NOD januari 2020

@EefH Slim om het op signalen letten nog even uit te stellen. Het is ook nog zo vroeg. Ik ga denk ik ook een dag voor NOD met een early test testen. Het is idd fijn om een beetje voor te kunnen bereiden, vooral als je niet thuis bent als je ongesteld bent. Al zegt een vroege negatieve zwangerschapstest niet altijd alles. 
@fleurbo lastig als je niet weet wanneer je NOD is, ik heb ook onregelmatig maar weet wel wanneer mijn eisprong is. Ik ga denk ik 14 dagen na mijn eisprong testen.   

Het is een 2v5 van Kruidvat! Die schijnen best gevoelig te zijn!
maar ook met de andere test van Kruidvat en die van de action (licht) positief getest ?
heel spannend

Het is een 2v5 van Kruidvat! Die schijnen best gevoelig te zijn!
maar ook met de andere test van Kruidvat en die van de action (licht) positief getest ?
heel spannend

S-Anne gefeliciteerd! ??? Wat een super nieuws ik hoop op een mooie zwangerschap voor jou! 
@lentekomteraan mijn app heeft mijn NOD maandag de 13e gezet dus ik denk dat ik maandag of dinsdag ongesteld wordt. Spannend! Wanneer ga je testen? Op je NOD? Ik heb alvast een kruidvat test gehaald en wil misschien wel zondag testen.. 
Ben er veel mee bezig gelukkig dit weekend de verjaardag van mijn zoontje vieren dus dan heb ik iets meer afleiding nu en maandag komt een vriendin logeren :) 

Terug
Bovenaan