NOD januari 2020

Hoi allemaal, 
Ik sluit me graag bij jullie aan! Heb wat berichtjes terug gelezen, wat spannend voor iedereen zeg.
Zelf bezig met ronde 3, nu precies in mijn vruchtbare periode. Cyclus zit rond de 30 dagen, dus mijn nod staat nu op 22-1. 

Wat vervelend doe onzekerheid AnjaH!! Hopelijk snel meer duidelijkheid! 
Ik meer buikpijn dus ik ben bang dat ik morgen ongesteld ga worden maar we wachten het af.
@nalaa, rottig hè hoe je lichaam je voor de gek kan houden!?

Hoi allemaal, 
Ook ik sluit me graag bij jullie aan. Ronde 10 op dit moment. Eisprong volgens ovulatietest rond 26 december gehad, week vroeger dan gepland.. daarna misselijk geweest, buikpijn en wat moe. Ook lichte bloeding gehad twee dagen, rond 2 en 3 januari. Zou het dan dit keer eindelijk lukken?? 
ik duim voor jullie mee dames, spannend allemaal! 

Hoi allemaal  Ik zit al even mee te lezen maar vond het nog te spannend om iets in te sturen. Mijn NOD is 14 januari en word helemaal gek van mezelf, ik ben blij dat ik hier lekker anoniem kan praten haha. Dit is voor ons de eerste ronde en mijn cyclus is waarschijnlijk 28 dagen. Ik ben 30 jaar en we hebben nog geen kindjes. Ik duim voor iedereen mee! Liefs 

Hier poging 4 voor ons tweede kindje.... 11 januari NOD.... ik verwacht er dit keer niet veel van, standaard klachten van pijnlijke borsten en buikpijn maar dat had ik de vorige 3x ook ?. Bij mijn eerste was het bij poging 4 wel raak ?

@Anjah weet je al meer? Heb je inmiddels je ovulatie? Wat gek die lange cyclussen
@gebruiker klinkt wel echt alsof je al zwanger bent! Spannend wanneer ga je testen!
@Louise M zou leuk zijn als het dan nu weer in de 4e ronde lukt ?ik ga duimen
@eefH heel spannend!
@lott welkom en ik hoop misschien in 1x raak ?
Ik hoop dat maandag of dinsdag pas mijn ongesteldheid komt. Maar ben bang dat het eerder komt.. Mijn Flo app heeft hem op 13 januari gezet dus niet meer vandaag. Mensen ervaringen met teunisbloemolie? Voor de volgende ronde eventueel. Ik heb het idee dat het nu weer niet raak gaat zijn door te korte lf... 

Terug
Bovenaan