NOD januari 2020

Drie keer bevestiging lauz, lijkt me relaxt!! Zou echt niet weten wat ik moest als ik een streepje zag ???????hopelijk ontwikkelt het zich mooi komende tijd. 
Klinkt gezellig het meisje met een logee en verjaardag vliegt de tijd vast om. Had je app een herberekening gedaan. Toch knap van ze ;) 
Ik ga wachten tot nod/daarna, voel ook weinig geks. Vind zoon witte test elke keer wat hard dus stel het uit ?

Lief dankjewel!!
Ik ben nog voorzichtig omdat het vroeg is maar heb er wel een goed gevoel over ?
De lijn loopt ook langzaam op (was vroeg met testen) dus dat ik denk ik ook een goed teken?

@eefH ja dat is wel een goede van jou om toch te testen zodat je menstruatie wat minder hard aankomt. Dan is het ook niet zo'n teleurstelling echt. Ik wil ook zondag of maandag testen. 
@Nalaa  ja proberen er niet mee bezig te zijn is echt heel moeilijk voor mij ook
@Fleurbo ik doe er ook zoveel testen doorheen vaak dus nu moet ik echt rustig blijven en niet te graag willen testen. Maar toen ik borstvoeding gaf werd ik dus 3 maanden niet ongesteld en toen testte ik elke week of soms zelfs 2x per week ?nu proberen te wachten tot zondag of maandag
@Hanaa wat naar zolang ongesteld! Ik werd de vorige keer ook 6 dagen ongesteld maar normaal ben ik het echt maar 3 of 4 dagen.. Had wel veel minder krampen dan voor mijn zoontje

@lentekomteraan ja haha die app is slim. Mijn ovulatie kwam bijna een week later dan ik had verwacht. Maar heb een vrij lange cyclus nu dus. Ik hoop dat dat wel wat korter wordt... 
Ja ik snap het ook wel weer dat de teleurstelling zo groot word anders. Ik ben te nieuwsgierig altijd.. Maar bij mijn zoontje ook een negatieve test en toen twee dagen later positief :) 

@lentekomteraan ik ook de 14e. De testen zouden vandaag met de post binnenkomen dus wil dit weekend testen. Spannend

Terug
Bovenaan