NOD januari 2020

[quote quote=10276186]KSAS heel spannend, ik duim voor je!! Novalee welkom! Misschien toch 1 ronde de testen doen om zeker te weten dat dan je eisprong echt wel is? Is deze niet ‘precies’ zo veel dagen na de 1e dag van je ongesteldheid?De mijne is bijv (ongeveer) 11 dagen na de 1e dag van mijn ongesteldheid. Dit omdat ik maar een cyclus van 25 dagen heb.Ik verwacht de mijne dus 24 december en het beste zou dan zijn 22, 24 en 26 december. Zo is het de vorige keer bij ons ook gelukt met 2 dagen haha. Geniet allemaal van de feestdagen. Bij ons is er iig genoeg wijn en borrels te vinden hahah.[/quote]
Ja die van mij is verschillend. Nu had ik een cyclus van 27 dagen.
Mij is geadviseerd om sowieso op dag 8, 10 en 12 te 'klussen'.
Wellicht dat ik over 2 maanden dat toch ga doen.
Tevens was het advies om het 4 maanden echt serieus te proberen en als het dan niet lukt aan de bel te trekken maar daar heb ik nog geen behoefte aan.

hee meiden, ik vewacht mijn eisprong de 25e maar wilde vandaag alvast beginnen met ovulatietesten zodat ik goed mijn eisprong kon vinden. nu heb ik net twee testen en bij de eerste test is de streep donker dan de teststreep en bij de tweede test ietsje lichter. ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik de testen vergeten was, toen de test streep opliep zag ik al wel duidelijke streepjes maar nu na een uurtje waren ze echt heel donker. de testen waren van verschillende merken en heb de testen tegelijk gedaan, dus vandaar het verschil. maar dat is wel gek, toch? we hebben het de 17e en 19e gezellig gemaakt ;). zouden jullie adviseren om het vandaag of morgen nog eens te doen? Ik had het niet echt verwacht nu al een piek te vinden en wil graag wel doortesten en dan meteen binnen de testtijd kijken en niet pas na een uur, maar ik ben wel erg verbaasd! 

-emma spannend! Ik zou het morgen gezellig maken en vandaag niet tenzij je daar gewoon zin in hebt ;-)

Zaad moet ook even bijkomen haha.

dankjewel voor je reactie niempje! daar dacht ik ook aan inderdaad, omdat ik niet zo weet waar we goed aan doen.. Of misschien morgne nog een keer testen? Kan het nog donkerder worden? 

Hoe zit dat nu met dat zaad eigenlijk.. Klinkt heel dom maar ik las altijd om de dag maar lees nu ook wel verhalen van mensen die zeggen dat meerdere keren per dag of iedere dag juist de kans vergroot... Snap er dan weer niks van 

Hoi dames!
Ik sluit mij ook aan. In ronde 7 een mk gehad, nu op naar ronde 10. Ik duim voor ons allemaal! 2020 moet toch een beetje geluk met zich meebrengen. 

NOD 1 januari – Ltls – 35 jaar – 1e kindje – 1e ronde – cyclus 30/31 dagen
NOD ? Januari – Jongemama – 24 jaar – 2e kindje – ronde 1 na MA – cyclus 27-29 dagen.
NOD rond 2 januari – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 15 (3e ronde IUI)
3 januari- KSAS- 32 jaar- 2de kindje – ronde 9 – cyclus 28 dagen 
5 januari – Mienma- 29 jaar – 1e kindje – ronde 24 – cyclus 32 dagen
NOD 7 januari – Daniee XX – 25 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 34/35 dagen.
NOD 7 januari – Niempje – 30 jaar – 2 kindje – ronde 1 – cyclus 25 dagen
NOD 8 januari – -emma – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus 36-37 dagen.
NOD 8 januari? – hetmeisje – 27 jaar – 2e kindje – ronde 1 na bevalling – cyclus 29 dagen? 
NOD 7/8 januari – Anne anne – 29 -2de kindje – ronde 3 – cyclus 30/32 dagen?
NOD 12 januari – Liefje – 26 jaar – 1e kindje – ronde 5 – Cyclus 33 – 35d. 
NOD onbekend – CJS – 30 jaar – 1e kindje – ronde 1 – cyclus onbekend
NOD 13 januari - Zwaantje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 10 - cyclus 28/29 dagen

Hoi meiden,
Zojuist ongesteld geworden dus op naar ronde 3. Ik kom hier weer gezellig meekletsen, 18 januari is mijn  NOD. 
NOD 1 januari – Ltls – 35 jaar – 1e kindje – 1e ronde – cyclus 30/31 dagen
NOD ? Januari – Jongemama – 24 jaar – 2e kindje – ronde 1 na MA – cyclus 27-29 dagen.
NOD rond 2 januari – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 15 (3e ronde IUI)
3 januari- KSAS- 32 jaar- 2de kindje – ronde 9 – cyclus 28 dagen 
5 januari – Mienma- 29 jaar – 1e kindje – ronde 24 – cyclus 32 dagen
NOD 7 januari – Daniee XX – 25 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 34/35 dagen.
NOD 7 januari – Niempje – 30 jaar – 2 kindje – ronde 1 – cyclus 25 dagen
NOD 8 januari – -emma – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus 36-37 dagen.
NOD 8 januari? – hetmeisje – 27 jaar – 2e kindje – ronde 1 na bevalling – cyclus 29 dagen? 
NOD 7/8 januari – Anne anne – 29 -2de kindje – ronde 3 – cyclus 30/32 dagen?
NOD 12 januari – Liefje – 26 jaar – 1e kindje – ronde 5 – Cyclus 33 – 35d. 
NOD onbekend – CJS – 30 jaar – 1e kindje – ronde 1 – cyclus onbekend
NOD 13 januari – Zwaantje – 23 jaar – 1e kindje – ronde 10 – cyclus 28/29 dagen
 NOD 18 januari - Gietje- 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 - cyclus 28 dagen

Ik praat ook graag mee. Al weet ik mijn cyclus nog niet. Na jaren gestopt met de pil, gelijk zwanger geraakt en helaas een miskraam. Nu 3 december voor het eerst weer ongesteld geworden na de curretage dus denk begin januari weer ongesteld worden? Spannend allemaal zeg!

Terug
Bovenaan