NOD januari 2020

Spannend allemaal zeg! Ik heb geen ervaring met teunisbloemolie, weet wel dat het niet wetenschappelijk bewezen is maar voornamelijk op ervaringen gebaseerd is. Maar kan me voorstellen dat je alles wil proberen. Hoe lang zou je lf zijn?  Mijn eisprong was deze ronde 4 dagen eerder dan de vorige ronde, nu op dag 15. Iemand zei me dat dit gunstig was en dat mijn lf nu wss langer zou duren. De vorige was 11 dagen. Weet iemand hier meer van? Dan weet ik tot wanneer ik het testen uit moet stellen?

Voor ons gaat het om een eerste kindje, dus weet ook helemaal niet wat ik kan verwachten en voelen enzo. Dus extra fijn om hier wat ervaringen te lezen en te delen. 
@Lott fijn he om erover te kunnen praten! 
@Nalaaa ik heb weer wat geleerd, was nog niet op de hoogte van de invloed van korte of lange lf fases. 
@Gebruiker, spannend, wanneer wil je gaan testen? 

@Nalaa spannend! Mijn eisprong is denk ik zondag geweest alhoewel mijn positieve ovulatietest vrijdag was dus mijn app heeft hem op zaterdag aan de hand daarvan zou die maandag 8 of 7 dagen zijn... Dat is zeker gunstig een langere lf! Want dan heeft het eitje genoeg tijd om in te nestelen. Als je eisprong hebt gehad zou ik 9 dagen daar bij optellen en dan vanaf die dag kan je ongeveer al vroeg testen denk ik... Innesteling gebeurt vaak met 9 dagen maar kan geloof ik tussen de 6-12 dagen van wat ik ervan lees. Dus idd hoe langer die lf hoe beter het is. 

@lentekomteraan uhm ik weet er dus ook vrij weinig van. Had wel een beetje gelezen dat dat dus eventueel je luteale fase langer kon maken. Bij mijn zoontje was het in de 2e ronde raak en de 1e ronde had ik een lf van 8 dagen... Dus ik weet nu niet wat ik kan verwachten dit is eigenlijk ronde 2 want ben al een keer ongesteld geweest maar de vorige keer niet echt met ovulatietesten getest maar had het idee dat mijn luteale fase toen 4 dagen was ?... EefH heel spannend! Wel fijn om erover te praten zo idd. 

Het liefst test ik nu al!! ? maar NOD is 18 januari volgens de app.. maar omdat eisprong ook een week eerder was dan normaal zou ik misschien al eerder kunnen testen. Denk dat ik zaterdagochtend een early test ga proberen.. ?

@het meisje ah ok heeft te maken met de lf. Zal es verdiepen ? leuk dat jullie voor een tweede gaan en ook weer spannend denk ik omdat het anders zal lopen. 
@gebruiker leuk hou ons op de hoogte even geduld nog voor jou 

Terug
Bovenaan