Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Madelief wat leuk proficiat alvast ? ik duim mee dat het deze keer wel goed verloopt voor jou ?. Ik ga me er niet te veel op gaan focussen hier en gewoon nog 2 weken afwachten ? dan is die volgende NOD er al weer. Zit nu in mijn vruchtbare week en dan zien we wel hoe het loopt.
Ahhh DanieXx wat jammer maar misschien toch niet. Ik hoop het voor je
SuusX wat jammer zeg! Maar idd fijn dat het wel gelijk echt doorbreekt! Ik had van de week zo'n kutweek dat ik ook dacht jou ik vind het niet erg als ik dan nu al ongesteld wordt heb ik dat maar meteen gehad.
Madelief gefeliciteerd!!! Ik hoop op een goede zwangerschap
Ditje spannend zeg!
Ik heb hier nu dus uiteindelijk toch vandaag een vaste smiley gekregen dus ben nu toch wel blij met mijn clearblue testen. Ik wilde echt vandaag nog testen en dan stoppen dus het is echt wel een gelukje geweest dat ik het heb gezien.. Maar nu ben ik dus bang dat ik toch ongesteld ga worden woensdag want dat staat zo in de app. Dat zou betekenen dat ik een luteale fase heb van 3 dagen! :O hopelijk komt mijn ongesteldheid dus een week later of niet natuurlijk.
@hetmeisje. Is er niet (bijna) altijd 14 dagen tussen ovulatie en NOD? Zou daar een beetje van uit gaan en nog wat klussen . Succes, hopelijk komt je NOD toch later!
Vandaag weer negatief getest. Moet eigenlijk gewoo even niet testen.
@Hanaa wanneer is ook alweer je nod? Nee die luteale fase kan per persoon verschillen. Vaak is het gemiddeld zo 14 dagen voor vrouwen. Maar ik had bij mijn zoontje de maand ervoor zo 8 dagen. Wat dus erg kort is voor innesteling is 9 dagen beter... Dus ik hoop dat het bij mij lukt voor nu is mijn nieuwe nod dan hopelijk de 13e.. zit nu op cyclusdag 26 hopelijk is mijn nieuwe nod dan op de 13e... maar ik heb deze maand nog borstvoeding gegeven en dat kan die fase ook behoorlijk verkorten...
De 5e is mijn NOD.
Oh , dat wist ik niet. Wel logisch eigenlijk. Elk lichaam is anders.
Ik hoop het ook voor je! Je hebt in ieder geval een ovulatie gehad, dus dat is een goed teken?. Met borstvoeding is dat ook niet altijd las ik. Nu maar even in spanning afwachten?.
Ik hoop dan dat de luteale fase langer is bij mij?.