[quote quote=10282818]Bnm zijn dat mensen die er zelf nog niet mee bezig zijn misschien? Of niet van dichtbij hebben meegemaakt dat het niet vanzelfsprekend kan zijn? Ik hoor ook nog vaak om me heen mensen praten over ‘kinderen nemen’, die verbeter ik dan graag Lott ik heb ook zulke testen en begin meestal zo’n 12 dagen na start van m’n menstruatie (cyclus van 30 dgn), maar denk dat het voor iedereen anders is.. zelf voel ik het ook heel erg aankomen, voel me dan helemaal niet lekker dus hoef niet bang te zijn dat ik het mis. Die dag is de test dan licht positief, dag erna heel duidelijk en dan ook erge kramp aan 1 kant. Houden jullie rekening met vakantieplannen met een eventuele zwangerschap? Wij zijn aan het kijken voor een vakantie, maar zeggen dan steeds tegen elkaar: maar stel dat ik zwanger ben… en dan boeken we toch weer niks.[/quote]
Oke thanks, wij hebben wel een citytrip staan voor in mei.. Maar een echte zomervakantie durven we nog niet. Dus we gaan texel boeken.. Vliegen plannen voor zo ver weg durf ik niet aan ? toch hoop dat het snel een keer raak is. Vibd her allemaal wel lastig want ik wil ook de vierdaagse gaan lopen, terwijl ik geen idee heb of ik dan wel 'kan'. Mja om nou alles te laten.. Voor hetzelfde geld zijn we een jaar verder en is er helaas nog niks