NOD januari 2020

Cardiozuster ik hoop het ook voor jullie! Weet je wanneer je ovuleert
Ksas heel goed dat je hem nog kon zien! Per toeval dan of test je altijd redelijk van te voren? Ik ben dus ook al bezig maar waarschijnlijk pas over 2 weken dat ik mijn ovulatie verwacht.. En dan ga ik met de clear blue tenzij die heel erg oploopt nu de 2besure
Anne Anne ok dus die klinken dan wel goed. Het is de eerste keer dat ik die gebruik... Vorige keer met clear blue maar dat werd me nu iets te duur om voor een langere periode En aangezien ik dus niet weet wanneer het is en het ook nog 2 maanden kan duren ivm borstvoeding dan gebruik de clear blue liever als zekerheid wanneer de andere oploopt. Je ziet altijd een streepje op die testen dat vind ik ergens wel naar omdat je toch niet zeker weet. Werd die van jou wel heel donker?

Ja heel vreemd, meestal begin ik idd op cyclus dag 11 met testen om het niet te missen, en nu dus op dag 13 een positieve... haha 
Vanmorgen was hij weer negatief  dus ik denk dat mijn piek al op dinsdag in de loop van de dag begonnen is.... gisterenavond echt veel ovulatiepijn gehad (tenminste ik denk dat het dat was) nu niet meer, eisprong dus denk ik gehad, maar weet het niet zeker dat vind ik dus zo irritant altijd??
Ik gebruik de ovulatietesten van de action, mocht ik twijfelen aan het streepje, of hij wel echt donker genoeg is, doe ik nog een clearbleu erachteraan met de zelfde urine om echt zeker te zijn. Maar ik vind die dus echt te duur om elke dag te gebruiken ??
Twijfel heel erg of we nu vandaag nogmaals seks "moeten" hebben, ik ben vanmorgen niet thuis en manlief moet vanmiddag en vanavond werken... het zou dan of snel tussendoor moeten of echt pas vanavond na 23 u worden... dan is mn eisprong al te lang geleden denk ik.... wordt gek van die onregelmatige diensten ?

Wij werken ook onregelmatig.. Soms erg irritant... Vooral met nachtdienst 
Ik gebruik sensitest, die werkten vorige maand prima toen ik m eindelijk had gevonden... Duidelijk een dikke streep net als de controle streep..
Ik verwacht de ovulatie rond de 30e.. Net wanneer ik de nachtdienst in ga haha ? maar vriendlief is die dagen vrij dus dat scheelt 

KSAS je hebt maandag en gister seks gehad. Als je ovulatie dinsdag of woensdag was dan is dat genoeg hoor :) Ik zou morgen nog wel doen in de ochtend als het kan. Stel je eisprong is later op plaats van bestemming haha dan pik je m nog mee!

Bij onze dochter hebben we toen op donderdag en zondag seks gehad. Zou elke dag vermijden want het blijft ook best lang zitten etc.
Ik duim voor je!

@cardiozuster ja heel lastig die diensten... maar dat scheelt idd wel? tis zo'n gepuzzel soms en dan moet je verplicht zin maken, das ook niet altijd handig ? succes alvast
@niempje ja op zich zitten we qua dagen ervoor prima.. ik heb denk ik echt gisterenavond mijn eisprong gehad, vandaag voel ik niks meer....vandaag overdag zoals van te voren gedacht dus niks meer van seks gekomen... verwacht vanavond laat en morgen ook niet omdat ik morgen weer de hele dag werk en vaak is onze dochter rond 7 uur wakker, daarvoor gaat hem niet worden denk ik haha.... dus we hebben we onze kans weer gehad deze ronde en nu afwachten... echt killing dat wachtbankje ?
Ik denk dat ik 30-12 als NOD aan hou, dat is een lf  van 12 dagen... langer is tie nog nooit geweest! Spannend zou leuk zijn zwanger het nieuwe jaar in???

Hetmeisje dat hoop ik ook. Tot nu toe is mn hcg nog niet uit mn lijf, test zowel met ovulatietesten als zwangerschapstesten positief. En ik kan echt niet zwanger zijn haha ;)

Hey allen,
Voor mij helemaal nieuw hier.
Al die afkortingen moet ik mij maar eens in gaan verdiepen haha.
16 maanden van de pil af. Sinds 4 maanden wat serieuzer bezig.
Afgelopen toch echt gedacht ik ben zwanger maar helaas vandaag toch echt ongesteld.
Situatieschets. Zeer onregelmatige cyclus met tussentijdse bloedingen en sinds een paar maanden nu 25 dagen gemiddeld. Dus ja toen ik de 25 dagen voorbij ging en wat lichtroze afscheiding had dacht ik hmmmm toch niet?
We gaan door naar de volgende ronde. Eigenlijk wil ik geen ovulatietesten doen omdat ik de eisprong wel verdomd goed voel haha Maar ja dan ben je al te laat.

Nog tips voor mij?

Ps: al bij gynaecoloog geweest en baarmoeder en eileiders zien er goed uit
Ben 38 jaar

Succes en duim voor jullie allemaal 

Hey allen,
Voor mij helemaal nieuw hier.
Al die afkortingen moet ik mij maar eens in gaan verdiepen haha.
16 maanden van de pil af. Sinds 4 maanden wat serieuzer bezig.
Afgelopen toch echt gedacht ik ben zwanger maar helaas vandaag toch echt ongesteld.
Situatieschets. Zeer onregelmatige cyclus met tussentijdse bloedingen en sinds een paar maanden nu 25 dagen gemiddeld. Dus ja toen ik de 25 dagen voorbij ging en wat lichtroze afscheiding had dacht ik hmmmm toch niet?
We gaan door naar de volgende ronde. Eigenlijk wil ik geen ovulatietesten doen omdat ik de eisprong wel verdomd goed voel haha Maar ja dan ben je al te laat.

Nog tips voor mij?

Ps: al bij gynaecoloog geweest en baarmoeder en eileiders zien er goed uit
Ben 38 jaar

Succes en duim voor jullie allemaal 

Terug
Bovenaan