NOD januari 2020

Nou meiden, dit kunnen we wel een flinke ongesteldheid noemen ipv een innestelingsbloeding. Dus ik schuif door naar feb.. Volgende maand met ovulatietesten, hopelijk dan wat meer inzicht in mijn cyclus.
Gefeliciteerd iedereen met een positieve test ??
En de rest, tot in februari? ? 

@lott ah zo jammer! Ik hoop op een goede volgende ronde voor je!
@cardiozuster zo dat snap ik met zo'n baby shower.. Heel dubbel
Ik voel vandaag allemaal steekjes onderin mijn buik... Maar wil er niet te veel van denken... Beetje trekkerig gevoel. Morgenochtend testen... 

@Lentekomteraan jaaa getest maar negatief.. Was te verwachten. Maar dan ben ik ook niet echt teleurgesteld als ik morgen of overmorgen ongesteld word. Heb nog steeds steekjes en lage rugpijn en gister was ik best wel misselijk.. Maar dat kwam waarschijnlijk door de stress.. Nu wel al op een luteale fase van 6 a 7 dagen als ik morgen ongesteld word. Hopelijk tot dinsdag ik geloof dat 7/8 op zich nog wel prima is als je er eerder zwanger mee bent geworden.. 

Ik ben ook wel 'blij' dat ik dus niet de enige ben die er de hele dag mee bezig is. Ookal is dat ook niet leuk voor jullie natuurlijk. Overal waar ik kom en ik overdrijf echt niet vragen mensen en komt er al een tweede? En kriebelt het weer? Zelfs de avond dat ik een miskraam had vroegen 2 mensen het. Mijn zoontje wordt in april 3 jaar dus dan verwachten veel mensen het. Eerst vond ik het helemaal niet erg die vraag maar nu wordt het soms vervelend!

@lott wat super jammer!! ? Ik duim voor je volgende maand.
Ik heb sinds vandaag wel soort van kleine steekjes in mijn borsten, maar dat heb ik mijn vorige cyclus ook wel eens gehad dus denk dat het niks zegt ?. 
Ik wil proberen echt pas 1 dag voor nod te testen maar ben bang dat ik te nieuwsgierig ben. 
Hoeveel dagen voor nod hebben jullie met kruitvat getest? 

Terug
Bovenaan