NOD januari 2020

@jillzz ja misschien na het werk dan toch maar even een nieuwe voorraad testen halen! Aan de ene kant ben ik ook bank voor de teleurstelling maar dan zegt in dit stadium ook nog niet alles natuurlijk. 

Ik houd jullie op de hoogte!! 

Haha ik de 14e en word precies zo gek van mezelf. Daarom zitten de testen al een week in mn winkelmandje op bol en mag ik pas bestellen op mijn nod van mezelf. Ben benieuwd of me dat gaat lukken! 

haha ik rond de 17e/18e ben ook al ongeduldig maar probeer er ook zo weinig mogelijk bij stil te staan soms... Gelukkig moet ik wel aardig wat werken dus dat helpt!

Haha we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Nu maar hopen op goed nieuws voor ons allemaal. Bij jullie ook enige symptomen te herkennen? 

Daar ben ik al enkele keren de boot mee in gegaan dus ik let maar niet op mijn lichaam... haha... uitblijven van ongesteldheid is het enigste symptoom waar ik op ga letten haha

Zelf voel ik rechts onderin soort zeurderig gevoel sinds gister maar ja herkenbaar cardiozuster ik wil het ook graag koppelen aan mogelijke zwangerschap. Jij al symptomen gebruiker1014?

Terug
Bovenaan