[quote quote=10282827]@lott Ik begon steeds vanaf ongeveer dag 9 te testen, maar heb ik het goed onthouden dat je een korte cyclus hebt? Dan misschien al wat eerder beginnen, misschien is je eisprong wel eerder en je lutale fase langer dan je nu denkt. Ik vond het met die staafjes handig om ze te bewaren zodat je dagen met elkaar kan vergelijken. Dan zie je ze op een gegeven moment oplopen tot dat beide strepen even donker zijn en daarna weer aflopen. ik zit nu op 5-7 DPO, weet niet precies wanneer eisprong was omdat ik deze ronde geen ovulatietesten heb gebruikt wegens vakantie. Laatste dagen wel last van menstruatie achtige krampen, erger dan ik me herinner van vorige rondes. Ook in de auto vanmiddag erg misselijk. Denk dat ik het me inbeeld of het ergens anders van komt, want kan eigenlijk nog niets zijn… anderen al ergens last van?[/quote]
Er zit ook een blaadje bij om ze op te plakken dus ga ik zeker doen! Ja mijn cyclus lijkt 24-25dagen. Al die nieuwe termen toch.. Ik word wel steeds beter in dit stukje biologie maar wat is DPO? En Lutale fase ga ik zelf wel even googlen maar die afkortingen allemaal ? hihi.
Ik was ook kei misselijk en hongerig. En toen ineens bloed dus toch ongesteld. Vraag me erg af of ik een niet ingenesteld bevrucht eitje had waardoor ik me zo voelde of dat het allemaal tussen mijn oren zit.