NOD januari 2020

Balen hetmeisje!! Hopelijk kun je al een beetje positief naar de volgende ronde kijken. En idd vanavond lekker aan de wijn!

Aan balen @hetmeisje, altijd zo'n klap he! Succes met het voorbereiden op de volgende ronde. Be hopefull!
Klopt idd wat je zegt over dat de innesteling dan erg vroeg is. Heb wel zaterdag avond enorme steken onder in mijn buik gevoeld. Twijfelde of het mijn darmen waren maar het was echt heel laag. Gister ook weer dit gevoel gehad maar dan korter. Voor mijn menstruatie is het echt nog te vroeg maar na 5/6 dagen al een innesteling lijkt me ook vroeg. Of zou dat wel kunnen? 

@jessicacat je kan zeker al symptomen voelen na een week. Al is het lastig omdat je lijf je ook verkeerde signalen kan afgeven. Zo lastig he! 

goeiemorgen allemaal 
ik ben al een tijdje aan het mee lezen en wil me hier ook bij aanmelden 
gefeliciteerd voor de mensen met een posetiefe test 
en jammer voor de mensen die ongesteld zijn geworden
we zijn nu ruim 11 maanden bezig na het stoppen met de pil gelijk een regelmatige ciclus gehad 
tot op vorige maand heb ik een maand over geslagen 
ben8 januari ongesteld geworden dus ook wij gaan naar de volgende ronde 
5 februari zou ik weer ongesteld moeten worden 

@Nalaa ja ik baal enorm. Volgens mij kan dat wel hoor innesteling sws weet ik dat het met 6 dagen kan 5 dus denk ik ook wel maar dat is wel heeel vroeg..
Ja balen maar idd maar proberen positief naar de volgende ronde te gaan! De teleurstelling is nu een beetje groot.. gelukkig is ovulatie nog ver weg dus kan ik nog ff balen, eten en drinken wat ik wil.. Het was natuurlijk ook wel ronde 1/2.. bij ronde 1 wist ik mijn eisprong niet. Maar wel al vanaf september 'bezig' alleen maanden dus niet ongesteld geworden... dus het voelt niet echt als ronde 2

Vandaag eerste knipperende smiley van de ovulatietest. Fingers crossed dat deze week of volgende week mijn eisprong is en weer geen cyclus van 40 dagen.. ? ondertussen heb ik mee gelezen en wauw zoveel positieve testen al in 2020, heerlijk!! Dikke proficiat mamatjes ? 
Als ik zo lees is iedereen er echt mee bezig ,  wat logisch is. Ik heb ook zo mijn dagen. De ene dag kan ik het allemaal loslaten en de andere dag doe ik niks anders dan lezen lezen lezen op het forum en mister Google natuurlijk. 
Ik heb binnenkort een vrijgezellen en daar is meer dan de helft zwanger... echte babyboom. Bij de ene ging het vanzelf en bij de andere niet. Het is echt zo verschillend. 

Goedemorgen allemaal.
Gefeliciteerd voor de dames met een positieve test !
Ik zelf lees al een tijdje mee, maar nog niet de behoefte gehad om te reageren tot nu..
Ik ben 23 jaar (mijn vriend ook) zijn al lange tijd samen en ik heb altijd erg de behoefte en drang gehad om jong een gezin te willen stichten. In november 2018 ook gestopt met de pil met de gedachte als het komt dan komt het, komt het nog niet ook geen probleem want we zijn jong..
In september 2019 zwanger geraakt en in oktober helaas een miskraam..  Sindsdien is het eigenlijk erg frustrerend iedere menstruatie.. 
We zitten nu (ik geloof) in ronde 13 en als ik van mijn langste cyclus uit ga is aankomende vrijdag mijn NOD. 

Hee wat jammer @hetmeisje.. even balen (en wijn drinken) en straks weer met een positieve blik naar de volgende ronde! Heb je trouwens gelezen over tarwekiemolie? Dat zou kunnen helpen bij een korte lf.
Volgens mij is het gemiddelde van de innesteling 9 dagen na de bevruchting, maar lees wel veel op internet dat het tussen de 5 en 12 dagen kan varieren. Zoals met alles verschilt het weer per persoon denk ik..
@DCPV wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad zeg.. is je cyclus weer regelmatig nu?
@FleurtjeX ja bizar he dat het bij iedereen zo verschillend is. In mijn vriendinnengroep zijn er nu ook 2 heel snel zwanger geworden, terwijl bijvoorbeeld mijn zusje al ruim 2 jaar bezig is en nu naar het ziekenhuis is doorverwezen. Dat maakt me ook wel een beetje onzeker over mezelf, zou zoiets in de familie kunnen zitten?
Bij mij is in ieder geval alles weer rustig. Geen krampen meer, dus ik ga weer verder met wachten..

Terug
Bovenaan