NOD januari 2020

@anjah, zo spannend! Snap dat je gek wordt. Wel positief dat je nog niet ong ben

@ mienma, ik hoop met je mee!?

@volliefde. Ja erg spannend dat wachten!? wanneer is jouw NOD? 

Hanaaa, ja dat ik nog niet ongi ben is wel positief. Maar voel me precies zo als tijdens mijn eerste zwangerschap en toen had ik de ochtend van mijn verwachte menstruatie een positieve test in handen. We blijven hopen en positief

@volliefde, nee haha morgen is mijn nod. We gaan het zien..
@anjah wat frusterend zeg.. Hoop dat het alsnog gelukt is.. Spannend. 

Hoi iedereen! Gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar gewenst! Ik doe ook weer mee.. op kerstavond heeele vroege miskraam gehad (nog geen 5 weken). Afgelopen maandag echo gehad, baarmoeder en eierstokken zien er ‘keurig en schoon’ uit. Geen idee wanneer ovu is en dus ook niet wanneer NOD, maar ik verwacht NOD ergens eind Jan. Succes allen!!

Ooooh wat spannene voor iedereen zeg. Hoop zo op een hoop positieve testen de aankomende weken!

hier ben ik in de war. Mijn NOD is de 14e pas (dus pas nét ovu gehad) maar ik heb me een partij hoofdpijn! Echt de hoofdpijn die ik herken als ik ongesteld moet worden... Echt heel raar. Iemand dat eerder gehad zo vroeg in de cyclus? Of rondom ovu?

Even door de drukte niet meer kunnen posten. 
Ondertussen zijn we dus meer dan een week verder.
Ik heb nog niet getest na die rare menstruatie. 
Wel heb ik echt vreetbuien dat zelfs mijn collega's zich al afvragen of ik zwanger ben... 
Zij weten dat wij ook al lang aan het proberen zijn en met een team van 9 vrouwen ken je elkaar wel zeer goed. 
Ook constant gaan plassen nu moet ik als ik halve dag aan de kassa sta bijna 2x vragen om mij even over te nemen om te gaan plassen en tijdens de pauze daar tussen ook nog eens gaan plassen. Anders was het gewoon tijdens de pauze.
Zot veel last van maagzuur en zoooo moe ?. Tot zelfs steken in mijn buik lijkt net of het zijn mijn eileiders. 
En toch durf ik niet testen al zo veel teleur gesteld geweest ?

Terug
Bovenaan