NOD januari 2020

Gefeliciteerd voor degene met een (licht) positieve test! Geniet ervan:)
@EefH ja spannend hè! Ik vond dat ik er aardig relax onder kon blijven maar nu ik twee dagen vrij ben begin ik toch weer extra alert te worden op lichaamssignalen ? Komend weekend werken dus hopelijk verzet ik mijn gedachten dan een beetje. 
Succes voor iedereen op het wachtbankje!

Gefeliciteerd met de (licht) positieve testen!! 

@eefH ja klopt! Ik had deze ronde heel erg het voornemen om pas op NOD of zelfs 1 dag erna te testen als ik nog niet ongesteld ben, maar merk dat nu ik in de wachtweken zit het weer veel te erg aan het kriebelen is om eerder te testen ? terwijl ik echt aan mezelf en mijn vriend heb beloofd om er niet net als vorige ronde 8 testen door heen te jagen.
Vooral omdat ik niet op de dag nauwkeurig weet wanneer eisprong geweest is en daarom niet precies weet wanneer NOD is, denk de 22e maar kan ook eerder zijn, ben ik nu steeds aan het berekenen wanneer ik op z'n vroegst kan testen. Denk niet dat ik mijn goede voornemen waar kan maken haha! Wanneer ga jij testen?

Waauw super leuk! Gefeliciteerd  brobro en sanne! Spannende mooie tijden komen eraan?
Balen voor degene die ongesteld zijn geworden☹. Ik ben ook nog steeds ongesteld (vanaf zondag al). Ben t altijd minimaal een week.? ik mis de pil dan soms wel?

@nalaa fijn als je je gedachten even kan verzetten komend weekend, dan gaat de tijd weer wat sneller! Ik mag van mezelf pas halverwege volgende week op signalen gaan letten haha.
@fleurbo ik had eigenlijk hetzelfde voornemen, heb nog 1 early test liggen maar ik denk dat ik toch een dagje eerder ga testen, als die dan negatief is dan komt die menstruatie minder hard aan zeg maar. 
vervelend dat je zo'n lange menstruatie hebt @Hanaaa, maar je bent er bijna vanaf!

lentekomteraan en cardiozuster voor jullie komt het al dichterbij, spannend!

Terug
Bovenaan