NOD januari 2020

Als je de eisprong iedere maand goed voelt en je hebt inmiddels een beetje regelmaat dan zou je kunnen tellen wanneer de eisprong is toch? Dan begin je paar dagen daarvoor al ?

Hoi allemaal,
Ook ik mag mij weer melden helaas vandaag ong geworden.

NOD 1 januari – Ltls – 35 jaar – 1e kindje – 1e ronde – cyclus 30/31 dagen
NOD ? Januari – Jongemama – 24 jaar – 2e kindje – ronde 1 na MA – cyclus 27-29 dagen.
NOD rond 2 januari – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 15 (3e ronde IUI)
3 januari- KSAS- 32 jaar- 2de kindje – ronde 9 – cyclus 28 dagen 
5 januari – Mienma- 29 jaar – 1e kindje – ronde 24 – cyclus 32 dagen
NOD 7 januari – Daniee XX – 25 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 34/35 dagen.
NOD 7 januari – Niempje – 30 jaar – 2 kindje – ronde 1 – cyclus 25 dagen
NOD 8 januari – -emma – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus 36-37 dagen.
NOD 8 januari? – hetmeisje – 27 jaar – 2e kindje – ronde 1 na bevalling – cyclus 29 dagen? 
NOD 7/8 januari – Anne anne – 29 -2de kindje – ronde 3 – cyclus 30/32 dagen?
NOD 12 januari – Liefje – 26 jaar – 1e kindje – ronde 5 – Cyclus 33 – 35d. 
NOD 26 januari - Manou - 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde - onregelmatige cyclus 34/44 d
NOD onbekend – CJS – 30 jaar – 1e kindje – ronde 1 – cyclus onbekend
Laten we er inderdaad mooie feestdagen van maken met zijn allen!.

KSAS heel spannend, ik duim voor je!!

Novalee welkom! Misschien toch 1 ronde de testen doen om zeker te weten dat dan je eisprong echt wel is? Is deze niet 'precies' zo veel dagen na de 1e dag van je ongesteldheid?
De mijne is bijv (ongeveer) 11 dagen na de 1e dag van mijn ongesteldheid. Dit omdat ik maar een cyclus van 25 dagen heb.
Ik verwacht de mijne dus 24 december en het beste zou dan zijn 22, 24 en 26 december. Zo is het de vorige keer bij ons ook gelukt met 2 dagen haha.

Geniet allemaal van de feestdagen. Bij ons is er iig genoeg wijn en borrels te vinden hahah.

Eind deze week of ergens volgende week heb ik mijn eisprong :))
Gebruik geen ovulatietesten meer omdat het mij heel onzeker maakte. Maar we klussen sinds begin deze week om de dag dus hopelijk heb ik in januari een positieve test in mijn handen!

Daniee XX
Wij zitten beide op 7 januari :)

Ik gebruik ze ook niet omdat die bij mij niet werken. Heb nog nooit een streep gehad op zon ding dus maar lekker zo verder.

Niempje Oei spannend! :) 7 januari klinkt nog zó ver weg omdat het pas in 2020 is, maar eigenlijk zitten er ook zo in het nieuwe jaar. Wat zouden we het jaar toch goed beginnen met een positieve test.. Laten we het hopen! Ik probeer dit keer ook écht niet voor 7 januari al te testen. En die ovulatietesten.. ik kan ze te moeilijk aflezen om te zien of het positief of negatief is. En ik kan natuurlijk ook een CB ovulatietest kopen maar die vind ik vrij prijzig dus we gaan het even een maandje zonder ovutesten proberen!

Daniee XX Ja idd die Clearblue vind ik ook te duur.

Ben er nu nog relaxt onder en als het nu of ronde 2, 3, 4 niet lukt dan vind ik het ook nog prima. Heb natuurlijk al een kleine en weet dus dat het kan lukken. Was bij de 1e zo er op gefocust, ronde 3 liet ik los en dacht dat die 'mislukt' was maar niets was minder waar.

Ga ook gewoon lekker genieten van de feestdagen want ze zijn weer zo voorbij. Dan merken we het 7 januari.. of ongesteld of niet.
Tegen die tijd is het natuurlijk wel weer spannend hoor.

Ik gebruik nu ovulatie testen van be sure maar die vind ik ook lastig. Zou het lijntje ook iets te maken kunnen hebben met slecht drinken? Dat hij lichter word. Ik kwam bij de etos in het afgeprijsde rek ovulatie testen van clearblue tegen die 70% korting waren. Dus ik denk dat ik die 3 a 4 dagen gebruik vanaf het moment een dag voor mij app mijn ovulatie aangeeft.
De app geeft nu de 24ste aan. Hopelijk ontstaat er deze kerst een kindje uit liefde.

Terug
Bovenaan