen die ik gister had zijn weer weg. Morgen is mijn nod. Ben benieuwd! 

Mijn NOD is 7 januari:) Emma Ik wil proberen om niet eerder dan dinsdag, op mijn NOD, te testen.. Ik heb nog 1 2v5 Kruidvat test liggen en een CB test. Die CB test wil ik eigenlijk pas gebruiken als ik een positieve kruidvat test heb haha... Ik heb helaas niet zo veel signalen. Beetje last van maagzuur. Lichte krampjes in de buik, puistjes en redelijk veel witte vloed.. 

Jeetje wat spannend allemaal. Danie, dat klinkt toch ook beetje als zwangerschapssymptonen? Ik vind het iedere keer spannend als ik naar de wc moet of dan lijk ik wat te voelen, maar is op dit moment veel witte afscheiding? 

Terug
Bovenaan